≡ Menu
luna nova

Cù l'energia di ogni ghjornu di u 16 d'Aostu di u 2023, l'energii di una nova luna speciale ci ghjunghjenu, perchè a nova luna d'oghje hè in u segnu di u zodiacu Leo, chì ci dà una qualità di focu forte in generale, perchè sta nova luna hè ancu opposta à l'attuali. Leo sole. A luna ghjunghje ancu à a so forma di luna nova in a matina, vale à dì à 11:38 a.m., è svilupparà per quessa a so intensità bassa soprattuttu in questu periodu, ancu s'è e luna nova ci affettanu in generale in tuttu u ghjornu (basamente esattamente u listessu cum'è i ghjorni prima è dopu).

Attivà u nostru chakra di u core

Attivà u nostru chakra di u coreEbbè, sta nova luna ci porta una energia estremamente attivante di u core. U chakra di u core hè ancu attribuitu à u leone, chì hè per quessa chì l'energia di u leone hè spessu di l'apertura di i nostri cori, accumpagnata da a manifestazione di un statu assai più empaticu è sensitivu. In particulare durante una nova fase di luna, i blocchi profondi ponu appare o ancu dissolve, vale à dì limitazioni in u nostru core, induve vivemu un statu in quale u flussu di u nostru chakra di u core hè disturbatu, chì pò ancu purtà à u sviluppu di malatie in questu. zona. D’altronde, u leone và sempre in manu cù a creazione di un statu d’esse autenticu è soprattuttu veru. In ultimamente, questu hè ancu una circustanza chì hè di grande impurtanza in u tempu attuale, perchè in u statu di cuscenza in forma di sistema hè difficiule per noi di sviluppà u nostru veru esse.

caccià i blocchi di u core

caccià i blocchi di u coreQuantu spessu, per via di decennii di cundizzioni di u sistema, tendemu à mantene a nostra vera esse ripresa cù una energia di cori free-flowing è, in u risultatu, alluntanassi i nostri brami più profondi, i desideri di u core è e pussibulità per via di prugrammi arradicati di carenza. Ùn riescemu micca à esse autenticu, vale à dì à stà cun noi stessi. Di sicuru, da una banda, ci hè una mancanza di cunnessione cù u nostru sè superiore (alta / santa / maghjina cunnessa à a natura di noi stessi) in u primu pianu, chì significa chì generalmente vivemu un core estremamente chjusu, chì à u turnu pò esse manifestatu in risentimentu, rifiutu, ghjudizii, una auto-imaghjina chjusa, una mancanza d'apertura à a nova cunniscenza o ancu una mancanza di vicinanza à animali è natura. Tuttavia, a nostra autenticità persunale hè particularmente impurtante quì. Si tratta dunque di u nostru fiorente persunale, vale à dì chì tuttu u nostru esse s'adatta, in u quale ùn avemu più piegatu o cumbatte contr'à a nostra verità interna più prufonda. Ebbè, durante a luna nova d'oghje, simu forti sfidati à manifestà u nostru veru esse. È ciò chì và in manu cù u nostru statu più autenticu di esse - un core completamente apertu. Cù questu in mente, accogliemu u core di l'oghje chì apre l'energia di a luna nova. Qualcosa di novu vole emerge. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Karen Friedrich 17. Aostu 2023, 11: 10

      Sò interessatu à u vostru tappettu di frequenza originale... Vogliu più infurmazione nantu à questu...
      Forse mandate ancu brochure ?
      Vivu in Sassonia/Grimma, ci hè unu vicinu per pruvà/guardà?
      Chì opzioni di pagamentu offre? Grazie è vlg Karin Friedrich

      rispondi
    Karen Friedrich 17. Aostu 2023, 11: 10

    Sò interessatu à u vostru tappettu di frequenza originale... Vogliu più infurmazione nantu à questu...
    Forse mandate ancu brochure ?
    Vivu in Sassonia/Grimma, ci hè unu vicinu per pruvà/guardà?
    Chì opzioni di pagamentu offre? Grazie è vlg Karin Friedrich

    rispondi