≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 25 di marzu di u 2021 hè principalmente cunfurmata da l'influenzi lunari crescente, chì anu avà intensificatu significativamente è anu allinatu cumplettamente u nostru sistema mente / corpu / spiritu per assorbe è integrà l'energie entranti. L'influenzi lunari crescente sò tandu rinfurzati da u ancora prevalente mischiu di energia splusivi. A frequenza di risonanza planetaria, per esempiu, cuntinueghja à registrà anomalie particulari. Questu hè esattamente cumu un altru turnu neru chì durava parechje ore hè statu registratu ieri.

Energie di primavera esplosive

Fluttuazioni geomagneticheAghju ligatu a sezione generale currispundente nantu à Black Shifts di novu quì, per tutti quelli chì sò novi è si dumandanu ciò chì sta anomalia hè in dettagliu (Tenite in mente chì u diagramma puderia ancu avè registratu un fallimentu di misurazione - induve i fallimenti di misurazione in particulare indicanu forti impatti energetichi.):

"A LINEA NERA SULLA RESONANCE SCHUMANN hè un saltu in u tempu è in u spaziu è hè un bucu neru letterale o un campu anti-materia in a griglia energètica di a terra! QUANDO UNA GRID BLACKOUT COME QUESTE, U CAMPO ENERGIA IN TIRRU A TERRA EST LITTERALMENTE CAMBIATA IN A POSIZIONE "OFF" PER UNA DURATA "

"A linea nera nantu à u Diagramma di Resonance Schumann marca un saltu in u tempu è u spaziu è in realtà rapprisenta un pirtusu neru o un campu di antimateria in a griglia di a Terra! Quandu un tali fallimentu di a rete si verifica, u campu di energia intornu à a Terra hè literalmente spenta per un periudu di tempu. 

BlackShiftMa ùn era micca solu u diagramma di frequenza di risonanza planetaria chì mostrava forti anormalità. L'attività geomagnetica prevalente hà ancu aumentatu un pocu di novu, cum'è si pò vede in l'imaghjina ligata sopra. L'attività solare hè dunque sempre ligeramente aumentata è ci mostra chì, in linea cù l'iniziu astronomicu di a primavera, ci sò furniti cù influenze energetiche chì ponu innescà un veru aumentu internu in noi, 1: 1 cum'è oghje in a natura. . À questu puntu, possu solu signalà l'aumentu di a temperatura, chì aumenterà significativamente di novu, soprattuttu in i ghjorni à vene. Dapoi l'equinoxe, l'iniziu di a primavera hè veramente cuminciatu è hè difficiule per evità a fioritura. In listessa manera, a natura hè ancu sperimentata una forte fioritura. Questu hè cumu si prisentanu, per esempiu ortiche morte viola comestibili cù i so belli fiori.

Purple deadnettleU stessu passa per e margherite chì sò diventate visibili in ogni locu. I ghjovani ortichi morti à foglia d'argentu si prisentanu di novu. Molti arbusti di mora anu furmatu foglie giovani è ancu u fangu di l'uccelli cù i so fiori (naturalmente ancora in i so primi stadi) appare nantu à i bordi di e strade. Semu avà à u principiu di una fase di forte crescita è in i ghjorni à vene, vale à dì in u ghjornu di luna piena (28 di marzu) sta qualità energetica si cunsoliderà di novu in una manera speciale. In ultimamente, simu di fronte à un altru puntu di stu mese, chì serà accumpagnatu da una magia di manifestazione prufonda. Finu à quì, avemu sempre l'influenzi di a luna crescente, chì facenu a nostra propria mente assai ricettiva à l'infurmazioni prufonde, impulsi, frequenze è, in cunseguenza, influenze energetiche. Cù questu in mente, gode di l'energii di primavera benefica. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment