≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 24 di ghjennaghju di u 2020 hè principalmente furmatu da l'influenzi di a prima luna nova in questa dicada - una nova luna in u signu zodiacu Aquarius (À 21:43 pm a luna nova ghjunghje à a so "forma piena") è dunque ci dà una mistura altamente splusiva da energie per via di quale a nostra propria autorealizazione in particulare hè guidata in avanti è, cù questu, un impulsu inesperu forte per a libertà hè ignitu in noi stessi. Cumu l'aghju dettu, nisun altru signu di u zodiacu significa a libertà è l'autorealizazione quant'è u signu di u zodiacu Aquarius.

Rompe i limiti è crea a libertà

Rompe i limiti è crea a libertàÈ postu chì a nova luna coincide sempre cù u principiu di qualcosa di novu (cum'è u nome suggerisce - u nome solu porta digià l'energia di u novu), vale à dì cù a manifestazione di novi idee, credenze è cunvinzioni o megliu dettu cù a manifestazione / intensificazione di un novu statu di cuscenza (Viaghju à una altra dimensione = sperimentà un novu statu spirituale), avemu avà esse presentati cù idee da a nostra parte in particulare, attraversu quale o campemu un statu in u quale ci sentimu liberi è bluccati - solu per ricunnosce stu limitu autoimpostu, o ci permette di sperimentà idee nantu à a nostra parte per via di quale ci sentimu liberi. In sè stessu, si puderia ancu parlà d'energie chì volenu dimustrà una volta di più chì noi stessi, cum'è creatori, simu esseri illimitati, vale à dì chì noi stessi simu u massimu è chì tutti i blocchi è i prublemi autoimposti sò solu da quellu chì cascamu ripetutamente. fora di u sintimu / cunniscenze di u più altu, chì ùn avemu micca campatu permanentemente u nostru spiritu divinu più altu.

A luna nova marca sempre un mumentu spiciale in sè stessu, perchè durante una luna nova, u sole è a luna s'uniscenu in u celu, chì da un puntu di vista energeticu solu rapprisenta un avvenimentu assai putente (fusione u principiu Yin / Yang, l'unione di maschile è femina). energia - Diu / Divinità, da quale emergenu cose novi).. !!

A nova luna in u segnu di u zodiacu Aquarius hè dunque una nova luna assai spiciale, perchè ci chjama à liberà tutte e nostre catene autoimposte per manifestà una circustanza di vita, vale à dì una circustanza di vita massima in quale simu liberi da tutti. blocchi è inconsistenze , - una vita in quale sapemu chì noi stessi simu tuttu, chì tuttu si faci solu in noi stessi è chì tuttu pò ancu esse sperimentatu è realizatu, - tuttu u restu rapprisenta mancanza è limitazione.

Cumincià qualcosa di novu - seguitate e vostre idee preferite

È cum'è aghju dettu, u nostru mondu internu hè sempre trasferitu à u mondu esternu, per quessa, attraemu SOLAMENTE l'abbundanza, a libertà è l'illimitatu à l'esternu quandu ci sentimu INTERNAMENTE cumpletu, liberu è senza limiti. A chjave di tuttu si trova in u nostru MONDU INTERNU, si trova in u nostru core, in a nostra mente o piuttostu in l'imaghjini/idea chì avemu di noi stessi. Quantu più cumpleta hè a nostra immagine di sè stessu, più pienezza ci sentimu internamente è più pienezza attraemu esternamente. A nova luna d'oghje in u signu zodiacu Aquarius hè dunque perfetta per esse cuscenti di stu principiu fundamentale è per quessa travaglià nantu à a manifestazione di una idea cumpletamente nova / cumpleta di sè stessu. L'urgenza per a libertà, l'autodeterminazione è l'abbundanza hè immensamente forte è a prima luna nova di sta dicada ci farà vulsutu sperienze assai forte. Hè dunque una nova luna assai speciale.

Amate u mondu / Amate sè stessu - Amate a vostra creazione

Hè a prima luna nova di a dicada d'oru, una nova luna in u signu di u zodiacu di l'autorealizazione, chì hè per quessa chì duvemu definitivamente aduprà e so energie per creà una nova auto-imagine. Pudemu ghjunghje è sperienze tuttu imparendu à amà noi stessi è per cunseguenza u mondu esternu, cù TUTTE E SUE OMBRA, perchè cum'è aghju dettu, tù stessu sì u mondu esternu, tuttu succede solu in tè, TUTTI hè vinutu à creà sè stessu, - tù stessu sì tuttu è tuttu hè sè stessu, - dunque amate ciò chì avete creatu per sè stessu, cum'è creatore, - cum'è difficiule chì pò esse qualchì volta, perchè solu quandu tù stessu, parlate u mondu, veramente è sinceramente amante, creanu accessu à u più altu. realità di l'abbundanza - cum'è internu cum'è fora, cum'è fora cum'è internu. Amate u mondu, amate sè stessu è sperimenterete l'amore, hè inevitabbile - ricunnosce sè stessu cum'è l'unicu Diu chì hà creatu u mondu sanu è dunque ama ciò chì ellu hà creatu à u turnu!!!! Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment