≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 17 di Ghjennaghju di u 2019 hè furmata da a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u signu zodiacu Gemini à 02:01 a notte scorsa è ci hà datu influenze chì ci ponu rende assai più cumunicativi è curiosi in generale. Una sete aumentata di cunniscenza, in particulare in relazione à a cunniscenza fundamentale in quantu à a so propria origine spirituale (Sfondate di u nostru esse - interessu spirituale), hè generalmente più in u primu pianu in u tempu attuale di u svegliu spirituale, chì hè per quessa chì questu aspettu puderia avà esse sperimentatu più intensivamente. (Di più in più persone si mette in quistione a vita, è più è più persone sò ancu cuscenti chì elli stessi rapprisentanu a strada, a verità è a vita - creatori di a so realità.).

Apertura di u core aumentata ?!

Apertura di u core aumentata ?!Un impulsu internu di trattà cù l'infurmazioni pertinenti, di cunsiderà novi approcci, di espansione u so orizzonti è, se ne necessariu, di scambià idee cù l'altri populi, iè, per possibbilmente sbarazzà di intenzioni currispundenti, tutti questi aspetti ponu avà esse assai prisenti. . Ma l'aspettu cumunicativu serà ancu assai impurtante è serà rispunsevuli di u fattu chì vulemu scambià idee cù l'amichi è a famiglia nantu à certi temi. Pudemu ancu confià in qualcunu è revelà i nostri desideri interni, ambizioni o ancu prublemi attuali. Ancu s'ellu ci palesanu e cose di ogni ghjornu, vale à dì situazioni è sperienze chì ponu parenu "picculi" à noi in prima, ponu esse assai benefizii per u nostru statu mentale. In ultimamente, questu pò sempre esse accumpagnatu da una apertura currispundente di u core, soprattuttu s'ellu ci era prima mantenevamu assai chjusi è mantenevamu punti di vista currispundenti à noi stessi per via di a nostra propria paura. In questu cuntestu, l'apertura di u core hè attualmente assai in primu pianu. In questu sensu, aghju spessu citatu chì durante seculi l'umanità hà sappiutu una circustanza chì hà fattu difficiuli di mantene a so mente è u core apertu, vale à dì chì l'energia di u core cullettivu scorri solu in una misura limitata. Dunque, circustanze d'ombra pisanti è di bassa frequenza anu prevalutu, induve avemu sperimentatu stati di cuscenza chì eranu estremamente limitati (o u statu cullettivu di cuscenza solu s'allargava assai moderatu o appena notevolmente in una direzzione armoniosa currispundente). In ultimamente, a ghjente piace à parlà di una guerra suttili chì passa in u fondu da una banda è gira ancu intornu à l'energia di u nostru core da l'altru (Stu prucessu pò esse vistu da una varietà di perspettivi - l'energia di u core hè solu un aspettu - si puderia ancu parlà di l'umanità chì si libera da e prigiò autocreate è, in u risultatu, ritruvà a so divinità.).

L'immanifestu vi libera solu quandu avete cunscientemente entra in ellu. Hè per quessa chì Ghjesù ùn dice micca: "A verità vi libererà", ma: "Sapete a verità è a verità vi farà liberu." - Eckhart Tolle .. !!

A situazione hè attualmente ghjunta à un capu è una apertura currispundente di u core, chì à u turnu va in manu cù una natura assai più empatica, una certa imparzialità è libertà di preghjudiziu, hè accadutu à parechje persone, malgradu circustanze esterne caòtiche. chì pò rende questu difficiule di vede. Stu prucessu cuntinueghja à approfondisce è pudemu sperienze una espansione di a nostra energia di u core da settimana à settimana. Qualcosa di simile m'hè accadutu a notte scorsa quandu pensava à a mo famiglia è di colpu capitu quantu mi piace à queste persone chì sò vicinu à mè. Aghju imaginatu automaticamente cumu diceraghju à i mo genitori quantu li amu o cumu l'abbracciassi profondamente è chì una qualità speciale di energia chì purterebbe (Chì una cosa speciale chì hè in sè stessu, soprattuttu quandu vene da u vostru core). In ogni modu, questu era accumpagnatu da sensazioni internu assai forti è a mo zona di u core era "vibrazione" assai forte (un sensu assai bellu), vale à dì chì aghju sentitu cumu si sentu stu aspettu in modu diversu è questu in turnu hà prumuvutu l'espansione di a mo energia di u core. In qualchì modu, da sta sperienza, aghju ancu acquistatu una vista completamente diversa di u mo circondu, soprattuttu perchè sti sentimenti / spirienzi / intenzioni, almacenati in u mo subconsciousu, sò avà purtati à a mo attenzione durante i scontri currispondenti. Amici, questu hè ancu un'indicazione di questu (Almenu vogliu solu parlà per a mo vita - d'altra parte, i nostri pinsamenti è i nostri impulsi ghjunghjenu sempre à l'altri populi, è a cuscenza più grande di e mo energie di u core hè ghjunta ancu in a mo mente.), quantu tuttu hè oghji ghjuntu à un capu è, sopratuttu, quantu rapidamente pudemu cambià fundamentalmente i nostri stati di cuscenza in a fase accelerata attuale. Dunque ferma eccitante. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment