≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 20 di ferraghju di u 2019 hè carattarizatu da una banda da l'influenzi persistenti di a luna piena di ieri in u signu zodiacu Virgo è da l'altra banda da l'influenzi più forti assuciati in quantu à a frequenza di risonanza planetaria. In questu cuntestu, avemu ricevutu impulsi sempre più forti in l'ultimi ghjorni, soprattuttu da a fase di u ghjornu di u portale, l'influenzi currispundenti sò stati registrati permanentemente (vede l'imaghjina ligata sottu - fonte: Centru di Osservazione Spaziale Russu).

Circunstanza trasformativa sempre più palpable

circustanza trasformativaDi sicuru, ùn hè micca surprisante, perchè l'ultime 2 simane eranu simpricimenti carattarizati da una qualità energetica assai putente è ci era sempre una circustanza energetica chì, puramente in termini di intensità, si sentia sopra à tuttu ciò chì era accadutu prima. Frequenza Resonante Planetaria - ValoriStu tempu era cusì forte carattarizatu da trasfurmazioni è purificazione cum'è mai prima. In certi casi, l'influenzi eranu ancu cusì severi chì noi stessi avemu statu cunfruntatu cù un numeru estremamente grande di mudelli (cum'è ripetutamente descrittu in l'articuli di energia di ogni ghjornu). In ultimamente, a fase attuale porta ancu cun ella un immensu potenziale di guariscenza è ci permette di ricunnosce aspetti di a nostra parte per via di quale pudemu immersi in seguitu in stati di cuscenza completamente novi è, soprattuttu, di frequenza più alta, in linea cù u quantum attuale. salta in u svegliu. A quinta dimensione, vale à dì una dimensione chì pò esse equiparata cù un statu di cuscenza sapiente, armoniu, pacificu è pienu (Tuttu hè spirituale in natura. A nostra vita sana vene ancu da u nostru spiritu è ​​tuttu ciò chì pudemu vede à l'esternu rapprisenta ancu u nostru spiritu, a nostra energia.), diventa sempre più manifestu in questu sensu è quasi nimu pò scappà stu fattu. A circustanza di trasfurmazioni hè dunque di più in più notevuli è cum'è più è più persone apre u so core, a so mente è diventanu aperti à l'infurmazioni chì ùn pudianu esse accettate in ogni modu prima.

Tuttu ciò chì pudete vede hà e so radiche in u Munnu Unseen. E forme ponu cambià, l'essenza ferma a stessa. – Rumi..!!

E novi credenze, cunvinzioni è visioni di u mondu diventanu sempre più manifeste (è à una velocità incredibile), cum'è più è più strutture sò ricunnisciute, per mezu di quale avemu a so volta mantene a nostra mente chjuca per decennii. Ebbè, l'energia di ogni ghjornu d'oghje hè dunque sempre carattarizata da a purificazione è cuntinueghja à aiutà à fà cuscenza di a nostra integralità (tuttu hè unu è unu hè tuttu). Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò grati per ogni sustegnu 

Gioia di u ghjornu u 20 di ferraghju 2019 - Rispettate a vostra unicità
gioia di a vita

Lascia un Comment