≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 19 di marzu di u 2021 hè carattarizata da una parte da a luna crescente in u segnu zodiacale Gemini (u cambiamentu hè accadutu durante a notte à 00:47 a.m. - prima di questu, l'influenzi di a Luna Taurus anu prevalutu) è d'altra parte da l'influenzi preliminari di l'equinoziu di dumane. In questu cuntestu, cù questu avvenimentu annuale, simu di novu di fronte à unu di i ghjorni più magichi di l'annu, vale à dì un ghjornu chì significa l'equilibriu assolutu è l'unità massima assuciata, fusione è perfezione cum'è nisun altru (Balance of Powers - Unità / cunsonanza trà e dimensioni masculine è femine).

U ghjornu di l'alta magia

Inoltre, l'equinoziu di dumane annuncia l'iniziu astronomicu di a primavera, chì inizia ufficialmente un novu ciculu in a natura. Da stu ghjornu assai magicu segue dunque direttamente una fase di ripresa, accumpagnata da a fine di a stagione in ritirata, fresca è, soprattuttu, scura. In questu sensu, i ghjorni tornanu ancu più longu, vale à dì chì a luminosità predomina (hè luminosu più longu chè scuru in tuttu u ghjornu - a luce si move in) è a luce torna veramente. In cunfurmità cù questu, a natura diventerà dinò più splusiva, perchè u riallineamentu di u ciculu naturale annuale significa solu chì a crescita, a fioritura è a prosperità venenu in prima. È cum'è aghju dettu, più noi stessi simu à u nostru sè divinu (u Diu Self - u statu supremu "Sò".) è agisce fora di questu o più profonda simu spiritualmente svegliati / ascesi, più si sperimenta cumu l'esistenza sana hè adattata per sè stessu (cum'è a fonte stessu - u linchpin da quale tuttu emerge. U terrenu primariu chì hà creatu tuttu intornu). In u listessu modu, cuminciamu à risonà cumplettamente cù i ciculi generali cum'è u ciculu annuale. Hè cusì chì u nostru mondu internu si adatta à questi cicli. E circustanze naturali di fioritura è crescita ponu esse trasferiti direttamente à noi stessi, vale à dì, pudemu vede cumu trascemu una inundazione di abbundanza naturali in a nostra vita, soprattuttu in primavera / estiu.

→ Ùn àbbia paura di una crisa. Ùn àbbia paura di i colli di bottiglia, ma Amparate à SUPPORTE SEMPRE È IN OGNI TEMPU. Stu cursu vi insegnerà cumu raccoglie l'alimentu di basa (PIANTE MEDICHE) da a natura ogni ghjornu. In ogni locu è sopratuttu à ogni mumentu !!!! ALZA U TOU SPIRITU !!!! Pesantemente ridutta per pocu tempu solu !!!!!

Noi stessi sbocciamu cumplettamente, è cum'è andemu più in profondità in u nostru veru essenu cù ogni annu chì passa, sentiremu questi effetti sempre più. Ebbè, in fine, simu avà entre in una fase di luce è abbundanza chì si manifestarà più intensamente da u mese à u mese. Dunque, andemu à stà ricettivi è mantene a fiducia primaria manifestata in noi stessi. Un ciculu naturale luminoso principia chì purterà u spiritu cullettivu ancu più in un statu d'oru. Cù questu in mente, più infurmazione nantu à l'Altu Equinoziu Magicu seguitarà in l'articulu di l'Energia Quotidiana di dumani. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Isabella 20. Marzu 2021, 9: 32

      Sò sempre assai grata, grazie per questi preziosi, cuntributi inspiratori.

      rispondi
    Isabella 20. Marzu 2021, 9: 32

    Sò sempre assai grata, grazie per questi preziosi, cuntributi inspiratori.

    rispondi