≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 19 di maghju 2022 hè furmatu da una banda da l'influenzi di u secondu ghjornu di u portale di maghju, ma da l'altra banda a luna in u segnu zodiacale Capricornu hà ancu un effettu nantu à noi è cusì ci dà energie di l'elementu. terra (solu dumane l'energii di l'Aquarius curriranu in noi). Cusì pudemu ancu aduprà l'attraversu di stu secondu portale per energizà noi a terra cù l'aiutu di l'energii di u Capricornu è sopratuttu integrendu tutti l'impulsi chì à u turnu scorrivanu in u nostru campu in i ghjorni di l'eclissi lunare tutale.

a terra è l'arradichera

a terra è l'arradicheraIn quantu à questu, l'elementu terra hè ancu perfettu per una tale consolidazione. In questu cuntestu, in quantu à questu, l'elementu terra o Capricornu hè generalmente sempre assuciatu cù l'absorzione favurita di e radiche o, per dì megliu, a radica hè u cumpunente di a pianta presente in una fase di Capricornu. È in questu sensu, l'attuale alta, o piuttostu a fasa di a fine di a primavera, hè perfetta per mette in terra è coglie e radiche da a natura. Dopu tuttu, ci hè ancu una varietà sana di e piante medicinali in natura, chì e radiche ùn sò micca solu comestible, ma anu ancu una varietà incredibilmente larga di sustanzi medicinali. I radichi di a radica di chiodi di garofano (chì, currispundenu à u nome, hà ancu gustu di chiodi) o ancu a putente radica medicinale di u cinque-cinquefoil, chì si dice chì cura innumerevoli malatie. In cunfurmità cù i campi attualmente incredibbilmente grandi di mustarda d'agliu, deve esse dettu chì e so radiche sò ancu comestible. A radica hè ancu faciule di cugliera. Se tirate nantu à u ghjacciu di a mustarda di l'agliu cù un pocu di forza, tirarete sti pianti medicinali cù e radiche (Dunque, coglie sempre e foglie è i fiori di a mustarda di l'agliu assai delicatamente o cun cura per evità sradicamenti innecessarii.).

Radice di mustarda d'agliu

A radica stessa hà sustanzi curativi assai potenti, cum'è l'olii naturali, è ancu assai gustu di rafanu. Ebbè, mentre simu in questi ghjorni energeticamente assai intensi, inseme cù a luna Capricornu calante, hè un tempu perfettu per assorbe ancu l'energie di a terra in questu modu. Cumu l'aghju dettu, dapoi a luna di sangue, avemu veramente statu in una fase energetica alta chì ci porta à l'estiu. Tutti i stati sò intensificati è a seconda ghjurnata di u portale d'oghje ci vole certamente guidà à un novu livellu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment