≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu di l'oghje l'11 di nuvembre di u 2022, e frequenze speciali di un portale annuale ci ghjunghjenu, perchè oghje l'energii di u portale 11•11 ci accumpagnanu. In questu cuntestu, ci sò ghjorni di l'annu in questu sensu, chì à u turnu sò assuciati cù una putenza numerologica speciale. Per esempiu, a maiò parte di voi sapete cun l'annu 8•8 Lion Portal, chì ci ghjunghje ogni annu l'08 d'Aostu è hè accumpagnatu da una forte attivazione di u nostru focu internu. U doppiu numeru di ghjorni porta sempre una energia di armunia (è sincronia) in sè stessu è pò esse assuciatu cù circustanze speciali.

Forza numerologica

E frequenze di u portale 11•11U portale 11•11 porta solu una energia cusì speciale. 11 rapprisenta un numeru maestru, chì in turnu significa spiritualità, mistica è illuminazione. U numeru stessu hè custituitu da dui, unu cum'è un numeru, chì à u turnu significa unità, completezza è sanu. Cusì, 11 và ancu in manu cù a manifestazione aumentata di un statu unificatu. Invece di vede noi stessi cum'è separati da a creazione o da tuttu ciò chì pò esse vistu è percepitu, ricunnoscemu chì tuttu si passa in u nostru propiu campu di tuttu. À u core ùn ci hè micca siparazione o solu a siparazione, chì noi, à u turnu, vivemu in forma di limitazione mentale mantenenduci mentalmente limitati. Ma in realità tuttu si passa in a nostra mente. U mondu esternu hè un riflessu di u nostru mondu internu è vice versa. In ultimamente, u mondu esternu marca ancu u grande duale, chì pudemu percive cum'è separatu da a nostra propria mente, ma chì ultimamente si svolge in noi stessi (sperienzemu tuttu in noi stessi - mentri simu inseparabilmente cunnessi à tuttu ciò chì pudemu sperienze è vede). Hè paragunabile à una munita chì hà dui lati diffirenti, ma i dui lati formanu l'inseme, à dì a medaglia.

E frequenze di u portale 11•11

E frequenze di u portale 11•11 Ebbè, numeri doppiu, chì in questu cuntestu sò ancu perceptibili per noi parechje volte in a vita di ogni ghjornu (In particulare durante u prucessu di svegliu, ci sò fasi in quale simu estremamente affruntati cù mumenti di sincronicità è ancu cù numeri doppiu - hè difficiule di scappà in tali fasi.), sò assuciati cù una forte cunnessione intuitiva è parechji mumenti di sincronia, in particulare in i ghjorni currispondenti. L'annu 11•11 ghjornu, vale à dì duie volte u numeru maestru, marca l'infurmazioni numerologichi chì ci chjama sempre più à piglià a dirigenza di noi stessi (Autoempowerment). U nostru propiu prucessu di ascensione pò esse sempre più percepitu è ​​simu cunfruntati cù a nostra più alta presenza "Sò" (l'imaghjina più santa di noi stessi). Una energia rivelante o illuminante prevale è hè accumpagnata da attivazioni in u nostru corpu energeticu. Per questu mutivu, i flussi d'energia spiciali ci ghjunghjenu oghje, chì certamenti averà una influenza notevuli. Ricevemu dunque l'energie d'oghje è uscitemu u venneri cù sta qualità magica. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

 

Lascia un Comment