≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 21 di marzu, una qualità d'energia assai forte è, sopratuttu, carica, ci ghjunghje, chì ci darà una spinta tremenda. Da un latu avemu l'influenzi di u novu annu marzianu, inseme cù l'energia Sun / Aries avà manifestata, induve u nostru focu internu sperimenta una forte attivazione. Per d 'altra banda, avemu ricevutu un missaghju sta sera à 18:26 p.m putente luna nova, chì hè ancu in u signu zodiacu Aries. Cusì, l'energia di ogni ghjornu d'oghje hè cumplitamenti orientata versu i novi principii, u putere di manifestà, u desideriu di l'azzione è l'autorealizazione.

Luna nova in Bélier

energia di ogni ghjornuIn generale, a luna nova sò di sicuru sempre accumpagnata da una energia di novi principii. Questu hè ancu evidenti da a nostra propria biochimica, perchè versu a luna calante o soprattuttu in i ghjorni di luna nova, u nostru propiu urganismu hè assai più pensatu per l'eliminazione di l'energii pesanti è i prudutti di scarti chè in u casu, per esempiu, in a fase intornu à u luna piena. Ma sta energia di u novu principiu porta una putenza assai più profonda oghje, perchè a nova luna d'oghje rapprisenta da una banda a prima luna nova in u novu annu astrologicu è da l'altra banda a luna nova hè in u segnu zodiacu Aries, vale à dì in u segnu zodiacu Aries. signu di u zodiacu chì marca u principiu di u ciculu di u zodiacu è sempre significa a manifestazione di novi circustanze. È postu chì a luna nova hè opposta à u sole, chì si move ancu da eri equinox di primavera hè in u segnu di u zodiacu Aries, una energia di novi iniziu ghjunghje à noi chì ùn avemu micca sperimentatu per un bellu pezzu. Tuttu hè cumpletamente pensatu per noi per ricunnosce, sviluppà è vive u nostru veru sè.

Guarisci a to mente è guarì u mondu

Si tratta dunque di una liberazione prufonda di u nostru spiritu stessu è, soprattuttu, di superà tutti i blocchi è e limitazioni autoimposti, per mezu di quale cuntinuemu à creà una vita limitata. U nostru focu internu vole solu esse cumpletamente ignitu è ​​vissutu. In questu novu annu astrologicu, a nostra autorealizazione serà in primu pianu cum'è ùn hè micca statu u casu per ciò chì si sente cum'è una dicada. E sta energia hè estremamente impurtante per l'ascensione di u mondu o per l'ascensione di a civilizazione umana à una civilizazione divina. Perchè un mondu ascensionu pò vultà solu s'è no realicemu sta ascensione noi stessi è per quessa vive. U nostru mondu internu modella u mondu esterno è hè dunque u tempu chì realicemu a versione più vera di noi stessi. Questu hè l'unicu modu chì pudemu manifestà un veru mondu fora. A materia si adatta sempre à u vostru statu mentale. Ebbè allora, assorbemu a nova luna d'oghje o l'energii novi principianti è allineemu in conseguenza. A magia pura ci arriva. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment