≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 23 di settembre di u 2023, avemu una qualità energetica assai speciale, perchè oghje hè principalmente marcatu da una di e quattru festivali annuali di u sole, l'equinox di vaghjimu (Equinox - chjamatu ancu Mabon) in rilievu. Allora ùn avemu micca solu ghjunghje à u piccu energeticu stu mese, ma ancu unu di i punti magichi di l'annu. In questu sensu, i quattru festivali annuali di luna è sole anu sempre un impattu prufondu in u nostru campu. L'equinozzi di primavera è di vaghjimu in particulare sò accumpagnati da attivazioni maiò in natura.

Energie di l'Equinox d'Autunnale

energia di ogni ghjornuIn ultimamente, sti dui festivali rapprisentanu ancu un equilibriu universale di putere. Allora u ghjornu è a notte sò a listessa durata (12 ore ognunu), vale à dì u periodu in quale hè luce è u periodu in quale hè scuru sò di a so durata, una circustanza chì rapprisenta un equilibriu prufondu trà a luce è a bughjura o un equilibriu di forze opposte. Tutte e parte volenu ottene sincronia o equilibriu. È tutte e circustanze o pinsamenti è l'imaghjini di sè stessu da a nostra parte, chì à u turnu fermanu in u livellu vibrazionale di sbilanciamentu, volenu esse purtati in armunia. L'equinozio di vaghjimu d'oghje, chì principia ancu cù u cambiamentu di u sole à u signu zodiacu Libra (per esempiu.À l'equinox di primavera, u sole cambia da u signu di u zodiacu Pisces à u signu di u zodiacu Aries, ushering in a primavera - u veru principiu di l'annu. À l'equinox di vaghjimu, u sole si move di novu da Virgo à Libra), dunque rappresenta essenzialmente un festival altamente magicu chì era digià celebratu è apprezzatu da e culture avanzate prima. In questu cuntestu, oghje ancu ushers cumplettamente in u vaghjimu. Vistu puramente à u livellu energeticu, una attivazione prufonda si faci in a natura, induve tutta a fauna è a flora si adattanu à stu cambiamentu di ciclu. Comu regula, da questu ghjornu in avanti pudete osservà cumu u vaghjimu si manifesta cù una velocità particulari. Hè dunque u veru principiu di sta stagione assai mistica.

U sole si move in u signu di u zodiacu Libra

Praticà a fiducia basicaIn questu sensu, ùn ci hè quasi nisuna altra stagione chì porta cun ella tanta mistica è magia cum'è u vaghjimu. Mentre diventa più scuru è più scuru ogni ghjornu è u ghjocu di i culori in a natura cambia à i toni marroni / d'oru d'autunnale, inseme cù ciò chì si sente cum'è una atmosfera più carica è più fresca, pudemu immerse in u nostru stessu esse internu. Per esempiu, quandu andu in a furesta durante a caduta è meditate quì, aghju sempre ghjunghje innumerevoli insights profondi. U vaghjimu è l'invernu sò perfettamente cuncepiti per rinvià à noi stessi. Allora, altrimente l'equinox di vaghjimu, cum'è digià dettu, hè sempre accumpagnatu da u sole chì cambia in u signu zodiacu Libra. Avà ùn entramu micca solu in una fase di l'aria, ma ancu in un periodu di quattru settimane in quale u nostru chakra di u core hè assai indirizzatu. E scale sò ancu strettamente ligati à u chakra di u core. Dopu tuttu, u pianeta dominante di Libra hè ancu Venus. L'alegria di a vita, u piacè è l'attivazione di u nostru campu di u core seranu dunque in primu pianu durante stu tempu. In cunfurmità cù l'atmosfera magica di u vaghjimu, pudemu andà in u nostru esse più internu è vede ciò chì puderia esse bluccà u flussu di u nostru campu di u core. Questu hè esattamente cumu pudemu sperimentà u nostru amore per a grande stampa attraversu a natura mistica, perchè quellu chì si immerse in u misticu di u vaghjimu, vale à dì chì assorbe tutta questa atmosfera, pò scopre cumu a vita è a natura unica è bella pò esse. Prufittà a natura è permette à queste energie di flussu in u nostru centru di u core pò esse una vera benedizzione in questu tempu. Cù questu in mente, aspittemu à u tempu chì hè avà principiatu è gode di l'equinoziu speciale di vaghjimu oghje. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment