≡ Menu

Da una banda, l'energia di ogni ghjornu oghje u 24 di lugliu di u 2019 cuntinueghja à esse influenzata da a Luna Aries (Bundle d'energia - apertura à e novi circustanze di vita, idealista - versu a sera a luna cambia à Taurus - cumpurtamentu persistente, cunfrontu cù l'abitudini / aderenza à l'abitudini - sociabilità) è da l'altra parte da l'energii inspiratori è abbundanti di l'estiu.

Inoltre, l'influenza di u sole

In questu cuntestu, aghju spessu parlatu in l'ultime settimane è mesi nantu à i mesi occupati di ghjugnu, lugliu è agostu (in particulare in questu annu assai intensu), vale à dì l'abbundanza massima questu veranu. In questu rispettu, l'estiu hè generalmente accumpagnatu da a massima abbundanza, perchè a natura hè in piena fioritura, i frutti sò maturati o sò maturati, a temperatura aumenta, i ghjorni sò più longu (più luce) è tutta a natura hè piena di vita. In ultimamente, pudemu sperienze una abbundanza massima currispundente è imitate a natura. Dopu tuttu, simu i creatori di a nostra propria realità è più ci avvicinemu à u nostru statu uriginale o megliu à a nostra origine (auto-immagine massimamente positiva - amore di sè - forza interna - saviezza - apertura spirituale, etc.), - avemu diventatu cuscenti di questi, più permettemu di rinvivisce e circustanze di vita assuciate, chì à u turnu hè basatu annantu à l'abbundanza massima, perchè a nostra origine (vicinanza à a natura) hè in ultimamente basatu annantu à l'abbundanza (ciò chì ogni esse umanu hà u dirittu cum'è Diu / Creatore / Origine / Creatore stessu). Ebbè, l'estate attuale hè unu di i più intensi, ma ancu l'estate più sapienti mai. A natura pò esse trasferita 1: 1 à a nostra vita è pudemu attualmente immerse completamente in a nostra urighjina / abbundanza naturale.

Solu in l'area di a cuscenza hè una persona libera; a cuscenza, à u turnu, hè pussibule solu in u mumentu prisente. – Léon Tolstoj..!!

I ghjorni caldi attuali sò ancu perfetti per questu, almenu pudemu esse espunutu à u sole è purtà a guariscenza à u nostru ambiente cellulare (è questu à u turnu inspira u nostru spiritu è ​​viceversa - u più pusitivu è armuniosu a nostra mente hè allinata - l'imaghjini pusitivi di sè stessu, più circustanze armoniose attraemu in a nostra vita - abbundanza). E quantu più guariscimu noi stessi, più abbundanza pudemu manifestà. Dunque, cuntinueghja à aduprà l'influenzi energetichi curativi è andate in u sole. Si presta perfettamente. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia 🙂

 

Lascia un Comment