≡ Menu
luna piena

L'energia di ogni ghjornu oghje u 18 di marzu di u 2022 hè principalmente furmata da l'influenzi di una luna piena speciale in u signu zodiacu Virgo (solu uni pochi ore dopu, vale à dì à 12:24 p.m., a luna cambia in Libra, ma a luna piena hè sempre in a qualità Virgo.), chì à u turnu righjunghji a so forma cumpleta à 08:17 di a matina è in modu forte da tandu, o in generale in tuttu u ghjornu. è modu hà da spinta u nostru sistema di energia. A causa di l'energia iniziale di a terra (Vergine = Terra), sta luna piena hè ancu accumpagnata da l'energia di a terra, vale à dì novi orientazioni, sentimenti, circustanze è stati di perfezione o abbundanza volenu cunsulidà.

Puissante pleine lune en Verge

Puissante pleine lune en VergePocu prima di l'iniziu di u veru annu novu, vale à dì u principiu astronomicu di l'annu (Equinox di primavera - un avvenimentu assai magicu) in dui ghjorni (20 di marzu), pudemu dunque sperimentà una volta di più quante strutture è energie novi volenu cunsulidà in a nostra mente. Comu l'aghju dettu, in uni pochi di ghjorni finirà u vechju annu è cusì finisce un vechju ciclu. Una nova fase di crescita principia, l'energii di primavera diventanu cumplettamente manifestati è da allora u novu flussu completamente in noi. Da tandu, l'annu ùn hè più duminatu da Saturnu, ma Jupiter piglia a pusizioni, chì generalmente significa felicità, abbundanza, armunia è perfetta. Questa luna piena, chì hè ancu spessu chjamata l'ultima luna di l'invernu, marca veramente a fine di questu annu. I vechji strutture volenu esse cumpletamente finitu per chì u nostru spaziu internu pò riempie cun facilità. A pesantezza in u nostru sistema energeticu, attribuita à traumi precedenti, stati insoddisfatti, cunflitti interni è ferite psicologiche (tutti chì nascenu da u nostru spiritu ancoratu in densità), avà vuleria cede cumpletamente. Sia à u livellu persunale o ancu à u livellu glubale, u caosu apparente tutale rapprisenta essenzialmente una guariscenza generale è, soprattuttu, un prucessu di ascensione chì avà hè andatu assai luntanu.

BlackShift

Ieri è oghje, in ligna cù l'energii di a luna piena, ci sò digià ghjunti dui turni neri, vale à dì chì u campu di l'energia di a terra (u nostru campu di l'energia) hè in una forte recalibration in queste ore. A nostra ascensione interna o u cumpletu di u nostru prucessu di liberazione interna vole accade più chè mai .. !!

Semu dunque in l'ultimi respiru di i tempi finali. In i mesi chì venenu di l'annu novu avemu dunque campà grandi sconvolgimenti, indipendentemente da ciò ch'elli ponu esse, ma ùn pò più accade altrimenti, andemu direttamente versu grandi cambiamenti glubale (grandi cambiamenti in noi stessi) è l'attualità ci mostranu questu più chè mai. Tuttavia, ùn duvemu mai scurdà chì tuttu questu rappresenta essenzialmente un prucessu di liberazione generale. Ci hè un pianu divinu daretu à tuttu è serà realizatu finu à a so fine. Questa implementazione divina speciale furnisce chì avemu amparatu à ripiglià a dirigenza sopra noi stessi, vale à dì chì liberemu u nostru spiritu stessu rinvivendu un statu internu cumpletamente santu, cunnessu à a natura, puru è ascendutu (u statu maestru). Una realità in quale ùn simu più sottumessi à alcuna limitazione è, soprattuttu, senza attachementi / dipendenze esterni. Stu statu, accumpagnatu da a purità è a realizazione assoluta, in fine liberarà u mondu, perchè, cum'è in l'internu, cusì fora (u nostru mondu internu = u mondu esternu - tutti dui sò unu inseme - i dui grandi duali - veru prucessu di l'ànima doppia). U nostru statu internu hè sempre trasferitu à u mondu esternu è cambia significativamente. Ebbè allora, celebremu sta luna piena è u ciculu finali chì vene cun ella inseme. L'annu novu hè per cumincià. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment