≡ Menu
solstiziu d'invernu

L'energia di ogni ghjornu di u 21 di dicembre di u 2021 hè accumpagnata da l'influenzi di u solstiziu d'invernu d'oghje, fora di u sestu ghjornu di u portale è l'energia putente chì vene cun ellu. U solstiziu d'inguernu, cum'è u solstiziu d'estiu, marca unu di i ghjorni più energicu di l'annu. Allora cù u solstiziu d'inguernu ghjunghjemu à u ghjornu più scuru di l'annu, induve u ghjornu più curtu è a notte più longa di l'annu. (menu di 8 ore). Per quessa, u solstiziu d'inguernu rapprisenta un puntu in u tempu da quale o dopu i ghjorni tornanu lentamente più luminosi è per quessa sperienze più luce di u ghjornu.

Energia di u solstiziu d'invernu

solstiziu d'invernuAllora, dopu à u solstiziu d'inguernu, andemu versu u ritornu di a luce è, per quessa, sperimentà un ritornu à a vivacità. Hè dunque un ghjornu energeticamente assai significativu, vale à dì u ghjornu più bughju di l'annu (e nostre ombre internu sò cumpletamente indirizzate in prufundità prima ch'elli ponu esse sbulicati), chì porta cun ella una purificazione è, sopratuttu, una vibrazione naturale speciale (vultendu in l'internu). Ùn hè micca per nunda chì, sicondu a tradizione, stu ghjornu hè statu celebratu largamente da una larga varietà di culture antiche è civilisazioni avanzate è u solstiziu d'invernu era vistu cum'è un puntu di svolta nantu à quale a luce rinasce (u ritornu di a luce). I populi pagani germanici, per esempiu, celebravanu a festa speciale di Yule (da quì a tradizione di l'arburu di Natale), cuminciendu u ghjornu di u solstiziu d'inguernu cum'è una festa di nascita di u sole, chì durò 12 notti è ferma per a vita stessu, chì a vita torna lentamente, ma sicuru. I Celti, à u turnu, digiunu u 24 di dicembre per via di u fattu assai magicu chì u putere còsmicu di u sole torna 2 ghjorni dopu à u solstiziu d'inguernu è dunque vedenu u solstiziu d'invernu micca solu cum'è un avvenimentu astronomicu, ma ancu com'è un puntu di stile di vita. . In ultimamente, diventa più chè chjaru chì putere cuncentratu hè incrustatu in questu ghjornu è perchè l'ore chì l'accumpagna portanu una magia trascendente (impulsi preziosi per u nostru corpu di luce). E postu chì u solstiziu d'inguernu d'oghje si faci ancu in u mità di una fase di u ghjornu di u portale, a so efficacità serà ancu più forte. Ebbè allora, in cunfurmità cù l'avvenimentu cosmicu speciale d'oghje, citemu una sezione speciale da a pagina di novu taste-of-power.de:

"A nascita di u sole rapprisenta u novu principiu di tutta a vita. U ciculu di l'annu principia di novu. A luce trionfa nantu à a bughjura. A notte di u solstiziu d'inguernu, e streghe dicenu addiu à tuttu ciò chì ferma ammucciatu in u bughju è accolgono a luce. Questa trasfurmazioni hè ideale per un rituali di strega speciale per u solstiziu d'invernu. U tempu di notti aspra principia cù u solstiziu d'invernu. In a prima notte aspra vultemu à l'origine di noi stessi, truvamu a nostra fonte. Pudemu disegnà nantu à questu in e notti dura à vene.

Cù a nascita di u sole, principia u banditu di a bughjura. E notti tornanu più curtite è tuttu ciò chì pareva mortu torna à una nova vita. U solstiziu d'inguernu hè a surtita d'oru da a stagione scura chì principia in Mabon. À u solstiziu, i riti di u sole, di a morte è di a fertilità si intreccianu. L'azzione simbolica sustene è attivate u putere di e persone è a natura. A notte di u solstiziu d'invernu, a prumessa di rinascita di tutta a vita hè cumpleta.

Cù questu in mente, godite u solstiziu d'invernu altamente magicu di l'oghje è sperimentate l'energie spiciali generali chì à u turnu ci portanu à a luce. In cunfurmità cù l'attuale fase generale di risvegliu cullettivu, a luce torna è inunda o piuttostu palesa tutta a verità nantu à u mondu (u nostru mondu / mondu illusoriu). U vechju mondu si dissolve. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment