≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 21 di dicembre di u 2017 hè accumpagnata da l'influenzi energetichi di l'iniziu astronomicu di l'inguernu, chì hè ancu spessu chjamatu u solstiziu d'invernu (21 / 22 dicembre). U 21 di dicembre di u 2017 hè u ghjornu più scuru di l'annu, quandu u sole hà u putere solu per ottu ore di luce (a notte più longa è u ghjornu più cortu di l'annu). Per questu mutivu, u solstiziu d'inguernu marca un puntu in u tempu quandu i ghjorni tornanu lentamente più brillanti, cum'è l'emisferu nordu si move avà più versu u sole mentre a Terra cuntinueghja a migrazione.

Rinascita di a luce

Rinascita di a luceStu ghjornu hè statu celebratu largamente in diverse culture antiche è u solstiziu d'inguernu era vistu cum'è un puntu di svolta nantu à quale a luce rinasceva. I populi pagani germanici, per esempiu, celebravanu a festa di Yule chì principia u ghjornu di u solstiziu d'inguernu cum'è una festa di nascita di u sole chì durò 12 notti è ferma per a vita chì torna lentamente, ma sicuru. I Celti, à u turnu, digiunatu u 24 dicembre per via di a credenza chì u putere còsmicu di u sole torna 2 ghjorni dopu à u solstiziu d'inguernu è per quessa vede u solstiziu d'inguernu micca solu com'è un avvenimentu astronomicu, ma cum'è un puntu à quale un cambiamentu a vita principia. Parechje culture anu celebratu ancu a rinascita di a luce in u Cristianesimu. Per esempiu, u Papa Hippolytus hà dumandatu chì u 25 di dicembre sia designatu cum'è u ghjornu di a nascita di Cristu. In ultimamente, oghje rapprisenta l'iniziu di u ritornu di a luce è l'alba di un tempu in quale a pace interna è l'armunia sperienze lentamente ma sicuramente una manifestazione più forte. Per quessa, l'oghje è i ghjorni à vene sò adattati per a cunciliazione è serve per risolve i cunflitti internu, induve diventemu luci cum'è un sanu o vultemu più versu a luce. Dopu à l'ultimi 3 ghjorni di tempesta (2 ghjorni di u portali), e cose tornanu à circà è a nostra brama di a luce hè svegliata. In questu cuntestu, l'ultimi ghjorni di 3 eranu di a più alta intensità, chì mi sentu assai forte. Di colpu è senza avvisu, mi sò cunfruntatu cù un numeru assai grande di cunflitti di natura interpersonale chì m'hà cacciatu completamente fora di strada per un pocu tempu.

U solstiziu d'inguernu d'oghje era vistu in parechje culture antiche cum'è un puntu di svolta, vale à dì cum'è un ghjornu chì inaugura un periodu in u quale u ritornu di a luce ghjunghje à noi. I ghjorni s'allunganu è e notti sò più brevi, chì significa chì u sole ci pò affettà più longu. I ghjorni chì venenu facenu dunque cum'è una spezia di ritornu di luce è ponu dà un novu splendore.. !! 

Per quessa, aghju ritiratu un pocu in l'ultimi ghjorni è ùn aghju micca publicatu alcun articulu novu; hè solu avà chì mi sentu capace di fà dinò. In ultimamente, sti ghjorni scuri eranu ancu benefizii per a mo propria prosperità è m'hà permessu di ricaricà e mo batterie per u tempu avanti. Dunque, in generale, era troppu travagliu perchè travagliava duramente per rivisione u mo primu libru.

E custellazioni di stella d'oghje

E custellazioni di stella d'oghjeSiccomu avà fighjulà alcune cose da un statu mentale diversu, aghju vulsutu pubblicà una nova versione di u libru (ùn possu più identificà cù a versione attuale). U mo scopu era di finisce à l'iniziu di Natale per pudè dà uni pochi di copie à u tempu di Natale. In ultimamente, questu ùn hà micca travagliatu è a nova versione hè stata posposta per uni pochi di settimane. Dà è pigliate ùn deve esse limitatu solu à Natale in ogni modu è ogni mumentu hè perfettu per questu. Pensu chì u libru serà rilanciatu in ghjennaghju. Sta volta ci sarà ancu una versione PDF gratuitu di u libru per chì tutti anu accessu à l'infurmazioni in u libru. Ebbè, fora di u solstiziu d'inguernu, ci sò ancu diverse custellazioni di stella chì ci ghjunghjenu oghje chì anu una influenza ulteriore nantu à noi. Allora à 00:13 in a notte avemu ghjuntu à una custellazione armoniosa, vale à dì un trinu trà Venus è Uranus, chì dura dui ghjorni è pò fà noi sensibili à l'amore è ricettivi à a nostra vita emotiva. I cuntatti sò fatti facilmente è a ghjente hè assai piacevule à i piacè è l'apparenza. À 2:03 a.m., a luna hà cambiatu novu à u signu zodiacu Aquarius, chì hà aumentatu l'enfasi di divertimentu è divertimentu. E relazioni cù l'amichi, a fratellanza è i prublemi suciali ci affettanu assai, per quessa chì l'impegnu à e cause suciali pò vene sempre più in prima. A 29:19 p.m. ghjunghjemu ancu à una custellazione disarmonica, à dì un quadratu trà a Luna è Marte, chì puderia facilmente fà ci agitati, argumentati è precipitosi.

E custellazioni di stella d'oghje anu largamente una influenza inspirante nantu à noi è, rinfurzata da u solstiziu d'inguernu è a luna in u signu zodiacu Aquarius, ponu alignà u nostru statu spirituale versu l'armunia, a luce, l'amore è a pace .. !!

Ci hè un risicu di disputi cù u sessu oppostu. I rifiuti in materia di soldi, a ripressione di l'emozioni, l'umore è a passione ponu ancu esse notevuli. À 22:08 pm, u sole forma una cunghjunzione cù Saturnu, chì dura per 2 ghjorni è puderia esse depressu. Da u 24 di dicembre e cose tornanu à vede è a luce di ritornu di i ghjorni più longu pò inspirà. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Star Custellation Fonte: https://www.schicksal.com/Horoskope/Tageshoroskop/2017/Dezember/21

Lascia un Comment