≡ Menu
eclissi lunare

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 22 di ghjennaghju di u 2019 cuntinueghja à esse furmatu da l'effetti persistenti di l'eclissi lunare tutale di ieri, per quessa, cuntinuemu à avè una circustanza piuttostu impurtante. A causa di a qualità di l'energia assai forte, pudemu cuntinuà à acquistà una cunniscenza speciale di sè stessu o una cunniscenza ancu megliu di a nostra. u statu attuale di l'essere è a realità chì nasce da ellu.

L'influenzi duraturi

L'influenzi duraturiIn questu cuntestu, i ghjorni prima è dopu à un avvenimentu lunare speciale, per esempiu prima è dopu à una nova luna, una luna piena o soprattuttu prima è dopu à una eclissi lunare, sò ancu estremamente forti in natura è ci portanu sempre influenze energetiche chì sò assai assai. illuminazione / cuscenza-alterendu in natura sò. L'eclissi lunare tutale di ieri era ancu accumpagnata da una circustanza per via di quale l'energii di a luna piena anu avutu un effettu assai più forte nantu à noi è avà anu un effettu ancu più forte: a luna piena di ieri era una cusì chjamata superluna, vale à dì chì a luna era in u puntu più vicinu à a luna. a terra. A causa di sta vicinanza à a terra, a so prisenza o u campu di l'energia hà esercitatu una influenza significativamente più grande in u nostru pianeta è, per quessa, ancu in l'umanità stessa. E so influenze puderanu dunque esse sperimentate cù una intensità più grande è ùn hè micca surprisante chì alcune strutture vechje puderanu avà esse lavate in noi o ancu novi strutture, se ne necessariu, sò attivate. A causa di a so vicinanza à a Terra, l'influenza di a luna hè attualmente estremamente forte è pò esse rispunsevuli di l'esperienza di impulsi spiciali. In ultimamente, l'enfasi hè di sperimentà novi cundizioni di vita è strutture. In u tempu attuale di u svegliu spirituale, tutte e strutture è i sistemi vechji / sustinibili sò gradualmente dissolti. Tuttu ciò chì hè innaturale, inghjustu, disinformativu è distruttivu in a natura diventa sempre menu permanente. Tutta a civilisazione umana hè dunque chjamata, direttamente o indirettamente, per accoglie u novu.

L'umanità attraversa attualmente una fase in a quale ùn hè micca solu un sviluppu intellettuale è spirituale generale, ma hè ancu in u prucessu di spinghje oltre i so cunfini è di creà un mondu completamente novu. In questu mondu, innumerevoli dogmi distruttivi è strutture sò stati disinstallati. À u listessu tempu, hè creatu una circustanza chì ci porta sempre più in a nostra vera natura / energia. Una realità nova, carattarizata da a pace, l'abbundanza, a libertà, l'amore è a saviezza, hè dunque da esse manifesta..!!

Questu pò esse in relazione cù una larga varietà di circustanze. In ultimamente, u focu hè nantu à a manifestazione di un statu di cuscenza completamente novu, vale à dì un statu di cuscenza chì hè permeatu da l'abbundanza è l'amore. Invece di stà in i vechji prugrammi è avè sempre succumb to your own vicious cycles, hè impurtante di abbandunà a nostra propria zona di cunfortu per pudè sperimentà una vita in abbundanza. Per questu mutivu, pudemu attualmente esse sempre più cunfruntatu cù i nostri stati di carenza, solu perchè a situazione di alta frequenza trasporta strutture sustinibili in a nostra cuscenza di ogni ghjornu per a purificazione. Ebbè, in fine, duvemu prufittà di u putenziale attuale è accolta cumplettamente u novu. Questu puderia ancu esse assai più faciule, soprattuttu dopu à l'eclissi lunare tutale, chì ci hà datu una qualità d'energia incredibile. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment