≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 18 d'Aostu di u 2019 cuntinuerà à esse furmatu da a luna in u signu zodiacale Pisces (Sensibilità, sensibilità più pronunciata è umore più intensu, - sognu) è da l'altra banda da u segnu zodiacu Aries (vivacità emotiva - aperta à novi circustanze - idealista), perchè a luna cambia in u signu di u zodiacu à 18:32.

Anomalie di frequenza di risonanza planetaria più forte

Anomalie di frequenza di risonanza planetaria più fortePer d 'altra banda, una qualità estremamente speziale di l'energia cuntinueghja in generale à prevale è, cum'è digià citatu in l'articuli di energia di ogni ghjornu, u nostru statu di esse s'approfondisce massivamente. In questu sensu, l'umore hè ancu assai misticu, prufondu è sopratuttu estremamente perspicace. In parte per via di questa enorma inundazione energetica, u nostru sintimu tutale hè intensificatu massivamente, un fattu chì puderia sentu estremamente forte in mè stessu in l'ultime trè notti, iè, in certi mumenti si sentia ancu cum'è una spezia di "intossicazione", perchè pinsamenti chì Mi sò implicatu o idee chì mi sò messu, m'hà attiratu cumplettamente in sè stessu. Appropritamenti, trè ghjorni fà aghju cuminciatu à include radiche, o piuttostu à piglià, in più di l'arbe medicinali di ogni ghjornu. Aghju coltu qualchi radichi di mustarda d'agliu, nettle & radice di chiodi è poi manghjatu. S'ellu ci hè una cunnessione hè difficiule di dì, ma i radichi assicuranu una basa currispondente (Root Chakra - basa / sicurezza / stabilità / fiducia di basa) è, in u risultatu, cambia ancu l'orientazione di a mo mente di novu, cum'è era u casu cù e piante medicinali allora.

A transizione à a quinta dimensione, vale à dì a transizione à un statu di cuscenza d'alta freccia, hè ancu accumpagnata da un ritornu à a natura. Piglià e piante medicinali cù tutti i so cumpunenti, stà in a natura è u desideriu internu di avvicinà sempre più vicinu à a natura hè inevitabbile è si campa di più in più da a nostra parte.. !! 

Eppuru, però, a qualità prevalente di l'energia hè sempre assai intensa è assai invasiva in a furmazione di a nostra propria realtà. E sti flussi sò stati ancu intensificati da influenze di freccia di risonanza planetaria più forte, chì à u turnu ci hè ghjuntu ieri (vede quì sottu a stampa).Moon Change & Stronger Planetary Resonant Frequency Anomalie

I ghjorni attuali sò dunque sempre incredibbilmente impurtanti per u nostru propiu sviluppu spirituale è ci portanu in una prufundità completamente nova di a nostra esistenza. Hè veramente un tempu speciale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment