≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 24 di ghjennaghju di u 2019 hè sempre carattarizata da a luna in u signu zodiacu Virgo, chì significa chì un umore produtivu puderia ancu prevale, vale à dì chì pudemu esse assai motivati ​​​​internu è andà per a nostra propria autorealizazione. intensificatu (sicondu quantu forte risonamu cù l'influenzi lunari). L'autorealizazione hè ancu una parolla chjave in questu cuntestu, perchè a nostra autorealizazione hè più impurtante chè mai in a fase attuale d'alta energia.

A nostra autorealizazione

A nostra autorealizazioneQuestu hè specificamente di spressione u nostru propiu veru sè, basatu annantu à l'abbundanza è, soprattuttu, a realizazione, è cusì perseguite i nostri propri desideri spirituali. Invece di stà in permanenza in a nostra propria zona di cunfortu, sperimentendu un certu stallo è mantenendu una circustanza distruttiva currispundente in a nostra propria incarnazione, possibbilmente finu à a fine, chì ùn currisponde micca à i nostri brami più prufondi è ambizioni veri, salvemu u nostru stessu. -limiti mentali imposti Limiti, superà noi stessi è cumincianu à immersi in un statu di cuscenza da quale emerge una realità cumpleta. In questu cuntestu, hè ancu assai impurtante per capiscenu chì tutte l'idee è i desideri da a nostra parte ponu esse sperimentati o, megliu dettu, realizatu. Tuttu hè essenzialmente basatu nantu à a cuscenza è avemu l'uppurtunità unica di immerse in una larga varietà di stati di cuscenza. In fondu, ùn ci hè micca limiti, solu i limiti chì imponemu à noi stessi, di solitu in forma di bloccu di credenze è cunvinzioni: "Ùn hè micca pussibule", "Ùn aghju micca fiducia in mè stessu per fà quessa", "Ùn possu micca fà. chì "questu ùn hè micca pussibule". Dapoi ùn avemu micca idea currispondente noi stessi ("Ùn possu micca imaginà chì", una frase chì veramente esprime chì ùn pudete micca veramente imagine qualcosa, ùn pudete micca permette alcun pensamentu nantu à un scenariu currispundente), ci ricusemu l'uppurtunità di immersi dopu in un statu currispundente di cuscenza o per permette à una realità currispundente di diventà manifesta. 

Tuttu hè energia è questu hè tuttu. Allineate a freccia cù a realità chì vulete è avete da ottene senza pudè fà nunda. Ùn ci pò esse altru modu. Ùn hè micca filosofia, hè fisica. - Albert Einstein..!!

Tuttavia, tutte e limitazioni da a nostra parte ponu esse superate, di solitu cambiendu e nostre credenze / credenze è, in u risultatu, capiscenu chì l'ostaculi currispondenti (i nostri) ponu esse superati è i nostri scenarii currispondenti ponu esse realizati. À a fine di u ghjornu, l'energia seguita sempre a nostra propria attenzione è per quessa pudemu creà / manifestà ciò chì focalizemu più di a nostra attenzione. Ma se pensemu chì qualcosa hè impussibile o dubbità l'esperienza di una situazione, allora ùn hè micca pussibule per noi, almenu in u mumentu, per fucalizza a nostra attenzione nantu à a circustanza / cundizione. Ebbè, in quantu à a nostra autorealizazione, ci vole à dì chì pudemu avà rompe tutti i limiti autoimposti nantu à a strada di a nostra vera natura. Pudemu creà una auto-imaghjina completamente nova è creà una vita chì currisponde à i nostri desideri è intenzioni più profondi. A causa di l'attuale qualità energetica speciale, stu prucessu hè ancu assai incuraghjitu. In dui ghjorni, in u ghjornu di u portale, questu aspettu serà generalmente favuritu novu. Un altru "ghjornu di punta" energicu chì serà accumpagnatu da una accelerazione di novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment