≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 21 di dicembre di u 2022, l'energii estremamente putenti di u quartu festival solare annuale, vale à dì u solstiziu d'inguernu, cunnisciutu ancu u Festival di Yule, ci ghjunghjenu. In questu cuntestu, quattru festivali di luna è quattru sole ci ghjunghjenu ogni annu. Questi festivali portanu sempre una qualità antica di energia in elli, ponu purtà cambiamenti fatali cun elli, risolve blocchi prufondi da u nostru campu di energia, illuminate i nostri sistemi è ancu inizianu novi cicli o fasi una volta è una volta. U solstiziu d'invernu coincide cù l'attivazione completa di l'inguernu.

Energia di u solstiziu d'invernu

solstiziu d'invernuPer quessa, si parla à u solstiziu d'invernu, chì, in più, intornu cuntentu ancu di l'intruduzioni di l'inguernu astronomicu. Per d 'altra banda, cù u solstiziu di l'inguernu vene una inversione maiò, perchè quì ghjunghjemu u ghjornu più scuru di l'annu, quandu u ghjornu hè u più curtu è a notte hè più longa. (menu di 8 ore). U solstiziu d'inguernu marca dunque esattamente u puntu à u quale i ghjorni tornanu à pocu à pocu à pocu à pocu è, per quessa, sperienzemu più luce di ghjornu. Cusì, dopu à questu avvenimentu speciale, dirigemu versu u ritornu di a luce è dopu avè un ritornu à a vitalità è l'attivazione di a natura. Hè dunque un ghjornu energeticamente assai significativu, vale à dì u ghjornu più bughju di l'annu (e nostre ombre internu sò cumpletamente indirizzate in prufundità prima ch'elli ponu esse sbulicati), chì hà una purificazione è, sopratuttu, una vibrazione speciale. Ùn hè micca per nunda chì stu ghjornu hè statu celebratu largamente da una larga varietà di e culturi di prima è di i culturi avanzati, è u solstiziu d'inguernu era cunsideratu un puntu di svolta nantu à quale a luce rinasce. I tedeschi pagani, per esempiu, celebravanu a festa di Jul, cuminciendu u ghjornu di u solstiziu d'inguernu cum'è una festa di nascita di u sole, chì durava 12 nuttati è ferma per a vita stessu, vale à dì a vita chì torna lentamente, ma sicuru. I Celti, invece, digiunavanu u 24 di dicembre per via di u fattu chì a putenza còsmica di u sole torna 2 ghjorni dopu à u solstiziu di l'inguernu è per quessa cunsiderà u solstiziu d'invernu cum'è un puntu di vita.

Jupiter in Aries

Jupiter in AriesAvà, direttamente assuciatu cù a festa di u sole, u sole stessu cambia à u signu di u zodiacu Capricornu. Allora avà a nostra essenza hè influenzata da stu signu zodiacu terrenu è ancu strutturatu. In u tempu à vene, e strutture generale da a nostra parte ponu dunque esse illuminate in quale hè impurtante di lascià manifestazione assai di terra, vale à dì circustanze in quale noi stessi ùn simu ancora stabile. Per d 'altra banda, pudemu esse assai più cuscenza è cullate in un statu di sicurità. Da avà, u segnu di Capricornu lascerà a so energia di terra intera affettà à noi finu à chì u cambiamentu in Aquarius hè fattu. Ebbè allora, altrimenti un cambiamentu impurtante hè accadutu eri, perchè u Jupiter direttu hà cambiatu eri dopu à un bellu pezzu da u signu zodiacu Pisces à u signu zodiacu Aries. U pianeta di felicità, abbundanza è espansione in cumbinazione cù u signu di Aries rapprisenta una cumminazione estremamente putente, in questu modu pudemu avè un forte impulsu in l'area di l'autorealizazione è travaglià cun facilità in a manifestazione di novi prughjetti è piani. U signu di l'Aries stessu, chì marca u principiu cum'è u primu signu in u ciculu di u signu di u zodiacu, pò dunque permette di prugressà assai forte da questu puntu in u tempu. Assai hà da successu è pudemu mette in pratica innumerevoli novi prughjetti. È s'è seguitamu sta energia di u focu putente, allora a nostra energia prusperà cumplettamente nantu à una nova terra. Ma bè, infine, mi piacerebbe riferite à u mo recente articulu Reading, in quale aghju discututu l'effettu di u centu di scimmia è cumu questu effettu ci mostra u putere di a massa critica. Divertitevi à fighjà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment