≡ Menu
SOLSTIZIU D'ESTATE

L'energia di ogni ghjornu oghje u 21 di ghjugnu 2022 ci porta direttamente in unu di i ghjorni energeticamente più ligeri di l'annu, perchè oghje u solstiziu d'estate estremamente putente è soprattuttu curativu ci ghjunghje. U solstiziu d'estate, chì in fine rapprisenta ancu u principiu astronomicu di l'estiu è in questu rispettu inizia completamente l'estate (a natura hè attivata - u ciculu si faci), hè cunsideratu cum'è u più brillanti Ghjornu di l'annu, perchè stu ghjornu, da una banda, a notte hè a più corta è, da l'altra, u ghjornu hè u più longu, vale à dì, da un puntu di vista puramente simbolicu, a luce dura oghje u più longu. Per quessa, hè ancu un ghjornu di l'annu chì illumina cumplettamente u nostru sistema energeticu è a nostra esistenza. Questu hè esattamente cumu i codici di luce forte o l'impulsi energeticamente assai efficaci ghjunghjenu à noi, attraversu quale pudemu à turnà sviluppà u nostru altu o piuttostu divinu / santu ancu di più.

U principiu astronomicu di l'estiu

U principiu astronomicu di l'estiuIn più di u fattu chì a qualità generale di l'energia attuale hè orientata versu a guariscenza di u nostru esse o a guariscenza di u cullettivu (perchè, cum'è à l'internu, cusì à l'esternu - s'è no guariscenu noi, guaremu u mondu), accumpagnati da forti aperture di cori è, sopratuttu, autocunniscenza chì cambia a vita, più è più influenze ci ghjunghjenu da u ghjornu à u ghjornu, per mezu di quale ci hè incitatu à rinviviscia a nostra autentica è sopratuttu più alta immagine di sè stessu. Per quessa, un sbilanciamentu internu hè riflessu à noi più chè mai, soprattuttu in questi tempi, perchè tuttu hè orientatu à l'ascensione, l'auto-guarigione è a verità. U nostru mondu / u mondu (dentru è fora custituiscenu l'inseme, a grande unità - noi stessi rapprisentanu u campu onnicomprensivo da u quale tuttu nasce - rapprisenta a grande fusione di ùn si cunsiderà più siparatu da u mondu esterno. Hè listessu cù u Divinu / Diu, tuttu hè in noi - simu tuttu è tuttu hè noi stessi) si alza è i nostri corpi di luce volenu sviluppà cumplettamente. Tuttu ciò chì ferma in questu hè attualmente sbulicatu à un ritmu incredibile. È questu ambiente d'energia assai forte o alleggerente, chì si finisce avà durante u solstiziu d'estate d'oghje, attiva una purificazione / guariscenza inaspettata in tuttu u nostru ambiente cellulare (è sistema di energia) fora. À a fine di u ghjornu, hè una festa antica, basicamente ancu santa, chì libera un grande potenziale in noi è, se simu aperti in u core è in a mente, pò dà una grande saviezza è insights impurtanti. Ùn hè per nunda chì questu ghjornu hè ancu assuciatu cù scontri fatali è circustanze chì ponu avè un impattu maiò in a nostra vita futura.

Pienezza massima

Pienezza massimaU ghjornu più luminoso di l'annu dà ancu à a natura l'impulsu energeticu per avà focu annantu à l'estiu. Simile à l'iniziu astronomicu di a primavera, vale à dì u ghjornu in primavera (marzu), chì forti stimulates a natura per cultivà è, sopratuttu, per prosperà, i novi punti in a natura sò oghji attivati, induve e proprietà tipiche di l'estate in a natura diventanu evidenti. A fase di l'estate hè avà entra in vigore è questu significa più di qualsiasi altra fase di l'annu Pienezza per esse precisa per a massima pienezza. Qualchese chì hà adattatu à i ciculi naturali per via di u so spiritu dighjà forte ascendutu è sussegwentemente resonate cun elli, hà da nutà cumu u ciculu naturali, in questu casu, e proprietà di a fase di l'estiu, diventanu attivu in u so propiu campu. In l'invernu ci ritiramu è guardemu in l'internu. In l'estate, cugliemu i frutti di u nostru esse, i frutti di u nostru spiritu è ​​​​s'ellu hè divinu in a natura allora avemu una cugliera massima / santa di ciò chì hè dovutu à u nostru veru esse. Qualchissia chì hè sanu stessu pò attruisce solu a salvezza, vale à dì a santità, a perfezione, u tuttu è, in cunseguenza, l'abbundanza. Mi piacerebbe ancu una sezione da u latu per andà cun questu esistallesda.de citazione, chì à u turnu hè nantu à u solstiziu d'estate oghje:

"U Solstiziu ci porta alcune di e energie più forti di l'annu. Duverebbe mette in un umore megliu. Queste energie sò destinate à elevà a vostra frequenza. Aspettate alcuni grandi cambiamenti sta settimana. Vale à dì, se vi vultate in l'internu, duvete digià vede grandi risultati in e vostre manifestazioni. Se no, hè ora di fà un travagliu più clarificatore. Continueremu à risolve i blocchi in u futuru. U solstiziu d'estate hè una porta putente. Avemu putenti Codici di Luce chì arrivanu avà. 

U solstiziu d'estate hè una porta putente chì ci pò guidà in altre dimensioni è mondi. Attiva e porte, portali è porte chì portanu à altri mondi. Quandu a terra hè attivata, tuttu si apre. Ancu u velu hè cusì sottile avà. Vale à dì, sè vo site cum'è in una nebbia, e cose duveranu esse più chjarificate avà / in questu spaziu energeticu. Cù u velu alzatu, pudete tuccà u spirituale cum'è mai prima. Questu significa chì avete più guida è segni. Tutti dui duveranu guidà è vi aiutanu à avanzà in a vostra strada.

Sun in Cancer

Sun in Cancer

Allora, u solstiziu d'estate o l'iniziu astronomicu di l'estiu si faci oghje à 11:12. È cù questu, u sole cambierà ancu à u signu di u zodiacu Cancer. U sole illuminarà dunque u segnu d'acqua da oghje, chì à u turnu s'indirizza à i nostri aspetti emutivu è soprattuttu à i nostri famigliali, vale à dì i brami, i brami è e strutture esistenti. U Sun parla fermamente à a nostra propria prublema di famiglia è ci pò purtà assai guariscenza è cumpiimentu nantu à questu puntu. Sicondu quanti prublemi, cunflitti è disaccordi generali prevalenu in questu tema di a nostra vita, assai cose si sbulicà in e settimane à vene. Questu hè esattamente cumu u segnu di l'acqua vole ottene questi temi o a nostra cunnessione interna à u flussu, invece di campà fora di un fermu. Tuttavia, oghje u solstiziu d'estate hè cumplettamente in primu pianu. Accogliamu dunque sta festa antica è, soprattuttu putente, è affruntà a ghjurnata cun piena cuscenza. Mumenti spiciali, scoppi in i so aspetti di a vita, una grande chiarezza è, soprattuttu, circustanze fatali ponu ghjunghje à noi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment