≡ Menu
luna

L'energia di ogni ghjornu di u 21 di dicembre di u 2018 hè principarmenti furmatu da a luna, chì a so volta hà cambiatu in u segnu di u zodiacu Gemini ieri è ci hà datu influenze per mezu di quale pudemu esse in un umore assai più cumunicativu in generale. Per d 'altra banda, l'influenzi preliminari di a qualità di l'energia di dumane anu certamente ancu un impattu annantu à noi, perchè dumane Da una banda, u ghjornu hè un ghjornu di portale è da l'altra banda, una luna piena ci ghjunghje.

Qualità energetica temporaneamente speciale

lunaI ghjorni prima è dopu à i ghjorni portali, in particulare prima è dopu a luna piena, anu sempre assai di fà cù questu a qualità di l'energia chì altera a cuscenza longu. È postu chì u tempu attuale hè in generale duminatu da una qualità d'energia assai forte, si puderia ancu parlà di una fase assai fertili è potente, pudemu fà un grande usu di a circustanza. I forti muvimenti energetichi certamenti anu una intensa influenza nantu à noi è dopu ci farà più cuscenti di a nostra vera natura. In ogni casu, l'esperienze cumpletamente cuntrariu sò ancu pussibuli, chì à u turnu rende chjaru per noi una assenza tempurale. U statu mentale individuale di ogni persona hè cruciale (ripiglieraghju questu dumane in un articulu separatu). Ebbè allora, altrimenti vale a pena dì ancu chì oghje hè u principiu astronomicu di l'inguernu o u solstiziu d'inguernu (U ghjornu più cortu è a notte più longa), un avvenimentu chì era celebratu cum'è un festival ind'è alcune culture precedenti. U solstiziu d'inguernu rapprisenta un ritornu à a nostra vita mentale o questu avvenimentu hè equiparatu à un ritornu prufondu à u mondu internu (introspeczione).

Trà l'ideali chì ponu elevà una persona sopra à sè stessu è u so ambiente, l'eliminazione di i desideri mundani, l'eliminazione di l'indolenza è a sonnolenza, a vanità è u disprezzu, a superazione di l'ansietà è l'inquietudine è a rinuncia à i desideri malati sò trà i più essenziali. – Buddha..!!

Hè dunque un ghjornu in u quale pudemu ritirà, principalmente per piglià forza da a nostra vita di l'ànima. A rendizione à a pace hè ancu una parolla chjave quì, perchè hè precisamente in pace chì pudemu sperimentà una cunnessione più forte à a nostra fonte divina, chì porta l'aspettu di a pace in sè stessu. Ebbè, per questu mutivu duvemu prufittà di sta circustanza per esse assai più rilassatu / ricettivi prima di u ghjornu di u portale / luna piena, quandu l'energia cuncentrata certamenti ci ghjunghjerà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment