≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di l'11 d'aprile di u 2019 hè principalmente carattarizata da una qualità di energia magica generale, perchè oghje hè un ghjornu di portale. Per quessa, ci ghjunghjenu influenze energetiche più forti, chì à u turnu sò estremamente purificanti A natura serà adattatu per i ghjorni attuali. In questu cuntestu, e circustanze di purificazione è, soprattuttu, di trasfurmazioni sò più prominenti chè mai (U climax hè cumpletu - da u ricunniscenza di sè stessu à a manifestazione di un statu spirituale in quale l'abbundanza massima hè presente - ripiglià a nostra putenza / forza creativa cumpleta).

Un altru ghjornu di u portale

Un altru ghjornu di u portaleFendu cusì, ci liberamu gradualmente da tutte e strutture sustinibili è, in u risultatu, rinuncemu l'energie pesanti. Tuttu u nostru sistema mente / corpu / spiritu hè inundatu di energia d'alta frequenza è tuttu ciò chì ci impedisce di ricunnosce cumplettamente è di sviluppà u nostru veru essendu hè sbulicatu. Ci sò dunque assai e cundizioni megliu per inizià una direzzione completamente nova di a propria mente (cum'è discrittu in stu novu articulu: Crea una nova mentalità). Attualmente pudemu ottene assai è sfruttà cunscientemente in u nostru putere di creazione (o aduprate cunscientemente u nostru putere criativu per fà manifestà idee novi, d'alta freccia). U ghjornu di u portale d'oghje pò dunque, s'ellu hè necessariu, mostrà novi pussibulità è camini. In u listessu modu, ci ponu tentazione di andà oltre a nostra propria zona di cunfortu per via di l'energie trasformative chì vene cun ella. L'autosuperazione hè a parolla chjave quì. Hè u tempu chì ci superemu noi stessi è cuminciamu à creà una vita chì currisponde cumplettamente à e nostre idee, vale à dì una vita basata nantu à l'abbundanza. Se micca avà ? Quandu allora ? A qualità attuale di u tempu hè predestinata per questu. È sicuru, soprattuttu in i ghjorni di u portale, ponu ancu esse sperimentati stati d'umore opposti, vale à dì chì pudemu sentu paralizzati in l'internu, espunemu à a soffrenza è restanu ficcati in i nostri cunflitti (criemu tuttu). Ma à a fine di u ghjornu, questu ùn hè micca una cosa male in ogni modu; piuttostu, ci mostra i mudelli sustinibili in quale simu sempre bloccati. I mumenti currispundenti ci offrenu dunque l'uppurtunità di truvà infine a chjusura per pudè avanzà tandu a nostra autorealizazione.

A chjave per gode di una vita felice è cumpleta hè u statu di cuscenza. Eccu l'essenza. – Dalai Lama..!!

Tuttu si dirige versu una realità in quale ùn solu sentimu unu cù tuttu, ma ancu brillamu pienu di felicità è amore. Dunque, aduprate l'influenze di u ghjornu di u portale d'oghje è cumincianu una nova (luce / luce) versione di a vostra vita per diventà manifestu. Rifletti nantu à sè stessu, diventate cuscenti di quale idee avete chì vanu in manu cù un certu gradu di unfulfillment è cumincianu à travaglià in una nova realità in quale unfulfillment diventa pienezza. Nuvelle strade, pussibulità è idee ponu avà esse percive. Crea una nova vita, tuttu in u spiritu di 5D. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment