≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 22 di nuvembre di u 2022, ghjunghjemu, da una banda, l'influenzi di a luna, chì a so volta hà cambiatu in u signu zodiacu Scorpio a notte scorsa à 18:14 p.m., chì significa chì una energia forte hà un effettu currispundenti nantu à a nostra vita emotiva pò (Scorpio in a Luna = Sentimenti forti, e cose oculate volenu esse visibili) è da l'altra banda, simu sempre influinzati da u sole, chì à u turnu hà cambiatu à u signu di u zodiacu Sagittarius à 09:11 è dunque purterà una nova qualità cun ellu.

Prutegge l'energia

energia di ogni ghjornuIn questu cuntestu, u tempu di u tiratore hè avà principiatu (À questu puntu, vogliu felicità tutti i nati sottu Sagittarius), vale à dì l'energia di u segnu di u focu avà mostrarà una forte presenza. U sole stessu, chì à u turnu rapprisenta a nostra essenza o u nostru veru caratteru, ci darà una energia attraversu Sagittarius chì ùn solu appellu fermamente à u nostru focu internu (una forte crescita pò esse presente in noi), ma pudemu ancu sperienze una circustanza insightful. L'energia Sagittarius hè sempre accumpagnata da una forte autocunniscenza è a ricerca di sè stessu, o piuttostu prucessi di scuperta di sè stessu. Per quessa, si sente chì una doppia qualità ci tocca : d’una banda, ci hè una forza in u primu pianu chì ci permette di avanzà forte è percive in noi una forte voglia d’azzione. Per d 'altra banda, u sole in u segnu di u zodiacu Sagittarius pò permette di riorientà internu. Riflettemu nantu à a nostra esistenza attuale è sfondate in u nostru mondu internu. Dopu tuttu, a fase finu à u solstiziu di l'invernu vinutu in dicembre marca sempre una fase di ritirata è cuntemplazione prufonda. I ghjorni cuntinueghjanu à esse più brevi è truvamu sempre più u nostru modu di ritornu à noi stessi.

Venus si trasfirìu in Sagittariu

Venus si trasfirìu in SagittariuEbbè, postu chì ùn aghju micca publicatu un articulu di l'energia ogni ghjornu da l'11 di nuvembre (era ancu in un altru viaghju più chjucu), Mi piacerebbe ancu piglià altre pusizioni cosmiche o avvenimenti chì anu fattu in l'ultimi ghjorni. Da una banda, u Venus direttu si trasfirìu in u signu di u zodiacu Sagittarius u 16 di nuvembre, chì significa chì avemu cercatu qualcosa più altu in relazioni interpersonali, partenarii o ancu in a relazione cù noi stessi. Pruvemu per a realizazione è ùn vulemu micca sperimentà l'arrestu in questu sensu, ma piuttostu più crescita è prosperità. L'energia generale in avanti di u signu di u zodiacu Sagittarius ci affetterà ancu in tutte e relazioni è pò purtà à cambiamenti.

Mercuriu si trasfirìu in Sagittariu

Esattamente un ghjornu dopu, u 17 di nuvembre, u Mercuriu direttu si trasfirìu in Sagittarius. U pianeta di cumunicazione in Sagittarius ardente favurizeghja cunversazione profonda è cosmopolita. Semu assai aperti cumunicativamente è pudemu discutiri o ancu inizià piani impurtanti è, soprattuttu, utili per u futuru. Questa cumminazione ci afecta ancu à u livellu glubale è pò assicurà chì i cambiamenti maiò chì venenu sò discututi è finalizzati. Dopu tuttu, s'ellu si guarda à u campu glubale è, soprattuttu, cullettivu, si vede chjaramente chì i cambiamenti maiò sò in corso è l'umanità si prepara à una nova era. Hè u tempu di fine di u sistema è a terminazione di a vechja matrice, accumpagnata da a stallazione di un novu campu. Avemu avà sperimentà una certa accelerazione in stu riguardu. In questu cuntestu, a fine di u vechju mondu hè sempre più vicinu.

Arriva a luna piena

Ebbè allora, altrimenti in uni pochi di ghjorni, per esse precisu in a notte di u 24 di nuvembre, una nova luna speciale ci ghjunghjerà in u segnu zodiacu Sagittarius. A so energia ci purterà in un forte cunfrontu cù noi stessi è ci permetterà ancu di riorientà completamente internu. Averemu una cunniscenza prufonda di sè stessu, riflessioni è opportunità chì ponu permette di fà un forte prugressu in i tempi chì venenu. Un focu assai forte è l'energia di riurganizazione interna si trova davanti à noi. Tuttavia, sparteraghju più dettagli cun voi in u prossimu articulu di luna nova. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment