≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 15 di ghjugnu 2019 hè carattarizatu da a luna, chì à u turnu cambia in u signu zodiacu Sagittarius à esattamente 11:00 a.m. è da tandu ci dà influenze chì ùn solu ci facenu più energici, attivu è animatu in generale, ma simu ancu più cumunicativi è, à u stessu tempu, ponu lascià u nostru focu internu.

Hè cusì - amore

In questu cuntestu, questu hè ancu perfettu cù a frequenza di risonanza attualmente prevalente. In più di u fattu chì avemu ricevutu un impulsu estremamente forte l'avantieri (chì durò parechje ore), a qualità di basa hè ghjustu estremamente forte è diventa più forte ogni ghjornu. In u risultatu, ci hè ancu una putenziazione chì ùn puderia micca esse più viulente è, assuciata cun ella, una espansione spirituale chì hà pigliatu assai, è l'enfatizatu dinò, tratti estremamente grandi è cuntinueghja à fà (E cose grandi succedenu avà - magia pura - a manifestazione di l'Età di l'Aquarius ùn hè mai stata sentita cusì forte). Credimi amichi, tuttu splode è in u fondu si manifesta una struttura 5D chì ci catapulta in cundizioni di vita completamente novi. U "cambiamentu" hè cumpletu è noi stessi sperienze u ritornu à i stati di abbundanza o piuttostu à i stati primali, cum'è era sempre previstu per noi. In fondu, un "peak2" hè statu righjuntu. Ebbè, sicuru, u cullettivu cambia più di ghjornu à ghjornu è ancu in i ghjorni è simane à vene u sviluppu spirituale hà da sperimentà una grande trasfurmazioni, ma si sente cum'è u climax avà. Tutte e vechji strutture sò pulite cumpletamente (s'ellu ci apremu à questu - assai persone stanu avà sperimentatu questu - apertura di u core - in u sensu 5D) è e novi strutture diventanu manifesti. È cum'è l'aghju dettu, u sviluppu hè tremendu, hè difficiule di mette in parolle, hè più intensu chè mai. 2019 hè dunque veramente l'annu più intensu ma più impurtante di sempre è andemu inevitabilmente versu l'età d'oru, si puderia ancu dì chì andemu inevitabbilmente versu a manifestazione piena di u nostru statu primariu di cuscenza, un statu da quale emerge una realità, chì trasforma tutta a circustanza planetaria (cusì putenti simu/pudemu esse!!!!).

Una persona chì vede a bellezza di un fiore pò esse - s'ellu hè solu intravistu - i so ochji aperti à a bellezza di u so propiu esse più prufondu, a so propria natura vera - Eckhart Tolle .. !!

Cù questu in mente, cari, sentite a magia, rendetevi, capite quantu sò forti, quantu sò stati forti in l'ultime settimane / mesi (in u prucessu) postu chì, ricunnosce u vostru sè cum'è a cosa più putente chì esiste è risurrezzione cum'è a fenice da a cendra, compie a vostra metamorfosi è diventate una farfalla ORA. L'incredibile magia chì prevale in questi ghjorni ci permette. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment

    • Anett 15. Ghjugnu 2019, 12: 52

      Ùn aghju micca sentitu questu motivatu da tantu tempu. Testu gigante!

      rispondi
    Anett 15. Ghjugnu 2019, 12: 52

    Ùn aghju micca sentitu questu motivatu da tantu tempu. Testu gigante!

    rispondi