≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 21 di ghjugnu di u 2021 ci porta in unu di i ghjorni energeticamente più ligeri di l'annu, perchè l'oghje va in manu cù u solstiziu d'estate estremamente speciale. U solstiziu d'estate, chì in fine rapprisenta ancu l'iniziu astronomicu di l'estiu è in cunseguenza inizia l'estate energicamente, hè cunsideratu cum'è u più luminoso. Ghjurnata descritta perchè in questu ghjornu a notte hè a più corta è u ghjornu hè u più longu, vale à dì chì a luce hè presente per u più longu tempu. Per quessa, hè ancu un ghjornu di l'annu chì illumina cumplettamente u nostru sistema mente / corpu / ànima o noi stessi cum'è fonte è per quessa u mondu esternu cum'è riflessione è dunque ancu com'è fonte stessu (cum'è dentru, cusì fora è vice versa. S'ellu ci hè una fonte / diu fora, questu esiste ancu in voi è vice versa - ùn ci hè micca separazione, TUTTI hè UNU è UNU hè TUTTI - sfondate e vostre limitazioni, vede sè stessu cum'è u più altu è ricunnosce chì questi sò u mondu esternu cum'è un l'espressione diretta di sè stessu hè ancu u più altu chì ognunu pò sente in sè stessu - soprattuttu chì quellu più altu solu torna in u mondu quandu avemu percive u più altu in u nostru mondu internu. Ùn ci hè manera di a pace, a pace hè a strada).

U principiu astronomicu di l'estiu

U principiu astronomicu di l'estiuIn più di u fattu chì simu attualmente in l'ultimi respiru di a fine di i tempi è sò esposti à u più grande prucessu di maestru di tutti, vale à dì un prucessu chì và in manu cù a maestria di u nostru stessu esse - u sviluppu perfettu di a nostra santità / divinità (u più altu statu di cuscenza), cù a purificazione di i nostri cori (risolvi l'ultima bughjura di i nostri cori). L'energia generale hè cusì forte chì tutte e discrepanze, sbilanciamenti è ombre internu sò literalmente sparati fora di noi. È in particulare l'altu energeticu di l'ultimi ghjorni, chì si finisce avà à u solstiziu d'estate d'oghje, serà una scuperta è una purificazione inaspettata di tuttu u nostru ambientu cellulare (è sistema di energia) messu in muvimentu. À a fine di u ghjornu hè dunque una festa antica è, soprattuttu, altamente magica chì libera un grande putenziale in noi è, s'è no simu aperti in u core è in a mente, pò dà una grande saviezza è infurmazione impurtante nantu à noi. U ghjornu più luminoso di l'annu darà ancu à a natura l'impulsu energeticu per avà fucalizza cumplettamente l'estiu. Simile à l'iniziu astronomicu di a primavera, vale à dì u ghjornu di marzu, chì stimula a natura à cultivà è prosperà (chì pudete ancu vede assai forte dopu), i novi punti in a natura seranu avà attivati ​​è avemu dunque sperimentà i cambiamenti tipici di l'estate quì (Fiori, bacche, lucici, etc.).

Pienezza massima

A fase di l'estate hè avà entra in vigore è questu significa più di qualsiasi altra fase di l'annu Pienezza per esse precisa per a massima pienezza. Qualchese chì hà adattatu à i ciculi naturali per via di a so mente alerta è cunsequente risona cun elli, senterà questu assai forte. In l'invernu ci ritiramu è guardemu in l'internu. In l'estiu cugliemu i frutti di u nostru esse, i frutti di u nostru spiritu è ​​s'ellu hè di natura divina (unu hè cuscenti di u spiritu divinu / cristianu), tandu sperienze una cugliera massima / santa di ciò chì hè duvuta à u nostru veru esse. Qualchidunu chì hè sanu stessu pò attruisce solu a salvezza, vale à dì a santità, a perfezione, u tuttu è, in cunseguenza, l'abbundanza. Avà chì l'oghje hè ancu accumpagnatu da l'influenzi di un portale, questu hè veramente un ghjornu altamente magicu chì ci porta à un livellu cumpletamente novu è abbundante di esse mentre passemu per u portale. Ebbè, infine, à questu puntu citeraghju ancu un articulu traduttu da u situ esistallesda.de, chì à u turnu hè nantu à u solstiziu d'estate oghje:

"A porta à u novu tempu si apre ... a porta di l'abbundanza, u successu è a felicità ... è assai prubabilmente avete imaginatu tuttu in modu completamente diversu, perchè avà ... attualmente ... site in u spaziu di u viotu ... u spaziu di nunda. è tuttu..conta solu l'oghje è a vostra intuizione..fora di stu campu hè a paura chì vi mantene in u vechju. Nunda ùn si pò più spiegà raziunale è a vostra mente ti dice sempre qualcosa di diversu... hà persu u so cuscinetti ... ùn trova micca u so modu in questu spaziu di a cuscenza ... in ogni modu ... si alimenta à tempu ... sperienze è tempu ùn ci hè più A luce hè cusì forte chì l'aspetti scuri si mostranu .. e vostre ombre .. è speru chì avete fattu u vostru travagliu è accettatu è abbracciatu .. accettatu è abbracciatu in tuttu u vostru esse .. se no, avà hè u megliu tempu per cumincià. Questu hè l'unicu modu chì pudete esse veramente sè stessu è creà a vostra vita fora di sè stessu è micca fora di aspetti stranieri.

U muvimentu hè accadutu da u fondu di u vostru core ... un novu ciculu hè principiatu. Prestate attenzione à una finitura pulita, altrimenti vi piglià assai tempu per voi.
Rendite à u novu ... aspettate u novu ... è à u stessu tempu stà in l'avà è scartate i vostri vechji mudelli ... cuscente. Pigliate un postu in i vostri saloni sacri... pigliate cura di voi è cunfidate chì tuttu succede per voi.

Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment