≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 20 di marzu di u 2021 serà cum'è eri Articulu di l'energia di ogni ghjornu affrontatu, da l'influenzi di l'equinoziu di primavera estremamente putente è soprattuttu assai magicu (equinox) in rilievu. U principiu astronomicu di a primavera principia à 10: 36 a.m., perchè u sole cambia dopu à u signu di u zodiacu Aries è inizia un novu ciculu in questu sensu. In listessa manera, u ghjornu è a notte sò di lunghizza uguale per un cortu periudu di tempu, per quessa chì un equilibriu trà e forze prevale. Masculinità è feminità, luce è ombra, tutti i duali sperimentanu u cumpletu (o vulete sperimentà un statu di cumpiimentu). L'armunia o l'unità risultante crea a qualità energetica estremamente putente chì ci guidarà fermamente in tuttu u ghjornu.

U principiu astronomicu di a primavera

Per quessa, si dice ancu chì l'equinox di primavera hà una magia incredibile (Di sicuru, a situazione hè simile à l'equinox annu di vaghjimu), perchè da un puntu di vista puramente energeticu, una fase di equilibriu assolutu si faci in questu ghjornu o in questu puntu in u tempu. A natura passa da a stagione scura à u ciculu di crescita / luce, per quessa l'equinox marca ancu una transizione putente in una fase di principiu di fioritura. A natura si riallinea in cunseguenza. In questu cuntestu, l'energia di questu ghjornu scorri ancu direttamente in a natura è per quessa attivate diverse strutture energetiche. Puderia ancu dì chì l'impulsu à prosperà hè attivatu in a natura (A cullizzioni di e piante medicinali Hè dunque più adattatu oghje chè mai prima - per più assorbimentu di sta qualità energetica putente). Per a maiò parte, però, l'energia di l'equilibriu assolutu hà un effettu nant'à noi, chì hè per quessa chì qualchì volta pudemu truvà in situazioni chì sò destinati à manifestà stu equilibriu internu. In fondu, questu hè un aspettu fundamentale in u prucessu di svegliu cullettivu è ancu un principiu universale. Tuttu strive per stati equilibrati, per u significatu d'oru, o piuttostu per a manifestazione di un statu di cuscenza basatu annantu à l'armunia, l'unità, a fusione è a perfezione (una circustanza chì pò esse osservata in una grande è una piccula scala - lege ermetica). À questu puntu, cite ancu un passaghju più anticu di u mio riguardanti l'equinox:

"A natura si sveglia cumplettamente da u so sonnu prufondu. Tuttu cumencia à fiurisce, à sveglià, à brillà. Applicata à a nostra vita è soprattuttu à a situazione attuale, un equinox di primavera rapprisenta sempre u ritornu di a luce - l'iniziu di una civilizazione chì avà hà l'uppurtunità di risurrezzione massiva. Inoltre, ci hè un equilibriu di forze. E forze duali entranu in armunia - Yin / Yang - u ghjornu è a notte sò di a listessa durata in termini di ore - un equilibriu generale hè fattu è ci permette di sente u principiu ermeticu di equilibriu."

Ebbè, a qualità di l'energia d'oghje hè dunque estremamente potente è ci vole cunduce completamente in unità divina. È po ci hè u fattu chì oghje hè un ghjornu di portali (chì aumenterà assai l'energia di l'equinox). In u veru sensu di a parolla, attraversemu un portale in un novu ciculu. Una fase di fioritura, di luce è di abbundanza ci aspetta è se ci rendemu à stu ritmu naturali, se sintonizzamu in stu ciculu è cusì abbracciamu a nostra natura divina interna (u più altu "Sò" presente), allora pudemu rinvivisce e caratteristiche spiciali di a fase di primavera in noi stessi. È pocu un ghjornu hè megliu adattatu per questu chì l'iniziu astronomicu di a primavera d'oghje. Cum'è aghju dettu, influenze altamente magiche passanu attraversu noi è ci mostranu unità è equilibriu perfettamente. Allora abbracciamu questa energia naturale è accogliamu a primavera in u mondu è in noi stessi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment