≡ Menu
Solstiziu d'estate

L'energia di ogni ghjornu oghje u 21 di ghjugnu 2018 hè furmatu da una parte da sette custellazioni stella diverse è da l'altra banda da l'influenzi di a luna in u segnu zodiacale Libra, chì significa chì l'allegria, un desideriu di armunia, amore, partenariatu è. dinù una certa apertura sò sempre in u primu pianu pò stà. Per d 'altra banda, oghje cumencia ancu u solstiziu annuali di l'estiu, chì in sè stessu hè a rapprisenta un avvenimentu assai putente chì era ancu celebratu cum'è una festa (per esempiu, a Festa di u focu) da e culturi prima, à volte antiche.

Oghje ci ghjunghje u solstiziu d'estate

Oghje ci ghjunghje u solstiziu d'estateIn questu cuntestu, u solstiziu d'estate era ancu vistu cum'è una festa assai mistica, chì rapprisenta l'iniziu di una fase di crescita, prosperità, fioritura, maturità è ancu fertilità è armunia. Hè dunque rapprisenta ancu un novu ciculu chì hè iniziatu micca solu in a natura, ma ancu in noi stessi l'omu, perchè cum'è tutta l'atmosfera di l'inguernu hà una influenza enormosa nantu à u nostru spiritu (vulu ritirassi, andemu in noi stessi, dirigenu u nostru sguardu). à a nostra ànima è à u restu), questu succede ancu in l'estiu. L'omu puderemu dunque sperimentà una armunizazione di u nostru spettru mentale in i ghjorni è settimane à vene, perchè u sole significa vitalità, successu, forza di vita, armunia, impulsu è a nostra luce interna. In particulare, i ghjorni più caldi o i ghjorni in quale più di u sole (radiazione diretta) ghjunghje à noi sò perfettamente coherente cù tali principii o sensazioni / cundizioni, chì hè per quessa chì ùn deve micca evitari u sole in ogni circustanza. U sole ùn causa micca u cancer in questu sensu, piuttostu hà una influenza curativa in tuttu u nostru sistema mente / corpu / spiritu. Ebbè, per questu mutivu oghje hè veramente speciale è introduce una nova fase per noi. U solstiziu d'estate hè ancu accumpagnatu da innumerevoli custellazioni di stella. In quantu à questu, una custellazione hè entrata in vigore à 01:48 a.m., à dì un quadratu trà a luna è Saturnu, chì puderia dà à i noctambuli una notte chì era possibbilmente carattarizata da insatisfazione è ostinazione.

Cume i raghji di u sole ghjunghjenu à a terra, ma appartenenu sempre à u so puntu di partenza, cusì una grande anima santa, chì hè stata mandata per aiutà à capisce megliu u divinu, hè in cumunicazione cun noi, ma ferma attaccata à u so locu d'origine: da Culà esce, quì si vede è hà una influenza, trà noi agisce cum'è un esse superiore, per dì cusì. – Seneca..!!

A prima matina avemu torna ghjuntu à trè custellazioni armoniose : un sestile trà a Luna è Venere à 05:31 a.m., un trigone trà Mercuriu è Nettunu à 05:58 a.m. è un trigone trà a Luna è Marte à 06:37 am. E trè custellazioni rapprisentanu una espressione di u nostru sensu d'amore, una intuizione più forte, una imaginazione ricca è una azzione attiva. Versu a sera, duie custellazioni disarmoniche tornanu in vigore : un'uppusizione trà Venere è Marte à 18 ore 53 è un quadru trà a Luna è Mercuriu à 22 ore 29. E duie custellazioni puderianu fà sentu piuttostu inestabile, superficiale è possibbilmente ancu egoista. Tuttavia, ci vole à dì chì l'influenze di u principiu di u solstiziu d'estate è ancu l'influenzi di a Luna Libra predominaranu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Custellazioni di Luna Fonte: https://www.schicksal.com/Horoskope/Tageshoroskop/2018/Juni/21

Lascia un Comment