≡ Menu
Venneri Santu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 15 d'aprile di u 2022 hè carattarizata da diverse custellazioni speciali. Da una banda, a luna, chì hè oghji guasi piena, hà un effettu nant'à noi, chì à u turnu hà cambiatu in u signu di Libra a fine d'ieri sera à 22:46 p.m. principiu di equilibriu. Per d 'altra banda, Libra hè sempre assuciatu cù l'elementu di l'aria, chì da una banda ci ferma à ricurdà chì duvemu è, soprattuttu, pò lascià u nostru spiritu s'era in l'aria, sempre chì simu più arradicati in un statu d'armunia.

A Fall and Rise of Christ Consciousness

Cuscenza CristuInfine, l'energia di u Venneri Santu ci tocca in tuttu u ghjornu. In fattu, in questu cuntestu simu avà in i trè ghjorni santi (Triduum Sacrum - chì, per via, hà digià principiatu u Ghjovi Santu ieri - l'ultima cena), chì simbolicamente rapprisentanu a caduta o l'oppressione è a risurrezzione sussegwenti di a cuscenza di Cristu. Questi ghjorni portanu una qualità altamente sacra di energia (Indipendentemente da u fattu chì a chjesa, in particulare, hà deliberatamente caricatu à i primi cristiani cù informazioni false, a maiò parte di i festivali di a chjesa portanu una verità prufonda in u so core.) è visualisate u prucessu di ascensione generale. Hè a manera descritta da a densità à a luce o a ligerezza. Prima di tuttu, eramu tutti in un statu di mente estremamente limitatu è finitu. Per d 'altra banda, i nostri cori eranu chjusi. I preghjudizii è i prugrammi disarmoniosi anu gravatu u nostru spiritu. A cuscenza di Cristu stessu era pocu sviluppatu in tuttu in questa fase, hè stata lasciata in u bughju da a nostra parte. Ma mentre unu si truvò in u principiu di u prucessu di risvegliu, unu puderia passà passu à passu da a vechja mancanza di cuscenza in a cuscenza santa / divina. Hè precisamente stu prucessu chì i trè ghjorni santu riflette à noi. Hè u soffrenu è a suppressione di u più altu / più puru statu di cuscenza chì hè risuscitatu in i ghjorni chì seguitanu. U Venneri Santu, l'enfasi hè principalmente in commemorazione di u soffrenu è a crucifixion di Ghjesù Cristu.

Un pianu divinu hè accadutu

Un pianu divinu hè accadutuIn un sensu più prufondu, cum'è digià dettu, sta crucifixion significa a cuscenza di u Cristu sottumessu, u sviluppu di quale hè statu soppresso cù tutte e putenza è distruttu. Questu hà da cuntinuà finu à Pasqua, u ghjornu chì a Cuscenza Cristu ascende è si manifesta una volta in u so vestitu divinu pienu. Hè dunque a transizione da 3D à 5D. Pruvate di suppressione a luce cù u risultatu finale hè un compitu impussibile è à a fine di u ghjornu, a luce o a divinità torna cumplettamente (face brilla u mondu). È hè precisamente stu fattu chì duvemu tene in mente una volta è una volta. Indipendentemente da a stampa scura chì cuntinueghja à esse dipinta per noi, in u so core, u prucessu di ascensione hè imparable. A guariscenza tutale di a cuscenza cullettiva hè accaduta ogni seconda è un mondu d'oru torna 100%. Un pianu divinu hè in prugressu è a manifestazione di sta energia ùn pò esse firmata. Hè un prucessu assai magicu chì si face è ùn duvemu mai dubbità, à u cuntrariu, i dubbiti sò seminati assai più per mantene una realità opposta. Ebbè allora, accogliemu l'energii di l'oghje è sopratuttu ricurdatemu chì ci hè un prucessu sacru in corso. U mondu ascende è i stati più sacri tornanu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment