≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 24 di dicembre di u 2021 hè carattarizata da una banda da l'ultimu ghjornu di u portale di a serie di dece ghjorni di i ghjorni di u portale, vale à dì chì andemu per l'ultima grande porta oghje è da l'altra banda l'influenza di a vigilia di Natale ancu. hà un effettu nant'à u cullettivu. In questu cuntestu, l'energia di a vigilia di Natale hè sempre assai spiciale, cusì prevale in l'internu U cullettivu prisenta un'energia di calma chì ùn avemu micca appena in ogni altru ghjornu di l'annu. Ognunu o una grande parte di u cullettivu allinea a so mente cù l'energia di a calma, a cuntemplazione, a rilassazione, a famiglia è a pace interna.

A NASCITA di a CUSCENZA CRISTIANA

A NASCITA di a CUSCENZA CRISTIANAPer quessa, a freccia generale oghje, fora di tutti l'avvenimenti tempestosi in u mondu, hè cumplettamente calma. Per d 'altra banda, l'energia di a santità hè ancu assai presente. In questu ghjornu, parechje persone portanu l'energia di a santità in u so spiritu, solu dicendu internamente a parolla, o megliu u pensamentu, di a vigilia di Natale. In questu ghjornu, assai persone chjamanu l'infurmazioni di santità, vale à dì l'energia di esse sanu, chì da un puntu di vista puramente energeticu hà ancu una forte influenza in u corpu energeticu di u cullettivu. È s'è vo cunsiderà chì a vigilia di Natale essenzialmente rapprisenta a nascita di u zitellu Cristu o a nascita di a cuscenza di Cristu, allora questu ci mostra ancu una volta quantu putente hè a freccia fundamentale di questu ghjornu. U ghjornu dunque porta cun ellu a nascita di a santità, vale à dì u principiu di u sviluppu di un statu di cuscenza, chì à u turnu si allarga versu a santità, a divinità è l'amore incondizionatu.

Rendite à a calma

Rendite à a calmaU ghjornu ci insegna ancu quale energie guariscenu per tuttu u nostru sistema. Dedicatevi à a vostra propria famiglia, esse ancorati in pace, sentendu un umore spensieratu, vultendu à rilassate è ancu rendendu à l'infurmazioni sacre - quasi nunda porta più salvezza. Ùn ci hè dunque un altru ghjornu di l'annu quandu hè cusì rilassante per andà per una spassighjata per a natura, almenu questu hè a mo sperienza persunale. Di sicuru, i passeggiate per a natura sò generalmente sempre estremamente benefiche è calmanti, ma un tipu di pace assai speziale hè particularmente notu in a vigilia di Natale. È sta pace pervade tutta a natura. Ebbè, in una manera o in l'altru, un ghjornu energeticamente preziosu ci aspetta à a vigilia di Natale.

A fine di a fase di u ghjornu di u portale

E postu chì questu hè esattamente cumu sperienzemu l'ultimu ghjornu di a fase di u ghjornu di u portale, pudemu sfondà particularmente in u nostru mondu internu. Avemu avutu deci ghjorni energicamente tempestosi, ma avà nantu à l'ultimu ghjornu, vale à dì à a fine di passà per u grande portale, torna a calma massima. Dunque, goditemu a celebrazione d'oghje cù i nostri amati è rendemu cumplettamente à u riposu. In questu in mente, vi auguru à tutti una bona festa è un bon Natale. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment