≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Avà hè ghjuntu u tempu è a fase di u ghjornu di u portale estremamente tempestosa hè finita, ma questu ùn significa micca chì nisuna influenza energetica forte o ancu altri prucessi sò avà manifestati, à u cuntrariu, una fase di purificazione hè sempre in u sfondate è a cuscenza. -cambià è riallineate pò ancu affettà noi. L'impulsi sò ottenuti, ma e cose ùn saranu micca cusì in i prossimi ghjorni viulente cum'è in l'ultimi 10 ghjorni.

Ritorna à a pace interna

Ritorna à a pace internaTuttavia, pudemu suppone chì l'influenze forti, favurite è accumpagnate da a fase di u ghjornu di u portale, inizialmente si stendenu, chì ci permetterà di calmà un pocu se necessariu. In questu cuntestu, ci hè forza in a calma, soprattuttu quandu ci sentimu debbuli, simu internu agitati è sperimentanu forti fluttuazioni emuzionali, vale à dì quandu avemu esce da a nostra calma interna (sperimentendu un disturbu internu, un statu luntanu da u nostru veru altu. -frequency natura), duvemu vultà à a nostra pace interna, ùn importa micca quantu difficili pò esse in tali mumenti. Questu hè pussibule in ogni mumentu, chì significa chì pudemu immerse in un statu di cuscenza in ogni mumentu chì hè carattarizatu da a pace, l'armunia è l'equilibriu. I modi per ghjunghje sò sempre diversi è ogni persona usa a so propria tecnulugia / opzione completamente individuale (U monacu buddista Thich Nhat Hanh, per esempiu, dice chì in i mumenti appropritati torna prima à a so respirazione - respirazione consciente / profonda.), ma pudemu fà questu in ogni mumentu è poi sceglie di riposu. È fora di u fattu chì passà per circustanze ombre pò ancu esse vistu cum'è un prucessu di guariscenza internu, un statu carattarizatu da a pace interna hè guariscenza per tuttu u nostru urganismu, perchè u nostru spiritu esercita una influenza permanente nantu à tuttu u nostru urganismu (è vice versa - cum'è dentru, cusì fora). E nostre cellule reagiscenu in cunfurmità à a nostra mente è, in particulare, un statu mentale calmu mette in muvimentu prucessi biochimici assai inspiratori.

Trà l'ideali chì ponu elevà una persona sopra à sè stessu è u so ambiente, l'eliminazione di i desideri mundani, l'eliminazione di l'indolenza è a sonnolenza, a vanità è u disprezzu, a superazione di l'ansietà è l'inquietudine è a rinuncia à i desideri malati sò trà i più essenziali. – Buddha..!!

Ebbè allora, per quessa, ùn saria micca sbagliatu s'ellu ci indulgemu in una calma currispondente, soprattuttu dopu à i ghjorni assai tempestosi chì sò passati. In questu cuntestu, l'anomali in quantu à a frequenza di risonanza planetaria anu ancu appiattitu di novu (vede a stampa sottu), frequenza di risonanzachì prumove ancu "vene à riposu". Ma ciò chì scegliemu è ciò chì avemu in ultimamente sperienze dipende interamente da noi stessi è l'usu di e nostre capacità mentali. Cù questu in mente, amichi, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day on February 18, 2019 - Quale sì veramente
gioia di a vita

Lascia un Comment