≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 18 di maghju di u 2023, ricevemu l'influenza di a luna calante, chì a so volta hà cambiatu in u signu zodiacu Taurus à 14:29 pm eri è hà esercitatu a so influenza di terra nantu à noi da quandu u sole di toru cuntinueghja. per cascà nantu à noi. Cum'è un risultatu, avemu in generale u doppiu energii Taurus, chì ùn solu ci permette di arradicà in profondità, ma ancu prumove un statu estremamente durabile chì hè ancu dedicatu à u piacè è a rilassazione. Per d 'altra banda, una circustanza energetica in generale speciale ci tocca, perchè oghje l'Ascensione di Cristu ci ghjunghje. Da un puntu di vista puramente cristianu, l'Ascensione di Cristu significa Ghjesù Cristu, chì in turnu cullò à u celu per diventà unu cù u Babbu / Diu. In u primu core cristianu o spirituale, l'Ascensione di Cristu hè accumpagnata da una energia assai prufonda è, soprattuttu, significativa.

A più alta energia

energia di ogni ghjornu

Allora l'Ascensione di Cristu si trova ancu in u core per l'elevazione è sopratuttu per u diventà unu di u statu di a cuscenza di Cristu cù u Babbu o cù u divinu stessu. In ultimamente, si parla spessu di a fusione cumpleta cù u più altu "I". AM PRESENZA" (Sò = Presenza Divina) o a manifestazione di un statu perfettu. Hè a Trinità chì pudemu ricreà in noi stessi (o hè questu un aspettu parziale di u nostru svegliu). A cuscenza di Cristu à u turnu significa unu di i più alti, più puri, più veri è sopratuttu permeati da u perfettu statu di cuscenza d'amore in quale prevale a ligerezza cumpleta, vale à dì un statu liberu di cunflitti terrestri, dogmi pesanti, prugrammi, ligami materiali è parti basati in densità. . Hè un statu chì ultimamente rapprisenta u più altu statu primariu manifestabile di ogni esse umanu (u nostru statu avatar). Et qui a réussi à faire revivre cet état de maîtrise, tout son champ est si léger qu'on s'en va automatiquement au paradis (altu livellu / dimensionale / statu di cuscenza) ascende o hè ghjuntu - in u più altu. Noi stessi diventemu unu cù Diu o, per dì un altru modu, cù u divinu. Ùn ci hè micca separazione in noi. Diventamu unu cù Diu, ricunnoscendu à Diu cum'è a fonte micca solu in u mondu esternu, ma ancu in u nostru mondu internu, vale à dì in u nostru spiritu stessu (Diu in noi, in l'esternu è in u celu). In questu modu, sguassate a separazione da Diu è avemu creatu a più alta immagine di sè stessu, essenzialmente una immagine sana sana, o ancu santa, perchè hè a cosa più santa / più sana per ricunnosce Cristu è Diu / a fonte in sè stessu. Hè ancu u più grande rigalu chì pudemu dà à a nostra mente, u corpu è u sistema di u spiritu, perchè una tale auto-imagine rapprisenta curazione pura per u nostru corpu energeticu (i nostri pinsamenti o a nostra immagine di sè stessu influenza sempre u nostru statu di salute - u spiritu règula nantu à a materia - e nostre cellule reagiscenu à i nostri pinsamenti. A ricunnosce sè stessu cum'è sacru, chì hè incredibbilmente empowering, vale à dì stu sentimentu basicu pusitivu guarisce e nostre cellule / ci santifica).

Trinità - A Trinità

trinitàIn ultimamente, questu hè a Trinità o l'armunia massima chì avemu purtatu à a vita. Passemu per un cambiamentu maiò in u prucessu di ascensione. Cuminciamu a vita in a più grande densità, occupata cù i dogmi è i prugrammi più difficiuli. Un prucessu di svelazione hè accadutu, vale à dì chì sguassate sempre più veli, scopre noi stessi è entri in l'imaghjini di sè più ligeri è in cunseguenza stati. Per mezu di a manifestazione di u statu triune, inseme cù una forte cunnessione cù a natura è u distaccu da a matrice, dominamu u ghjocu o l'imprigionamentu in a densità. Oghje, dunque, ci ricorda stu potenziale infinitu per l'ascensione, chì hè ancoratu in tutti noi è pò esse sviluppatu più chè mai, soprattuttu in questu tempu attuale di u svegliu. Cum'è aghju dettu, noi stessi purtemu u putenziale di lascià u più altu statu vene à a vita in modu dopu à pudè risaltà di novu à u più altu livellu di cuscenza. Allora goditemu l'Ascensione di Cristu d'oghje, onore micca solu i nostri babbi, ma Diu è Cristu in noi stessi è in u mondu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment