≡ Menu

L'energia di u ghjornu di u ghjornu di u 24 d'ottobre di u 2017 cuntinueghja à esse in una seria di ghjornu di u portale, in fattu u nuvimu ghjornu di u portale di una serie di 10 ghjorni. Per questu mutivu, u nostru pianeta hè attualmente sperimentatu un incrementu consistente in a so propria freccia di vibrazione, chì infine porta ancu à un sviluppu massivu di u statu cullettivu di cuscenza. Avemu l'omu sò pocu à pocu à trattà cù e nostre parti d'ombra, cù i nostri prugrammi negativi, vale à dì l'abitudini sustinibili, u cumpurtamentu è altre discrepanze, per pudè rializà un statu di cuscenza in quale i pinsamenti pusitivi è l'emozioni ritruvà u so postu.

U nonu ghjornu di u portale

U nonu ghjornu di u portaleIn questu cuntestu, l'aumentu di a freccia di vibrazione planetaria porta solu à un cunfrontu cù tutte e parti d'ombra autoimposte. Tutte e cose chì ùn sò micca state chjarificate, tutti i blocchi mentali senza risolve è discrepanze, chì ponu ancu esse ancorati in u nostru subconsciousu, sò solu aspittendu per esse chjarificati / riscattati da noi umani in modu chì pudemu allora stendu permanentemente in un altu. A frequenza di vibrazione pò esse fatta. Altrimenti, seremu sempre in u modu di a nostra propria autorealizazione è bluccà u nostru sviluppu mentale è emutivu. Cumu l'aghju citatu in l'articulu di ieri nantu à u sughjettu di l'autocontrollu, avemu sempre privatu di a nostra propria libertà in una certa misura, solu perchè ci permettemu di esse duminati una volta è una volta in certi mumenti da a nostra propria discrepanza mentale. Ùn pudemu micca stà in permanenza in una freccia alta, ùn pudemu micca campà in permanenza in un "spaziu" in u quale l'armunia + a pace nasce, perchè allora ci simu solu intrappulati in un statu mentale allinatu negativamente troppu spessu. Per quessa, a clarificazione hè sempre in u prucessu di svegliu spirituale. Tutte e nostre ombre sò lavate finu à a nostra superficia in modu chì pudemu esse riscattati di novu. Di sicuru, stu prucessu pò ancu purtà à disputi è altri cunflitti, ma questu hè ancu assolutamente necessariu per a purificazione di u so propiu sistema di mente / corpu / spiritu (micca a lite stessu, ma a clarificazione sussegwente, chì porta ancu à a redenzione pò) .

A causa di u ciculu còsmicu di novu iniziatu è di l'aumentu assuciatu di a freccia di vibrazione planetaria, ci hè un drasticatu sviluppu ulteriore di u statu cullettivu di a cuscenza, chì inevitabbilmente porta à un cunfrontu cù e so parti irredentate.. !!

Ebbè allora, per via di e circustanze vibrazionali estremamente elevate di l'oghje (u valore hà righjuntu novi valori di punta una volta è una volta per l'ultimi 4 ghjorni, u valore hè aumentatu di novu oghje), pudemu certamente suppone chì sti spinti splusivi, ancu definitivamente i nostri propri parti d'ombra non riscattati, torneranu catapultati à a nostra superficia o in a nostra cuscenza di ogni ghjornu. Di sicuru, i discrepanzii ponu nascenu com'è u risultatu, ma duvemu ancu esse cuscenti in tali mumenti chì tuttu questu serve solu u nostru sviluppu ulteriore. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment