≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 20 d'ottobre di u 2021 hè principarmenti furmata da l'influenzi di a luna, chì da una banda righjunghji a so forma cumpleta versu 17:XNUMX p.m., vale à dì chì oghje avemu una luna piena è da l'altra parte da un portale putente, perchè oghje rapprisenta bè ancu un tag portale (u terzu stu mese - i prossimi sò u 21 è u 28 d'ottobre), Hè per quessa chì a qualità generale di l'energia hè più rinfurzata. Passemu dunque per un portale in un novu livellu, accumpagnatu da a pienezza massima di a luna cumpleta. A luna piena hè ancu in u signu di Aries, chì significa chì hè accumpagnata da una forte energia di focu. Solu dopu à a sera à 22: 02 pm, a luna cambia à u segnu di a terra Taurus.

Putenti energie di luna piena

Ebbè, a priscinniri di u cambiamentu più tardi di u signu zodiacu, una luna piena energèticamente assai forte ci aspetta oghje, chì, fora di a so energia di focu attivante, cuntene ancu a manifestazione di u novu, perchè Aries marca u primu signu di u zodiacu in u ciculu lunar. Cusì, l'energia di a luna piena, chì, cum'è sapemu, significa cumpiimentu, u massimu è a perfezione, pò creà novi circustanze in a nostra vita o novi livelli in u nostru spiritu (Modelli, credenze, credenze, novi mondi emotivi, etc.) rinfurzà assai forte. Circunstanze nati nantu à l'ultima luna nova ponu avà ghjunghje à u so piccu. È grazia à l'energia di u focu, tuttu hè datu un oomph speciale. Ùn avemu mai scurdatu chì a mistura d'energia prevalente righjunghji a so intensità più altu durante a luna piena, per quessa, cum'è digià citatu parechje volte, i pianti medicinali anu a più alta energia è a densità di sustanza vitale in questu tempu. Eppo, fora di a luna piena, ci hè ancu assai focu annantu à e nostre rilazioni, perchè u sole hè sempre in u signu zodiacu Libra. In fondu, pudemu ancu parlà di a relazione cù noi stessi quì, perchè à a fine di u ghjornu a nostra relazione cù l'altri populi o ancu a relazione cù u mondu riflette solu a relazione cù noi stessi (noi stessi simu u mondu, cum'è dentru, cusì fora, tuttu hè unu è unu hè tuttu - esse impuru cù u mondu esternu, per quessa, riflette ancu un sbilanciamentu in sè stessu - ùn pudete micca culpisce à nimu per a vostra propria disarmonia hè autocreata.).

A relazione cù sè stessu in a guariscenza

È a relazione cù noi stessi in particulare hà bisognu di guariscenza più chè mai in questi ghjorni. Chì avemu lasciatu u nostru più veru o più luminosu vene à a vita, vale à dì u Diu / Cristu (l'imaghjini tangibile più altu chì pudete à turnà accettà di sè stessu, chì Diu, u Spìritu Santu è Cristu ponu esse purtati à a vita cum'è stati tangibili in sè stessu, chì tù sì a fonte / u vostru redentore), chì à u turnu hè in armunia cù sè stessu, vale à dì cù u mondu esternu è internu, è si bagna in amore invece di l'odiu, a paura, a rabbia, etc., rapprisenta l'ascensione più putente chì noi stessi pudemu ghjunghje. È hè precisamente questa immagine di sè stessu chì marca l'interfaccia chì significa solu una vera guariscenza per u mondu. Solu ricunnoscendu a massima unicità è dunque u più grande valore in noi stessi pudemu purtà stu valore in u mondu. Solu u bughju, chì hè di sicuru di grande impurtanza per u nostru prucessu di crescita, prova di trascinà in un sensu di esse "insignificante / debule / più chjucu". Solu esse cuscenti di a nostra santità pò purtà a santità à u mondu. Qualchidunu chì hè arradicatu in u timore vede u mondu attraversu a paura è dopu permetterà a so paura di flussu in a mente cullettiva.

Ottobre tempestoso

Eppo, in fine, sta luna piena pò ancu purtà assai guariscenza à e nostre relazioni interpersonali è a nostra relazione cù noi stessi. È u focu di u signu di u zodiacu Aries pò esse un grande attivatore quì, dendu un impulsu speciale in questu sensu. À questu puntu, vogliu ancu dì infine chì a rilazioni cù noi stessi hè più impurtante chè mai d'ottobre. Tuttu si riarrange. U saltu quantum in u svegliu hà acceleratu à u massimu è duvemu ancu, più chè mai, rinviviscia una maghjina di noi stessi chì hè basatu annantu à l'armunia, per u benefiziu di u mondu è per a manifestazione di una età d'oru. Per questu mutivu, sò solu avà da vultà cun un articulu, perchè stu tema m'hà affettatu cumplettamente è alcune ferite primarie duveranu esse guarite da a mo parte. Uttrovi hè statu estremamente tempestoso finu à avà è hà dumandatu assai autoreflessioni è guariscenza da mè personalmente. Ma bè, infine, ci vole à dì chì in cunfurmità cù sta qualità di l'energia tempestosa, uttrovi hè generalmente accumpagnatu da e cundizioni climatichi di tempesta. Venti forti è ancu venti uragani sò previsti per certi parti di Germania, in particulare oghje è in i ghjorni à vene. I prucessi di pulizia sò sempre in piena evoluzione. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment