≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 13 di maghju 2021 hè furmatu da una banda da l'influenzi di u quintu ghjornu di u portale è da l'altra banda da una forte infurmazione basica, chì pò esse tracciata à u ghjornu di l'Ascensione d'oghje. L'elevazione di u statu di a cuscenza di Cristu à u Babbu o à u divinu cumpletamente cuntene ancu infurmazione estremamente forte in u so core. Indipendente di l'infurmazioni distorte è ancu u latu scuru di a chjesa, ùn devemu mai scurdà chì un core prufondu di verità hè ancoratu in u Cristianesimu primitivu (Cristianu = Messia, l'untu).

L'ascensione à u più altu

È sta verità in fine serve à u solu scopu di permette à noi di ritruvà cumplettamente u nostru veru sè, è cusì ricuperà una cunnessione perfetta à u divinu, vale à dì chì ricunnoscemu chì noi stessi, cum'è una fonte pura o cum'è cuscenza pura, avemu tutte l'imaghjini in u divinu. noi Avè criatu noi stessi esternamente è cusì ricunnosce una idea per noi stessi cum'è verità, in quale pudemu ricunnosce noi stessi, u mondu esternu cum'è una maghjina diretta, cum'è una fonte / Diu. Hè u scopu di l'oscurità o u compitu principale di u NWO / a bughjura chì cower, rinvivisce una piccula immagine di sè stessu è cusì alluntanassi completamente da Diu o ancu e cundizioni divine. Hè cusì ghjornu prima di l'articulu di l'energia di ieri indirizzatu in dettagliu chì a bughjura vole è, soprattuttu, vive da u fattu chì noi stessi dirigemu u nostru sguardu à circustanze / idee disarmoniche ogni ghjornu, chì noi stessi sò sempre cuncentrati solu in u soffrenu è l'ombra, chì significa chì à a fine di u ghjornu. purtamu realità à fiurisce, chì à u turnu sò permeate da questa bughjura. Per quessa, hè di più impurtante per fucalizza più nantu à Diu, quella divina o ancu a cuscenza di Cristu, sia ricunnoscemu questu esternamente o ancu in noi stessi (idealmente, sicuru, in i dui - tuttu hè unu è unu hè tuttu). Comu dissi, a nostra propria imaghjina crea a realità esterna. In u listessu modu, l'energia seguita sempre a nostra propria attenzione. Trasfirendu u nostru focusu à i lamenti attuali, rinforzemu solu l'esistenza di e stesse lagnanze. Hè per quessa chì ci hè assai divisioni in u sistema. Ch'ella si tratti di i mass media o ancu di i media alternativi, in fine, ci hè una battaglia chì si pratica quì chì, ùn importa di quale latu scegliamu, hè accumpagnatu da attritu, divisione è, à a fine di u ghjornu, un focusu nantu à a bughjura. Di sicuru, l'illuminazione hè impurtante è pudemu derive valore da tuttu, ma se a nostra mente hè circundatu solu da u bughju (Unheil) permette à l'infurmazioni per penetrà, allora creamu una realità chì hè in turnu guidata da questa informazione scura. Ma se dirigemu u nostru focusu nantu à Diu, u divinu, Cristu, a cuscenza di Cristu, nantu à a santità è tutti i valori divini chì vanu cun ellu (Indipendentemente da cumu tutti interpretanu u divinu per elli stessi o cumu tutti anu ricunnisciutu u core di Diu per sè stessu cum'è verità, - tù stessu sì Diu, u mondu esternu hè Diu, un Diu à l'esternu, voi stessu cum'è fonte decide nantu à un Divinu imagine, Ghjesù hè u modu, a verità è a vita, chì a cuscenza di Cristu hè a strada, a verità è a vita, etc.), - allora ùn avemu micca solu guidà u mondu esternu esattamente in questa direzzione, ma ancu ritiramu da u bughju, solu perchè u nostru mondu internu hè direttu versu u santu.

L'imaghjini di u Divinu vi guarisce completamente

È hè precisamente sta circustanza chì hà u PIU GRANDE SIGNIFICATU in u mondu attuale o hè di GRANDE IMPORTANZA, vale à dì chì lasciemu u nostru sguardu vaghjime versu u santu invece di u bughju. Soprattuttu perchè è chì era ancu un aspettu impurtante di u penultimu articulu di energia ogni ghjornu, ùn devemu micca scurdatu chì e nostre cellule reagiscenu à i nostri pinsamenti, e nostre idee è, sopratuttu, i nostri sentimenti basi, per quessa chì una mentalità divina porta guariscenza à u nostru ambiente cellulare è una mentalità scura / sistemica à u turnu porta u disastru (Ancu s'è, sicuru, l'esperienza di u disastru in particulare ci porta à a salvezza - ogni sperienza ci porta più in u risvegliu.). Cum'è u dittu dice: "Quellu chì hà u Figliolu di Diu hà a vita eterna, quellu chì ùn hà micca u Figliolu di Diu ùn hà micca a vita eterna", vale à dì, quellu chì hà veramente u statu di cuscenza di Cristu cumplettamente pura, divinamente cunnessu è amante in elli. pò di sicuru campà per sempre perchè tuttu u vostru sistema mente / corpu / anima hè 100% permeatu da a guariscenza; una auto-immagine sistemica / puramente terrena o scura ti face invechjà perchè alimenta u vostru propiu urganismu cù limitazioni, ombre è, per quessa, impurità.

Prufittate u ghjornu di l'Ascensione

Ebbè, oghje sperienzemu l'influenzi di u quintu ghjornu di u portale è ancu sperienze l'infurmazioni core nantu à l'ascensione spirituale versu u divinu. Questa informazione hè estremamente putente è pò serve cum'è una ispirazione incredibile per noi stessi per scaccià e nostre limitazioni è per quessa ascende à a divinità. Tutti avemu un potenziale infinitu in noi è pudemu entre in stati di santità in ogni mumentu. Dunque, prusperemu ancu di più è eliminemu a divisione in a nostra mente. U Regnu di Diu vole esse manifestatu in noi stessi è duvemu permette l'accessu à quellu invece di a manifestazione di un mondu scuru. Ebbè, l'ultimu ma micca menu, mi piacerebbe chjamà una volta l'attenzione à un video da u mo bonu amicu Marek Pi, chì hà trattatu u tema di "Dark Field - Lightful Field" in u so ultimu video è ancu attira l'attenzione à u fattu chì avemu sò sempre più cresce u nostru Focus nantu à u campu divinu invece di perseguite infurmazione scura. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂 Ps In cunfurmità cù questu, vogliu ancu dì à voi chì aghju ancu trattatu dinò in prufundità stu tema. U più altu livellu di cunniscenza parte 5 seguitarà dunque!!!!!!

Lascia un Comment