≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di l'11 di Ghjennaghju di u 2020 hè principalmente carattarizata da l'influenzi persistenti di a luna piena d'ieri è l'eclissi lunare parziale assuciatu. Per d 'altra banda, i pruvisorii anu ancu un effettu Semu influenzati da una cunghjunzione estremamente putente, à dì a cunghjunzione Saturnu / Plutone, chì à u turnu si manifestarà dumane è liberarà una energia tremenda, in sè una energia gigantesca, chì hè accumpagnata da u principiu di una attivazione assai impurtante (una descrizzione dettagliata seguitarà in l'articulu di l'energia di u ghjornu di dumane).

L'effetti persistenti di a luna piena

L'effetti persistenti di a luna pienaTuttavia, avemu sempre sperimentatu l'energii putenti di a luna piena di ieri. In questu cuntestu, l'energia di ieri era ancu estremamente forte è pudete sentu constantemente l'energia resultanti. Eiu stessu aghju avutu ancu impulsi forti, ancu s'è tuttu u ghjornu era accumpagnatu da una stanchezza currispundente, iè, da 18:00 p.m. Aghju ancu stancu cusì chì puderia andà direttamente à dorme, chì ùn aghju micca fattu (u putere di l'abitudine - a tendenza à "stà svegliu" più longu). In ultimamente, però, si deve ancu esse dettu à questu puntu chì i ghjorni currispundenti o l'energii currispundenti forti deve esse sempre trattatu da a nostra parte. In questu modu, u nostru sistema energeticu hè sottumessu à una purificazione / riorientazione, vibrate e vechji strutture energetiche è cusì crea spaziu per novi influenze energetiche. Per questu mutivu, hè sempre assai cunsigliatu in questi ghjorni per permette di riposu è di include una dieta naturale / ligera, ancu s'ellu deve esse in generale sempre u casu.

Frequenze forti

In cunfurmità cù l'energii forti d'ayer, avemu ricivutu forti anomalie / impulsi in a freccia di risonanza planetaria. Sò stati misurati parechji currenti forti, una circustanza chì hà tornatu à chjarificà l'intensità di a luna piena d'eri.. !!

Avà è in sè stessu possu ancu fà sta raccomandazione per i ghjorni à vene, perchè cum'è digià dettu à l'iniziu, influenze energetiche FORTI ci ghjunghjeranu à partesi di dumane, chì hà da elevà tuttu u prucessu di svegliu à un novu livellu. Ma bè, cum'è aghju dettu, più infurmazione seguitarà dumane. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment