≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di u ghjornu di u 23 di settembre di u 2018 hè sempre carattarizata da una parte da a luna in u segnu zodiacale Poissons, chì hè per quessa chì pudemu agisce più riservatu, emutivu, sensitivu, sognu è introvertitu, è d'altra parte da influenze più forti in quantu à frequenza di risonanza planetaria. In quantu à questu, i venti solari più forti ci anu ancu ghjuntu eri, cum'è si pò vede in a stampa sottu.

I venti solari più forti ci sò ghjunti ieri

Circunstanze particulare di u ghjornuIeri era dunque, almenu da un puntu di vista energeticu, estremamente intensu è puderia avè una influenza abbastanza forte nantu à u nostru statu di cuscenza, perchè, cum'è hè statu spessu citatu, i venti solari più forti debilitanu sempre u campu magneticu di a terra, chì significa chì radiazzioni cosmica sussegwentemente rinforza u statu cullettivu di cuscenza arrivatu. Spessu si dice chì a nostra cuscenza hè inundata di "particelle d'alta freccia" o "luce", chì ponu in ultimamente purtà à una riorientazione currispundente, vale à dì à i prugrammi antichi (convinzioni, credenze, mudelli di vita / circustanze - custruzzioni mentali, etc.) , chì anu un certu benefiziu per noi (apprendimentu / effettu specchiu), ma mette una forza pesante à u nostru sistema mente / corpu / spiritu (vistu à longu andà - perchè i sentimenti negativi anu sempre un impattu negativu nantu à u nostru corpu tutale), sò purtatu davanti à i nostri ochji per pudè infine esse lasciatu. U novu, invece, vole esse accettatu. I venti solari più forti ci sò ghjunti ieriIn particulare in i ghjorni currispundenu à "alta frequenza", in questa fase di risvegliu cullettivu, stu prucessu sperimenta una accelerazione massiva è hè dunque assai notevule in a nostra vita. Dunque, per via di l'effetti persistenti di i venti solari d'ayer (in particulare i ghjorni dopu à i venti solari più forti o l'influenzi di freccia di risonanza planetaria sò abbastanza trasformative) pudemu sperienze una circustanza trasformativa ancu oghje. Siccomu a luna hè ancu in u signu zodiacu Pisces, pudemu dedicà particularmente à a nostra vita di l'ànima è diventate cuscenti di a nostra situazione di vita attuale.

A chjave per gode di una vita felice è cumpleta hè u statu di cuscenza. Eccu l'essenza. – Dalai Lama..!!

Quale sà, forse e cose si svilupperanu in modu chì pudemu piglià una decisione impurtante per noi stessi, o chì cunsideremu pussibulità chì ùn eranu micca in tuttu prisenti in u nostru statu di cuscenza finu à quellu puntu. Tuttu hè definitu pussibule è a circustanza energetica pò esse definitamente rispunsevuli di un certu ripensu. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

+++ Seguici in Youtube è abbonate à u nostru canale +++

Lascia un Comment