≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 18 di ghjugnu 2019 hè principalmente furmatu da l'influenzi persistenti di a luna piena d'ieri è pò dunque cuntinuà à permette di sperimentà stati di abbundanza assai speciale. In questu cuntestu, a luna piena d'eri era ancu accumpagnata da una cumpiimentu. Un cycle lunaire, c'est-à-dire de la nouvelle lune à la pleine lune (e poi di novu finu à a luna nova) generalmente marca una fase, in quale cundizioni di vita o stati di cuscenza (E circustanze di a vita sò un pruduttu di a propria mente - cum'è tuttu ciò chì esiste) nasce (Novu) è dopu versu a luna piena, pudete sperimentà u cumpletu (soprattuttu quandu eramu ricettivi nantu à a luna nova è pusonu fundamenti completamente novi).

Influenze persistenti di a luna piena

Influenze persistenti di a luna pienaDi sicuru, à a fine di u ghjornu, noi umani, cum'è creatori noi stessi, cugliemu sempre ciò chì suminemu (Semu dunque causa è effettu noi stessi - rispunsevuli di tuttu). Si pudaria ancu dì, almenu s'ellu si riferisce à a lege di a risonanza, chì si cuglie, o piuttostu attrae in a so propria vita, ciò ch'omu hè oghji è ciò ch'omu irradia, ciò chì currisponde à a so freccia. U nostru statu di frequenza risona cù e circustanze di a vita (legatu à tuttu), chì anu una frequenza simile. Ciò chì currisponde à a nostra orientazione spirituale hè dunque, prima o dopu, attiratu in a so propria vita è manifestatu - u spiritu dà un impetu / pone un fundamentu è a materia seguita. Per questu mutivu, pudemu solu sperimentà / attruvarà circustanze d'abbundanza quandu noi stessi simu in abbundanza, vale à dì quandu ci sentimu bè, simu soddisfatti, avemu un sistema equilibratu di mente / corpu / spiritu è ​​noi stessi o avemu digià l'ambienti intornu à noi senti. hà creatu abbundanza, altrimenti simu in mancanza (è per via di un sintimu di pienezza, per via di una satisfaczione interna, assume automaticamente l'assunzione currispundente - sapete chì l'abbundanza vene / hè quì, - tuttu vene in ogni modu, - l'aghju in ogni modu, sò bè, pò. Ùn succede micca altru modu - Senza dubbitu - riceve l'abbundanza invece di sguassate - lege di l'accettazione - lege di risonanza - a materia / u mondu esterno seguita, si adatta à stu sentimentu di basa). Hè simili à u nostru urganismu. Sì noi stessi avemu una carenza di nutrienti o funzioni sò fora di equilibriu (Per esempiu, a mente sbilanciata - l'ambiente cellulare diventa fora di equilibriu - a mente domina a materia), vale à dì quandu u nostru corpu hà una mancanza di energia di vita (Ambiente di cellula acidu / poviru di ossigenu / desidratatu), allora questu porta à più carenze. Ci sentimu sempre più debuli è e malatie si manifestanu cù u tempu.

Ciò chì pensate, sì, ciò chì sì, radiate. Ciò chì radiate hè ciò chì attrae. – Buddha..!!

Per quessa, hè impurtante chì mettemu tutti i livelli di l'esistenza in armunia, chì si riferisce à tutte e relazioni interpersonali, nutrimentu, eserciziu, partenarii, situazioni di travagliu, ordine in a nostra casa, passà tempu in natura, - cunniscenze fundamentale (L'infurmazione basatu nantu à l'abbundanza - utilizendu a saviezza / putenzi intuitivi per sviluppà) è tutte e altre circustanze. Più di questu vene in armunia, più u nostru spiritu diventa in armunia / abbundanza è noi stessi attraemu più abbundanza in a nostra vita per via di sta nova frequenza. In ultimamente, ancu i cambiamenti apparentemente chjuchi ponu esse significativamente impurtanti è ci portanu in situazioni di vita completamente novi. À u tempu, ghjunghje automaticamente sensazioni di pienezza, senza alcuna pressione, ma solu per inizià i cambiamenti sè stessu (U cambiamentu principia sempre in sè stessu - sia u cambiamentu chì vulete per questu mondu). L'influenzi persistenti di a luna piena ci susteneranu dunque attivamente per inizià i cambiamenti adatti. Comu aghju dettu, i ghjorni attuali è soprattuttu a magia chì vene cun elli sò cusì estremamente prometenti è anu un effettu cusì prufondu nantu à noi (tuttu hè inundatu di luce), cusì pudemu ottene cose incredibili. Tuttu hè allinatu cù l'abbundanza basica / naturali è se ci apremu à tuttu questu, si rendemu à u flussu naturali di a vita, pudemu immerse in l'abbundanza di novu. Cum'è aghju dettu amichi, 2019 hè l'annu più duru è impurtante (finu à avà) in tuttu è serve cumpletamente a nostra reconnection. Pudemu diventà cuscenti di e nostre urighjini è sguassate di tutte e carenze / circustanze distruttive, i ghjorni sò previsti per questu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment