≡ Menu

Soo i miei cari, dopu avè statu fora per tutta a settimana scorsa è si rende completamente à u mo mondu internu (cum'è ùn hè micca statu u casu per anni - 100% ritirata - più nantu à questu più tardi in l'articulu), Vi prisintatu avà l'energia di ogni ghjornu. À questu puntu, l'energia di ogni ghjornu di l'oghje ci porta currenti estremamente spiciali, perchè oghje, vale à dì u 22 di settembre di u 2020, hè principalmente carattarizatu da un avvenimentu astronomicu spiciale è, soprattuttu, estremamente energicu. À questu puntu ghjunghjemu à l'iniziu astronomicu annuale di u vaghjimu, vale à dì chì ci avvicinamu à l'equinozio di vaghjimu (à 15:30 p.m. - u sole si move da l'emisferu nordu di a terra à l'emisferu miridiunali - u principiu di u vaghjimu à u nordu di l'equatore - u sole si move in u signu zodiacu Libra). L'equinoziu hè in generale un avvenimentu assai spiciale, perchè per via di l'equilibriu assuciatu trà u ghjornu è a notte, vale à dì u ghjornu è a notte anu a listessa durata (Armonia, fusione, unità, perfezione), u ghjornu hè cum'è nisun altru per cumpensu, equilibriu è armunia in tutti i livelli di esistenza.

 

Per d 'altra banda, l'equinox hè cum'è nisun altru avvenimentu per a creazione di un statu di cuscenza in quale l'equilibriu è, sopratuttu, u sintimu di unità prevale. Tutte l'idee, e credenze, i cunvinzioni è l'azzioni resultanti, chì à u turnu sò di natura disarmoniosa / incunificata, vulerianu esse dissolute, soprattuttu in un tali ghjornu, è ponu dunque esse purtate à a nostra attenzione. Esattamente u listessu modu, pudemu ancu sperimentà mumenti in quale noi stessi simu assai in armunia, liberati da tutte e limitazioni autoimposte, chì ci mette in un statu chì noi stessi vuleriamu sperienze permanentemente (invece di ritruvà ripetutamente intrappulatu in stati opposti attraversu ciculi disarmoniosi). È inseme à l'attuale frequenza fundamentale ESTREMAMENTE VIOLENTA, pudemu sentenu stati currispondenti di cuscenza in noi stessi in una manera prufonda. Dopu tuttu, tuttu hè corsa in u mumentu. Tuttu hà acceleratu in modu incredibile. Questu hè esattamente cumu tutte e vechji strutture sò attualmente in colapsu è à u più grande pussibule.

Cambia di frequenza

In cunfurmità cù l'intensità sempre crescente è, sopratuttu, in cunfurmità cù l'accelerazione EXTREME, a freccia di risonanza planetaria hà ancu dimustratu anomalie prufonde da i primi quattru ghjorni di settembre. Qualcosa di grande hè accadutu avà. Una gigantesca liberazione / purificazione energetica hè accaduta. Tuttu cade in u locu è diventa chjaru. Tuttu hè lampatu !!!

Hè una trasfurmazioni rapida è imparable chì u cullettivu è noi tutti campemu oghje è andemu di più in più versu una liberazione gigantesca o simu in mezu à sta liberazione. E realicemu sta liberazione in noi stessi, chì ultimamente pone a fundazione per sperimentà a liberazione in u mondu esternu - sia in l'internu sia fora. U CAMBIAMENTE ACCEDA SEMPRE SOLO PER NOI E SOPRATTUTTO IN NOI. Ebbè, in cunfurmità cù l'equinox, mi piacerebbe un'altra sezione interessante da a pagina esistallesda.de citazione:

"Allora, quandu entrimu sta settimana, passemu per u portale di l'equinozio è u sole si move in Libra. L'energia di u Divinu Femminile hè assai notevuli, trasfurmendu da a Dea Virgo à a Dea Libra: Ma'at, a dea Siriana / Egiziana di l'equilibriu còsmicu. L'antichi Egizziani salutavanu l'amici cù u salutu "May there be Ma'at", è anu vistu Ma'at o equilibriu còsmicu in tutte e cose, ancu in ogni respiru chì pigliamu. È vi aghju ancu desideratu tutta sta settimana chì truvate "Ma'at" in a vostra vita di ogni ghjornu. U simbulu di Ma'at, a piuma bianca, indica a "lightness of being" è l'alte frequenze chì ghjunghjeranu sta settimana, soprattuttu trà u 21 è u 23, vale à dì l'equinox.

À questu tempu, in u viaghju spirale di a Terra à traversu u tempu è u spaziu, u ghjornu è a notte sò uguali in lunghezza, equilibrendu a luce è a bughjura cum'è UN amore radiante. Allora in a nostra vita a pressione per equilibrà e nostre energie è portà a dualità in "unicità" serà intensa. Un altru tema - da avà finu à a fini d'ottobre è in u Scorpion Gate è 11.11. Dentru serà a guariscenza profonda è l'attivazione in u nostru DNA. U mudellu angelicu umanu emerge assai forte è liberemu un profondu dolore ancestral. Questu pò esse percepitu cum'è caos, timore è stress. Ma cum'è sta energia abbanduneghja ... hè rimpiazzata da a Light Diamond profonda è fundamentale. Questa hè una "guarigione karmica" prufonda in quantu à l'energie passate è future è a guariscenza di u nostru sistema solare è u pianeta.

In ultimamente, un ghjornu assai speziale ci aspetta oghje è, sopratuttu, un avvenimentu chì ùn solu marca una soglia o a transizione à u vaghjimu / l'inguernu - a stagione più scura, ma ancu più riflessiva, ma chì ci furnisce ancu una energia putente di trasfurmazioni è di cambiamentu. pò dunque accoglie sta festa. Ebbè, in questu cuntestu, vogliu ancu nutà chì sò avà tornatu à u principiu di l'articuli energetichi di ogni ghjornu (U fattu chì u primu articulu cade esattamente nantu à l'equinox d'oghje ùn era micca previstu, hè accadutu solu - ma questu ùn pudia esse più apprupriatu.). Tutta a settimana prima ch'e fussi completamente fora. Raramente aghju fattu una retirazzione persunale cusì intensa, vale à dì chì aghju lasciatu quasi tuttu fora di questu, soprattuttu in l'ultimi ghjorni 3, fora di uni pochi di missaghji è email. Nunda era più presente fora di u mo mondu internu, a mo trasfurmazioni internu è a mo autoreflessione persunale.

→ Preparatevi per ciò chì vene. Amparate à piglià cura di sè stessu è aduprà u POWER HEALING di a natura. Una INSTRUCTION detallata nantu à a cullizzioni di e piante medicinali. Massima vicinanza à a natura!

I ghjorni passavanu incredibilmente rapidamente, ma eranu sempre accumpagnati da innumerevoli mumenti unichi (Circa "mumenti unichi" ci sarà prestu una visione eccitante chì vi sparteraghju cun voi), vale à dì chì eranu ghjorni assai magichi. In questa fase, avemu ancu avutu i ghjorni di portali è una luna nova intensa, chì hà solu intensificatu a mo retirazzione persunale ancu di più. In fondu, questi ghjorni anu ancu servitu cum'è un iniziatore per una direzzione completamente nova di a mo propria cuscenza.

Una fase intensa

Innumerevoli novi impulsi mi ghjunghjenu. U listessu vale ancu per e circustanze è l'azzioni (ciò ch'e aghju cunnisciutu durante sta fase), chì à u turnu hà pigliatu u sensu di l'accelerazione prevalenti à un novu livellu. Vi manderaghju ancu infurmazioni pertinenti nantu à questu, imballatu in forma di un video eccitante chì publicheraghju in i prossimi ghjorni. Hè ora di novu. 🙂 Cù questu in mente, scusatemi per l'assenza o l'elementi di energia di ogni ghjornu mancanti, ma era una fase inevitabbile per mè personalmente (Sò ancu curiosu di cumu vi sentite tutti in l'ultimi 10 ghjorni). Una cosa hè certa, però, settembre hà tornatu à eclissi tutti i mesi precedenti in termini di intensità energetica. U viaghju diventa più è più intensu, più chjaru è più luminoso. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Katja Benas 22. Settembre 2020, 12: 32

      Grazie per esse! Vogliu iscrivermi à a newsletter ❤

      rispondi
    Katja Benas 22. Settembre 2020, 12: 32

    Grazie per esse! Vogliu iscrivermi à a newsletter ❤

    rispondi