≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 23 di settembre di u 2020 hè furmata da l'influenzi successivi di l'equinozio d'autunnale d'ieri è dunque avà ci porta in e stagioni più scure. Adupratu, oghje hè suppostu esse unu di l'ultimi ghjorni più caldi Marca i ghjorni quist'annu, vale à dì a fine di l'estiu o a fine di e temperature più calde, d'estate, hè veramente iniziatu (Ancu s'è aghju da ammette chì i ghjorni caldi passati anu sentitu assai stranu o, più precisamente, innaturale, u calore è qualchì volta u calore si sentia piuttostu oppressivu - u tempu artificiale / Hairp?).

L'energia di l'ultimi mesi

StagioniSeremu dunque avà catapultati in u novu ciculu à alta velocità è truvamu in sta stagione più magica in un pocu spaziu di tempu. Quandu a bughjura torna prima, e foglie di l'arburu cadutu copre u pianu di a furesta, quandu u sole di u tramontu face a natura brilla in un scintillante marrone / rossu / d'oru, quasi nisuna altra stagione crea una atmosfera cusì impressiunanti cum'è in u vaghjimu - magia pura. È inseme cù l'accelerazione attualmente infinitamente viulente è, sopratuttu, u forte crescita assuciata in spiritualità in a cuscenza cullettiva, vale à dì cù u ritornu sempre crescente di a cuscenza divina, chì generalmente face i ghjorni assai più unichi / magichi, avemu da sperienze. circustanze impressiunanti. Da u ghjornu à u ghjornu a decadenza di u vechju mondu avanza in modu inevitabbile è u cullettivu campa una trasfurmazioni quasi impussibule di capì. L'ultimi mesi di u 2020 ci porranu dunque e più grande coincidenza pussibuli. Vistu in questu modu, hè a fine di unu di l'anni più impurtanti di tutti, un annu chì ùn hà micca solu annunziatu un puntu di svolta massivu in u svegliu cullettivu, ma ancu pusatu a fundazione per un mondu d'oru. Dopu à questu annu, nunda serà cum'è una volta in questu sensu. L'accelerazione è, soprattuttu, a trasfurmazioni cullettive hè simplicemente avanzata troppu rapidamente è hà suscitatu tamanti sconvolgimenti. À questu hè aghjuntu u spinu massiu di u nostru corpu di luce (Merkaba). Più aumentemu a nostra propria frequenza, vale à dì più splendemu noi stessi, più chjara, divina è vera diventa a nostra propria immagine di sè è, sopratuttu, più sbulicemu a nostra propria meschinità autoimposta (Videndu sè stessu cum'è chjuca è insignificante - ùn ricunnosce micca cum'è creatore / fonte / Diu - ùn si senti micca cusì, ùn site micca ancora ancoratu in u statu chì avete creatu tuttu à l'esternu, solu perchè tuttu hè solu una prughjezzione di u vostru propiu internu. u mondu stessu rapprisenta. Tuttu ciò chì pò esse vistu / percepitu hè basatu SOLU nantu à a vostra propria imaginazione o a vostra propria mente. Tuttu hè una rapprisintazioni diretta di u so mondu internu. E sti imagine o tuttu u mondu esternu, tutti i pinsamenti, a nostra mente è tutte l'idee sò energia. Avete dunque attualmente leghje un articulu cum'è parte di una circustanza chì avete creatu per voi stessu - tù stessu hà creatu stu articulu / l'hà fattu veru cù a vostra mente - è stu principiu hè TRASFERIBILE à TUTTI - tutta l'esistenza hè un attu di creazione da Diu. , vale à dì un attu di creazione da u so propiu creatore / spiritu divinu ?) è ricunnosce l'aspettu daretu à u mondu, più u spinu di u nostru corpu di luce aumenta.

→ Preparatevi per ciò chì vene. Amparate à piglià cura di sè stessu è aduprà u POWER HEALING di a natura. Una INSTRUCTION detallata nantu à a cullizzioni di e piante medicinali. Massima vicinanza à a natura!

E postu chì tù stessu cum'è u creatore o cum'è a fonte originale creanu tuttu fora, pudete ancu trasfirià sta circustanza 1: 1 à u mondu esternu o à u cullettivu, chì per quessa ancu sperimenta una crescita massiva in u so spinu ogni ghjornu. Questu hè ancu un altru mutivu per quessa chì tuttu si sente acceleratu in u mumentu, perchè ogni ghjornu vola è perchè tutti campemu tutti i mesi cusì rapidamente. U spinu di u nostru campu d'energia cresce ogni ghjornu è questu annu hè u casu chì ogni mese hà attivatu è attiva un saltu quantum in u nostru campu di luce. In i ghjorni, simane è mesi chì venenu averemu una escalazione in questu sensu chì l'umanità ùn hà mai sperimentatu prima è salti enormi seranu sempre fatti. Questu vaghjimu è l'invernu ci purteranu energia incredibile. È l'equinoziu d'eri hà marcatu una volta di più u passaghju di un novu sogliu. Un sogliu chì ci separava da un statu di cuscenza ancu più altu / più ligeru. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment