≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 19 di nuvembre di u 2019 hè sempre carattarizata da afflussi estremamente alteranti di a mente è cuntinueghja à purtà un impulsi luminosi assai forti. In u sfondate, scontri assai forti sò accaduti, vale à dì un riallineamentu cumpletu hè attualmente diventatu apparente. U cursu più impurtante per a decada d'oru chì vene hè stallatu è per via di i cambiamenti assuciati, e strutture antiche sò ancu di più disinstallate è e strutture novi stallate.

Impulsi di luce è rivoluzioni

Impulsi di luce è rivoluzioniIn u risultatu, oghje ci porta ancu una circustanza incredibbilmente trasformativa è rompe tutte e nostre credenze di carenza, allineamenti mentali discordanti è altri aspetti internu, chì à u turnu sò basati nantu à mancanza, ignuranza è disarmonia. E postu chì tutti i nostri prucessi sò attualmente massivamente accelerati, noi stessi simu catapultati splusivamente in stati di cuscenza perfettamente fini è d'alta frequenza. A transizione in u decenniu d'oru, o megliu, a transizione in un statu internu basatu annantu à u sintimu di l'età d'oru, hè dunque diventata più è più manifesta. È à a fine di u ghjornu, hè ancu ciò chì hè spiciale, perchè simu diretti versu a dicada d'oru o un'età piena di luce, cum'è noi stessi andemu di più in più versu un statu currispundenti. Quantu più entremu in u nostru propiu amori di sè stessu è, sopratuttu, più luminoso / alta frequenza diventa u nostru statu di cuscenza, più u mondu esterno segue è si adatta à u nostru mondu internu. Allora hè ciò chì simu noi stessi u più putente strumentu in generale è lasciate chì un mondu pienu di luce diventerà più è più manifestu, solu perchè noi stessu diventemu più è più pienu di luce. A manifestazione di un statu auto-amuri hè dunque di a maiò impurtanza è hè primurosu rispunsevuli di u scontru cullettivu. Cum'è l'aghju dettu, à a fine di u ghjornu, tuttu si passa ind'è noi, perchè noi stessi rapprisentanu u terrenu primariu, u creatore è a surgente.Per questa raghjoni avemu sperimentatu tuttu in noi stessu. Hè esattamente cumu tuttu nasce, cum'è parte di u nostru. a propria percepzione / imaginazione, da noi è per quessa si manifesta in u mondu esternu, chì à a fine di u ghjornu hè u nostru mondu internu.

A luce di un omu unicu hè cusì forte - face tantu brilla, chì un omu solu hè capaci di cambià u mondu sanu. L'esistenza allora inevitabbilmente cunforma à u so mondu internu, solu cum'è, cum'è Creatore, rapprisenta l'esistenza. È più una parsona currispundenti ne hè cuscente - chì presuppone un statu di cunniscenza è certu luminosu - altrimenti ùn ne ne saria micca cuscenza, più u mondu esternu s'adatta à u so mondu internu cum'è un riflessu di ellu stessu. Per quessa, ognunu di noi hè incredibilmente putente è hà u putenziale di cambià u mondu sanu .. !!

Eppo, l'aumentu permanente di l'energia, l'aumentu cuntinuu di freccia è sopratuttu a forte espansione di a cuscenza in u spiritu cullettivu hè dunque duvuta à noi. U nostru prucessu di sviluppu scorri in u cullettivu o in l'esistenza esterna è assicura chì l'esistenza di u nostru mondu internu si adatta. E postu chì ci ritruvemu più è più - noi stessi entramu sempre più in l'amore di sè stessu, tutta l'umanità vene automaticamente in l'amore di sè stessu, o hè automaticamente dumandatu à andà in a luce, o megliu in l'amore di sè stessu, chì hè dunque dovutu à a vostra propria mancanza d'amore stessu pò purtà à un attritu incredibile (vede circustanze caòtiche è riorientanti in u mondu esternu). In ultimamente, tuttu questu mostra ancu quantu avemu ghjuntu è quantu avemu cambiatu oghje u mondu sanu. Avemu iniziatu grandi cose è simu in u prucessu di fà un manifestu tempu pienu di luce - soprattuttu lascendu chì sta luce vene à a vita in noi stessi. Cù questu in mente, godite oghje, gode di e circustanze attuali di alta energia è aspettate ciò chì vene. Hè u megliu tempu mai. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment