≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 17 di dicembre di u 2021 hè principalmente furmata da l'influenzi di u terzu ghjornu di u portale in l'attuale serie di ghjornu di u portale di dece ghjorni è dunque cuntinueghja à purtà un forte impulsi energetichi è energie putenti generali. Per d 'altra banda, avemu ancu esse preparatu per a luna piena chì vene in u segnu zodiacale Gemini, chì à u turnu serà in dui ghjorni, vale à dì diventa manifestu u 19 dicembre. A luna crescente hà digià cambiatu ieri sera, per esse precisu ancu à 21:45 pm in u segnu zodiacale Gemini è l'elementu aria assuciatu.

Lascià u so mondu illusoriu

energia di ogni ghjornuDunque, mentre attraversendu u grande portale, ora ci dirigemu direttamente versu u primu piccu tecnicu di frequenza in questa fase, in fondu ancu per una luna piena estremamente putente, chì, ispirata da i ghjorni di u portale, ci purterà tutti in stati profondi di verità. . E, sicuru, tutta a fase attuale puderia ancu esse qualificata cum'è un unicu puntu energeticu altu o hè u puntu più altu di questu annu assai turbulente. Hè u sicondu annu di a dicada d'oru chì hà messu in muvimentu un sconvolgimentu maiò senza precedente è hà affettatu severamente u sistema 3D basatu annantu à a disinformazione, l'ombra è a bughjura. In ultimamente, e strutture di u mondu illusoriu sò dunque diventate ancu estremamente dilapidate è tremule. U vechju mondu minaccia di colapsà in ogni mumentu. Soffre di una inestabilità irreversibile, cù u risultatu vinutu di un colapsu tutale. Tutte e misure attuali o tutte l'azzioni chì mettenu pressione nantu à elli riflettenu solu u so statu di pressione, ùn si scurdanu mai di quessa, ricunnosce cumu si agisce fora di a so paura prufonda è, in u risultatu, anu da inizià una forte censura, restrizioni è circustanze pesanti. Sì e pupulazioni di a terra dormenu è u risvegliu glubale ùn avia mancu cuminciatu à avanzà cusì luntanu, allora nimu di questu ùn importa micca, allora ùn sariamu micca infurmatu. Allora ùn avaristi micca suprimi l'infurmazioni cù tutte e vostre forze, publicamente pigliate e persone chì sò svegliate è allora a difficultà attuale ùn avaristi micca, allora nimu di questu seria necessariu.

A grande rivelazione si avvicina

A grande rivelazione si avvicinaMa u mondu hè cambiatu è assai persone anu sperimentatu una ascensione di u so propiu spiritu. I sbirri sò dunque a paura di a grande rivelazione, di u ritornu di un populu cumplettamente svegliatu, di a risurrezzione di una vera civilizazione è sopratuttu di una esposizione cumpleta di tutti i so atti scuri, cù tutte e verità nantu à u mondu è nantu à u mondu. veru core di l'omu (u so core divinu). Tutte e so misure / atti sò dunque basati solu nantu à a disperazione è pruvate à prevene l'inevitabbile. A grande rivelazione nantu à u mondu hè vicinu à a superficia cumpletamente, hè quasi impussibile di cuntene. A luce nasce di più in più da a prufundità di l'unità, preparendu tutti per a caduta chì vene di a grande cortina. Ùn avemu mai statu cusì vicinu à a rivelazione. È l'energii di ogni ghjornu attuali o i ghjorni di u portale attuale, inseme cù a luna piena chì vene, acceleranu ancu più stu prucessu. Hè una fase altamente trasformativa chì ci attrae tutti ancu più in l'energia di u novu mondu è manifesta a rivelazione di u mondu. In questu sensu, dunque, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment