≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 13 di settembre di u 2019 hè principalmente carattarizata da una energia di basa intensa, trasformativa, mistica è soprattuttu purificante, perchè simu in mezu à una onda estremamente energica. In questu sensu, da una banda, forti influenze lunari anu ancu un impattu annantu à noi, perchè dumani averemu una luna piena in u signu zodiacu Pisces. Per d 'altra banda, oghje hè u venneri tredeci, ghjornu chì ùn hè micca assuciatu cù a mala furtuna a cunnessione hè stabilita (In ogni casu, a felicità è l'infelicità sò prudutti di a nostra propria mente - tuttu hè basatu annantu à i nostri sentimenti / pinsamenti - manifestemu ciò chì simu, ciò chì irradiemu, ciò chì parla principalmente à u nostru sentimentu di basa - sia l'energia chì vulete sperimentà.), ma un ghjornu chì ferma assai più per a nostra propria energia primaria femminile.

A nostra energia primaria femminile

In ultimamente, sta circustanza pò esse rintracciata à i seguenti avvenimenti: "Da una banda, u venneri pò esse rintracciatu à u nome di u ghjornu rumanu "dies Veneris", vale à dì u ghjornu di a dea di l'amore (Venerdì in francese: vendredi, in talianu: venerdì = Venus Day - L'origine di u nome hè spessu assuciata à a dea germanica Freya.), chì hè per quessa chì u venneri generalmente rapprisenta l'energia femminile. Per d 'altra banda, u numeru 13 simbulizeghja u 13 ciculu lunare, chì hè ancu una espressione di l'energia femminile. Un vennari u tredicesimu ùn hè dunque micca un "ghjornu sfurtunatu", ma piuttostu un ghjornu chì, in quantu à a qualità energetica basica, hè marcatu da a feminità o da l'energia femina primaria. Per quessa, i nostri parti femini seranu assai in u primu pianu è ci mostranu s'ellu ci hè armunia in questu sensu o micca. In questu sensu, fora di a nostra energia di basa, avemu tutti parti femine / intuitive / riceve è maschili / analitiche / creative. Tuttavia, ci hè spessu una iperattività di una parte, per quessa hè assulutamente impurtante o ancu inevitabbile in a fase attuale di u svegliu spirituale per permette à l'armunia di manifestà quì.

Tutte e cose anu u femminile daretu à elli è u maschile davanti à elli. Quandu l'omi è a femina si combinanu, tutte e cose ghjunghjenu l'armunia. - Lao Tzu..!!

È oghje stu fattu pò esse dimustratu à noi in una manera speciale. Sè noi stessi avemu minatu a nostra propria qualità energetica femminile o sò iperattivi o ancu bassu in questu sensu, allora seremu cunuscenti di tutti l'umore, e circustanze è i prugrammi per mezu di quale pudemu rinvivisce permanentemente ancu un livellu bassu o iperattività. Et puisqu'une puissante pleine lune nous arrivera demain dans le signe du zodiaque Poissons (+ Portale ghjornu) sta circustanza sarà sentita assai più forte. Ebbè allora, oghje immersemu cumplettamente in a nostra propria energia primaria è esse particularmente attenti à trattà cù i nostri sentimenti. Molte cose ponu esse riflesse à noi, in particulare in relazione cù a nostra energia femminile, energia primaria. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment