≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 19 di Ghjennaghju di u 2020 cuntinueghja à esse furmatu da e forti influenze di i ghjorni passati è dunque rinfurza a nostra più alta immagine di sè ancu più forte o ancu prumove una sperienza iniziale di a più alta immagine di sè stessu, vale à dì u rinascimentu di a so propria imagina divina di sè stessu (Diu stessu). In questu rispettu, e circustanze energetiche in u nostru pianeta anu scalatu in l'ultimi ghjorni, chì hà massivamente promossi un ritornu currispundente à noi stessi.

Pulsazioni luminose forti cuntinuate

Pulsazioni luminose forti cuntinuateI forti fluttuazioni nantu à u schema di u Centru di Osservazione Spaziale Russu, vale à dì l'anomali viulenti in quantu à a freccia di risonanza planetaria, sempre indicanu cambiamenti currispundenti. Da una parte, a cuscenza di massa cullettiva hè inundata da forti impulsi luminosi - una circustanza chì sguassate cumplettamente u nostru sistema energeticu (è in u risultatu, vechji carichi / ombre sò trasportati in u nostru statu di cuscenza per a purificazione - Questu ci permette di allineà u nostru spaziu internu cù abbundanza / luce invece di mancanza / bughjura.) è da l'altra banda, o piuttostu cum'è u risultatu di questu, l'umanità diventa significativamente più sensibule, sperimenta una apertura aumentata di u core è principia à sviluppà un interessu in l'infurmazioni chì prima ricusatu fermamente.

Frequenza di risonanza planetaria

Attualmente avemu l'effetti di una energia / onda luminosa estremamente violenta chì hà stimulatu putenti sconvolgimenti spirituali è in u prucessu hà iniziatu una massiva ascensione planetaria. Hè a fase più preziosa di tutti. Tuttu cambia - pura magia !!!!

U più grande sviluppu di tutti hè attualmente accadutu è a cuscenza di massa hè aumentata da u principiu di a decada d'oru (cum'è una espressione di u nostru stessu spiritu creativu - tù stessu sì tuttu è tuttu hè sè stessu - solu quandu ascendemu internamente / spiritualmente, a cuscenza di massa ascende ancu.) in stati estremamente alti. Hè guasi pussibule di scappà di sta splusione tamanta.

Cum'è u creatore in quale tuttu hè ancoratu, voi stessu site l'iniziatore principalu, per quessa chì una circustanza planetaria di luce / paradisu pò esse manifestatu solu quandu lascemu chì sta luce / paradisu vene à a vita in noi stessi. Comu aghju dettu, tuttu ciò chì esiste, ogni persona, ogni atomu, ogni pianeta, ogni universu, ogni creatore, ùn esiste micca fora di noi, ma in noi - sò tutti l'aspetti di a nostra mente, sò espressioni, chì avemu avutu. criati noi stessi cum'è criatori è chì dunque esistenu in noi stessi. Ùn ci hè dunque micca siparazione, perchè tuttu si faci solu in noi stessi. Semu cunnessi à tuttu. Per quessa, u nostru statu internu hà una influenza permanente in tutta l'esistenza.. !!

Ebbè, oghje continuerà dunque a circustanza energetica più magica è ci purterà ancu più in a nostra propria cuscenza di u creatore. Avemu attraversatu u sogliu di u divinu, avemu passatu per a porta di u svegliu è avà seguita a manifestazione di u nostru spiritu divinu più altu in tutti i livelli di esistenza. Cumu l'aghju dettu, Diu hà tornatu à u principiu di sta dicada cum'è avemu avutu a cunniscenza chì noi stessi simu u creatore di tutte e cose, u creatore di tuttu, DIO!!! In u tempu à vene, dunque, l'imaghjini più altu di noi stessu serà manifestatu in u mondu sanu. A luce hè tornata è avemu da sperienze u più grande sconvolgimentu in a storia umana. Cù questu in mente, godite sta scalata !! Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment