≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 15 di nuvembre di u 2019 cuntinueghja à esse furmatu da l'energii forti creatori prevalenti è cuntinueghja à trascinàci in un statu in quale assumemu a rispunsabilità per e nostre azioni è, in u risultatu, participà à u Manifestazione di una realità chì à u turnu hè carattarizata da l'abbundanza è l'amore di sè stessu. Sta circustanza serà assai pronunzianu è diventerà ancu più forte ghjornu per ghjornu.

Trà una forte creatività è ritirata

In questu cuntestu, aghju digià parlatu in l'articulu di l'energia di ogni ghjornu di ieri nantu à u fattu chì aghju raramente sentitu una entrata cusì forte in u mo propiu putere di creazione. Allora sò literalmente attiratu in stu prucessu è ùn possu micca scappà a realizazione di mè stessu o a realizazione di e mo ambizioni, i sogni è l'intenzioni più prufonde. Di sicuru, si deve dì à questu puntu chì a qualità attuale di u tempu hè sempre assai intensiva è esige assai da noi. Allora, in parallelu o paradoxalmente, aghju avutu un statu à doppia tagliu: da una banda, sò assai arradicata in a mo energia creativa, ma da l'altra banda, mi sentu ancu una forte tendenza à a calma, a retirazzione è ancu a rilassazione. Dunque hè una mistura di energie chì accumpagna a mo vita di ogni ghjornu. Da una parte estremamente energica è ansiosa di fà e cose, da l'altra parte assai rilassata è cede à a calma, totalmente pazza (Ciò chì hè ancu pazza hè u fattu chì certi persone in u mo ambiente immediatu si sentenu ancu cusì). In fine, questu ùn hè micca surprisante. Hè cusì chì l'inguernu ci tenta, o piuttostu i tampirature assai fresche è l'atmosfera speciale invernale assuciata, ci tentanu à ritruvà. Allora u focu hè nantu à una situazione sociable è pudete gode di pace è cuntemplazione.

L'energii attualmente prevalenti ci affettanu in parechje manere diffirenti è ùn ponu micca solu fà vechje strutture è parti d'ombra profonda in noi stessi, ma ancu sfidanu à aduprà - per a nostra propria autorealizazione (a realizazione di u nostru veru sè). trasfurmà. E postu chì l'energii di l'inguernu ci tiranu fermamente in una circustanza ritirata è tranquilla, pudemu prufittà di questu è tiranu un sensu prufondu di calma. Da una banda, duvemu rende cumplettamente à a circustanza di u creatore, ma da l'altra banda, duvemu ancu dedicà à e cose rilassanti.. !!

Tuttu si gira solu in l'internu, si ritira in cunfurmità cù l'invernu. Per d 'altra banda, l'energii creativi forti anu ancu un effettu nantu à noi. Noi stessi andemu versu u decenniu d'oru è tandu sperimentaremu una trasfurmazioni prufonda chì ùn hè mai statu u casu prima. Scuntremu e nostre ombre più prufonde o prugrammi primari è sò attirati sempre più in a luce. A nostra propria autorealizazione hè dunque assai prumuvuta, almenu da un puntu di vista energeticu, per quessa chì sta mistura d'energie hè assai favurita. Da una banda, l'atmosfera cuntempurativa d'inguernu ci trascina in pace, ma da l'altra banda, l'energia cullettiva forte và in manu cù u sviluppu di u nostru veru putenziale. In ultimamente, hè impurtante chì truvamu u significatu d'oru quì è prestemu ancu più attenzione à i ghjorni. Avvicinà tuttu cù a calma interna hè dunque estremamente impurtante. Ebbè, in cunclusioni di l'energia di questu ghjornu, vogliu ancu signalà un video speciale in quale aghju giratu un video cumune cù Marek da "successfull" è Levin da "levinlamb", cum'è digià annunziatu. Avemu specificamente indirizzatu i cambiamenti attuali è hà pigliatu infurmazioni speciali. In ultimamente, questu era u signale di partenza per u nostru prossimu prughjettu Sein2020. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment

    • Anna 16. Novembre 2019, 10: 41

      Ehi, avete descrittu esattamente a mo cundizione d'ieri, hè incredibile quanti di i mo pensamenti sò riflessi fora di novu :)

      rispondi
    Anna 16. Novembre 2019, 10: 41

    Ehi, avete descrittu esattamente a mo cundizione d'ieri, hè incredibile quanti di i mo pensamenti sò riflessi fora di novu :)

    rispondi