≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 19 di ghjennaghju di u 2022 serà furmatu, da una banda, da l'influenzi persistenti di a luna piena estremamente putente di ieri (A prima luna piena in un annu, cunnisciuta ancu com'è a luna di ghiaccio, hà sempre un effettu assai determinante nantu à u tempu chì vene.) è da l'altra banda, u signu di u zodiacu di leone assuciatu, vale à dì l'elementu di u focu, hà un effettu più forte nantu à noi in questu sensu (Perchè a notte passata à 05:01 a.m. a luna hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo). In cunfurmità cù l'elementu di u focu, una circustanza splussiva generale ci tocca ancu. U primu mese di u terzu annu di u decenniu cambiante ùn pudia esse più intensu.

Andemu versu u climax

energia

Finu a ora, stu mese hà una magia assai speciale in questu è si passa à un ritmu incredibilmente impressiunanti, chì hè da esse aspittatu. A causa di u livellu d'energia attualmente estremamente altu, andemu versu un puntu di colapsu tutale di i tempi antichi o a struttura / dimensione generale 3D. Tuttu si sente chì passa più veloce è più veloce, perchè l'espansione in u novu mondu si manifesta sempre più forte da ghjornu à ghjornu. Per quessa, u cambiamentu di ghjorni, settimane è mesi passa in un lampu, cum'è ognunu di noi cambia à una vitezza estrema. A rivelazione o svelazione di u nostru veru esse, accumpagnata da forti mumenti di riflessione è u ricunniscenza è a rimozione sempre più crescente di blocchi prufondi, chì à u turnu scuriscenu a nostra mente è u nostru core (attraversu quale mantenemu u putenziale di manifestà un statu sacru di cuscenza in cuntrollu), hà pigliatu e più grande funziunalità pussibule. Vistu cusì, andemu ancu versu u climax chì cambierà tuttu, hè assai vicinu, vale à dì un mumentu chì serà cusì significativu o piuttostu cusì revelatore/smascherante (u mondu / sistema chì u so veru visu hè cumplettamente revelatu, sia per esempiu per sbaglii cruciali fatti da l'attori o per mezu di l'azzioni iniziati cunscientemente - ristrutturazione di a scena mundiale), in modu chì l'umanità s'ampara di colpu a verità o un aspettu impurtante di a verità. Semu tutti attualmente in transizione in un novu mondu, abbandunendu gradualmente e circustanze disarmoniche di u vechju mondu. Avemu dunque mumenti cruciali currispundenti davanti à noi. Qualchidunu chì sempre evade questu o dubitanu, vale à dì tutti quelli chì a so mente hè sempre parte di u sistema, prima o poi si trovanu in a verità nantu à u mondu è ammettenu à sè stessu chì si sò permessi di mantene picculi spiritualmente, Stu puntu hè inevitabbile è pudemu ghjunghje per tutti.

L'intensità attuale

EXPLOSIONS ENERGETICAvà è malgradu l'apparizione di ogni ghjornu chì ci hè presentata, chì ancu assai più persone svegliate si focalizeghjanu sempre è sò per quessa ingannati da disperazione, paure è privazione generale di energia (Cum'è aghju dettu, u sistema vive da a nostra energia, da a nostra attenzione, da a nostra devozione à u sistema, ùn importa micca cumu sta devozione / devozione pò esse, sia pusitiva sia negativa, u nostru focu annantu à u sistema assicura u so mantenimentu.) sò più vicinu à u climax di a scalata chì mai. Puderia digià sente in l'ultimi anni. In 2020, una grande spinta hè stata data per via di a "pseudo pandemia". A matrice hè cascata, a nurmalità hè sparita, parechje persone si sveglianu è ricunnosce l'illusione custruita intornu à a so mente. In u 2021, sta situazione hè diventata ancu più pronunciata. Ancu s'ellu u falsu sistema hà implementatu e misure di censura cù tutte e so forze, una onda di risvegliu ancu più grande hè stata scatenata, vale à dì, u cuntrariu hè stata attivata, perchè u sistema si smascherò più ch'è mai è s'hè pigliatu in e so contraddizioni massive.

EXPLOSIONS ENERGETIC in u MONDU

È avà, in u 2022, stu spettru di svegliu serà aumentatu di novu 100 volte. Ghjennaghju ci hà dimustratu questu perfettamente finu à avà. I venti solari più forti ci anu ghjuntu, u diagramma di freccia di risonanza di Schumann mostrava anomalie maiò, cambiamenti neri / fallimenti di misurazione è dati generali di tempesta. U tempu hè statu ancu piuttostu tempestoso finu à avà è uni pochi di ghjorni fà ci hè statu culpitu da l'eruzione enormosa di u vulcanu sottumarinu vicinu à Tonga, chì ultimamente hà liberatu una energia enorme. Sia chì l'eruzione hè stata iniziata da Haarp o era un fenomenu naturali, in ogni modu sta eruzione era simbolica di una altra scarica d'energia assai estrema. E cose sò in bolle in u mondu sanu è l'elevazione di u spiritu cullettivu hè assai avanzata. Pudemu dunque aspittà u restu di questu annu. Assai continuerà à cambià, cum'è semu tutti esse purtati ancu più in u nostru spaziu sacru internu in una manera speciale. Ùn vi scurdate mai: "Quantu più ci guariscemu, più u mondu guariscerà". Fighjemu dunque nantu à a guariscenza è piantà tutti i tentativi di lascià a nostra mente diventà teme. Inseme, ritiramu più è più di a nostra energia da u mondu / sistema illusoriu è invece esse quì per noi stessi, i nostri cumpagni umani, per a natura, u mondu animale è e nostre famiglie. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment