≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 21 di marzu hè furmata da una banda da l'energii di reset generale è da l'altra banda da e influenze putenti di l'equinozio di ieri, chì à u turnu ci hè ghjuntu à 04:49 a.m. è cusì hà incitatu un novu principiu o un novu principiu. . stava per u principiu di una nova era (è di sicuru ferma sempre). In questu cuntestu, l'equinox di primavera significa ancu l'iniziu astrologicu di l'annu, per quessa chì questu ghjornu hè attribuitu una energia estremamente potente.

Puntu di svolta è novu principiu

Puntu di svolta è novu principiuAllora stu ghjornu si distingue da u principiu astrologicu di l'annu è fora di u fattu chì questu ghjornu marca u principiu di a primavera (a natura si sveglia cumplettamente da u so sonnu prufondu, tuttu cumencia à fioru, à svegliate, à brilla - trasfirutu à a nostra vita è sopratuttu à a situazione attuale, l'equinox attuale hè o stava per u ritornu di a luce, per u principiu di una civilizazione. chì avà hè datu l'uppurtunità di ascende cumplettamente, chì hè in fondu ciò chì succede, perchè a circustanza di u virus corona stimola gradualmente tutte e persone à ripensà cumplettamente è un imminente curfew chì vinarà definitivamente, e persone seranu custrette à guardà in l'internu, chì hè pocu pussibule. in u solitu sistema di vita materially orientata - puramente orientazione fora, u mondu era difficiule à interrogà & iè, chì sta circustanza va in manu cù a restrizzione di i nostri dritti fundamentali hè di sicuru ùn disregarded à lassari, ma l'umanità hè furzata à circà ind'è , per ùn dì chì a natura pò ricuperà massivamente), ancu per un bilanciu di forze (Yin / Yang - ghjornu è notte sò di a listessa durata in termini di ore - equilibriu speciale).

Anomalia di frequenza di risonanza planetaria

In ultimamente, u primu equinoziu in a dicada d'oru hà marcatu unu di l'altri punti culminanti maiò in questa dicada è hè statu accumpagnatu da un enormu aumentu di a qualità energetica prevalente (chì in sè stessu ùn pare micca pussibule, mai prima l'energia chì ci versa in noi hè stata cusì viulente, mai prima u cullettivu hè cambiatu cusì drasticamente). Ebbè, currisponde à questu, anomalie più forti in quantu à a frequenza di risonanza planetaria (vede quì sottu a stampa), chì una volta illustrava l'intensità di l'equinoxe.

Forte frequenza di risonanza planetariaÀ a fine di u ghjornu, campemu a più grande ascensione cullettiva in questu momentu è l'umanità hè vicinu à sveglià cumplettamente. U sistema malatu attualmente coperto in a bughjura (Corona paura) è per via di questu hè assai inestabile, attiva u cuntrariu cumplettamente, vale à dì chì assicura chì più è più persone giranu à a luce è scopre a verità nantu à u mondu è sopratuttu a verità nantu à a so propria esistenza. Amici, u tempu di cambiamentu hè ghjuntu à tutti noi è cose grandi chì succedenu avà. Tutte e previsioni si rializeghjanu è l'umanità ascende à una nova dimensione (Dimensione = statu di cuscenza). Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment