≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 25 di Ghjennaghju di u 2020 serà furmata da una banda da l'influenzi persistenti di a luna nova d'ieri in u segnu zodiacale Aquarius è da l'altra banda da l'influenzi di u ghjornu di u portale, perchè oghje hè un ghjornu di u portale. Per quessa, a qualità prevalente di l'energia cuntinuerà à guidà ancu più ind'è a nostra divinità è ancu sfida à noi. per scioglie tutte e nostre resistenze è rigetti (Tutte e resistenze è i rifiuti da l'esternu riflettenu solu u rifiutu di noi stessi - aspetti di u nostru esse chì noi, cum'è creatori, ricusemu.), chì ci rende significativamente più aperti, ricettivi è liberi.

Dissolve tutta a resistenza

Dissolve tutta a resistenzaHè quì chì l'amore di sè digià citatu in l'articulu di ieri entra in ghjocu, perchè invece di ricusà noi stessi o ancu di ricusà e circustanze esterne (chì, cum'è aghju dettu, rapprisenta solu l'aspetti di rifiutu da a nostra parte - perchè noi stessi ùn avemu micca creatu solu tuttu in l'esternu, ma sò tuttu in l'esternu - tutta l'esistenza perceivable hè SOLU in noi stessi - SIAMU TUTTI.), hè impurtante di abbandunà tutte e resistenze è cumincià à amassi ciò chì avemu creatu per noi stessi, cum'è incredibbilmente difficiule chì pò esse in parechje situazione. In fondu, in questu modu liberamu blocchi autoimposti, perchè cuminciamu à accettà u mondu esternu, vale à dì noi stessi, è in questu modu avemu l'accettazione à l'esternu invece di u rifiutu (è chì si riferisce à TUTTI ciò chì hè rifiutatu, sia e malatie, u sistema, altre persone, etc.). Attramu sempre e circustanze fora chì currispondenu à u nostru mondu internu è più ci ricusemu, più sperienzemu u rifiutu fora è viceversa.

Attrae l'abbundanza invece di a mancanza

È un rifiutu currispundente à u turnu rapprisenta solu mancanza è separatità (per quessa, sperimentemu una mancanza è u rifiutu aumentati). Ùn ci sentimu micca unu cù tuttu, ma piuttostu vedemu separati da u mondu esternu (""Chì ùn currisponde micca à u mo mondu internu, ricusatu quellu", - ancu se ciò chì hè rifiutatu si faci in u vostru propiu mondu, - rapprisenta sè stessu). Per quessa, l'amore per tuttu (à noi stessi fora), soprattuttu quandu si tratta di cose chì ricusemu internamente.

Solu quandu andemu in amore è cuminciamu à amà u mondu esternu cù tutte e so ombre, vale à dì quandu avemu principiatu à amassi cumplettamente è ùn ci vedemu micca separati da e circustanze esterne, più amore è, sopratuttu, abbundanza attraemu a nostra vita. . L'allineamentu di u nostru mondu internu si potenzia constantemente è attrae mondi currispondenti / sentimenti / circustanze basati nantu à a nostra putenza. Allora sceglite ciò chì vulete sperimentà per sè stessu. Sì ricusate u mondu / voi stessu, vi ferite solu più rigettu / mancanza! Sè vo amate sè stessu / u mondu, attrae più amore / abbundanza .. !!

Perchè u più circustanze avemu invucatu in amore à l'esternu, iè, veramente è cumplitamenti sinceramente, da u fondu di i nostri cori, accettate è amuri, u più amore attraemu in a nostra vita. È solu quandu accettemu l'idee precedentemente rifiutate / l'imbulighjemu in amore (Perchè sò tutti solu idee chì nascenu da noi stessi - proiezioni in l'esternu), creamu a pussibilità chì e circustanze cambienu in a nostra imaginazione (U mumentu chì cuminciamu à amà ciò chì avemu rifiutatu prima, avemu cambiatu a nostra imaginazione). In ultimamente, u nostru amore hè a chjave per cambià tuttu ciò chì hè fora.

Sperimentendu permanentemente l'abbundanza è l'amore - cambià u mondu

Più amemu u mondu esternu è, per quessa, amemu noi stessi, più tuttu ciò chì fora cambia è, soprattuttu, più circustanze basate nantu à l'abbundanza è l'amore attraemu (L'AMURI hè PIENA E PIENA È AMORE). È per via di l'intensa qualità prevalenti di l'energia, per via di a dicada d'oru chì hà cuminciatu, avemu da avà amparà più è più per internalizà stu principiu fundamentale. U più grande riallineamentu di tutti hè accadutu è tuttu hè tornatu à a luce. Dunque, aduprate u ghjornu di l'energia / portale di ogni ghjornu è cuminciate à trasfurmà e vostre idee. A chjave per sperimentà l'abbundanza massima si trova in sè stessu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment