≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 16 di dicembre di u 2019 hè carattarizatu da una parte da a qualità di l'energia chì altera a mente, per mezu di quale continuemu à sperimentà un arradicamentu assai forte di l'infurmazioni chì noi stessi sò i creatori di tutte e cose. (Ingressu & Cunsolidamentu di u Spiritu Supremu di Diu) è d'altra parte da u prugressu di i ghjorni di chjusi o di chjusi, per quessa noi - inseme à u più altu livellu di cunniscenza - pudemu mette ordine à e nostre circustanze esterne (in cunseguenza in u nostru mondu internu - cum'è internu, cusì fora).

sguassà a vostra propria mente

sguassà a vostra propria menteÀ questu puntu, deve esse dettu chì in l'attuale Speer / i ghjorni di chjusu ci hè una energia per mezu di quale duvemu pulisce / clarificà tuttu ciò chì à u turnu appartene à l'anzianu è micca à l'annu chì vene - in questu casu micca à u venenu d'oru. decenniu da esse inclusu. Hè dunque una fase, soprattuttu finu à a vigilia di Natale, in quale pudemu è duvemu pulizziari una quantità incredibile da a nostra parte. À questu puntu, a liberazione di a nostra propria mente hè a priorità, perchè u mondu esternu, per esempiu. cundizioni di vita caòtica / inspiegabile, à a fine di u ghjornu solu riflette un statu mentale da a nostra parte, chì à u turnu hè caòticu, micca cumpletu o ancu inspiegabile in natura. Hè dunque u tempu di pulizziari tutte e nostre vechji strutture per creà una nova basa, o piuttostu chjarificata, per a dicada d'oru chì vene. Per quessa, duvemu aspittà finu à a "Vigilia di Natale", quandu permettemu di vultà a cuntemplazione è a pace (Per via, a vigilia di Natale significa a nascita di a cuscenza di Cristu), chì rinviviscenu strutture chì anu da esse parte di a nova dicada. Eiu stessu, dunque, aghju digià principiatu à pulisce / declutter u mo locu, una circustanza chì mi allargaraghju cumplettamente finu à a vigilia di Natale. Innumerevoli vechji energie chì si sò accumulate annantu à l'anni - per via di una realtà incerta - sò puliti (u listessu vale ancu per u cumpletu di i travaglii più vechji chì sò stati finu à a strada). In u risultatu, sguassemu u nostru ballast autoimpostu è cuminciamu a nova dicada piena di chiarezza, energia nova è voglia d'azzione.

I ghjorni attuali sò perfetti per sbulicà u passatu da una banda è per creà un statu di cuscenza decluttered è clarificatu da l'altra banda, chì à u turnu hè a basa per a decada d'oru chì vene. Allora principiamu a dicada cù una energia inesperu forte è sò cumplettamente ricettivi à l'abbundanza, l'amore è sopratuttu à u novu .. !! 

In ultimamente, simu in a fase più impurtante di tutti è sperimentà u rinfurzamentu cumpletu di u nostru spiritu più altu di Diu, chì hè per quessa chì i ghjorni di chjusi anu un effettu ancu più forte nantu à noi, perchè si tratta di sbulicà l'ultimi annessi inspiegabili, attraversu chì avemu sempre esce da u statu di u più altu chì u spiritu di Diu sia strappatu. Allora usemu i ghjorni à vene è rinvivisce un mondu internu in quale simu cumplettamente preparati per u novu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Petra Eckhardt 16. Dicembre 2019, 15: 49

      Cumu sbulicà a mo mente?
      Ùn pudete micca piantà di pensà à u passatu o sguassate i ricordi à una pressa di un buttone?
      Sò grati per i cunsiglii pratichi.
      Vg

      rispondi
    Petra Eckhardt 16. Dicembre 2019, 15: 49

    Cumu sbulicà a mo mente?
    Ùn pudete micca piantà di pensà à u passatu o sguassate i ricordi à una pressa di un buttone?
    Sò grati per i cunsiglii pratichi.
    Vg

    rispondi