≡ Menu
luna piena

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 10 di settembre di u 2022, una fase estremamente putente è, soprattuttu, trasformativa serà cumpletata. Vistu in questu modu, hè a fine di u passaghju attraversu u grande portale di dece ghjorni, chì à u turnu hè cumpletu da una putente luna piena in u signu zodiacu Pisces (a luna piena di racolta). Allora oghje ghjunghjemu à un puntu spiciale di stu mese (U prossimu puntu culminante serà l'equinozio di vaghjimu u 23 di settembre). In ultimamente, avemu tutti avà passatu per un grande portale chì puderia purtà un grande cambiamentu in u cullettivu è soprattuttu in a nostra mente.

Una fase profonda di purificazione finisce

U DECIMO è ULTIMU ghjornu di u portale

Aghju ancu ritiratu assai durante questa fase. Per esempiu, urigginariamente vulia rapportà nantu à i ghjorni di u portale sanu, vale à dì un articulu d'energia di ogni ghjornu speziale per ogni ghjornu di u portale, ma ùn era micca pussibule di scrive. À u principiu di a fase, aghju ancu implementatu una purificazione di u fegatu è di a vesícula in cumbinazione cù una purificazione di u colon è ancu un cambiamentu di dieta. In i ghjorni chì seguitanu, mi sentu assai liberatu, ma fucalizza nantu à u mo propiu sviluppu di sè stessu è dunque cuncintratu à manifestà ritmi di ogni ghjornu novi è sani (p.e.Per esempiu, aghju integratu rutini sportivi novi è, sopratuttu, stretti in a mo vita di ogni ghjornu). A fase era dunque assai impurtante è m'hà incuraghjitu à purtà più struttura è purificazione in a mo vita per pudè campà una realità assai più faciule per quessa (u nostru spiritu stessu determina a realità chì portamu à a vita fora). Eppo, in fine, i ghjorni eranu assai intensi è sò stati accumpagnati da una forte riflessione. In l'ultimi ghjorni avemu ancu ricevutu pusizioni astrologiche eccitanti. Hè cusì chì Mercuriu si n'andò retrogradu, chì significa chì una fase hè iniziata finu à uttrovi in ​​a quale pudemu, o piuttostu duverebbe, abbandunà parechje cose vechje, perchè Mercuriu retrogradu in particulare ci vole sempre dumandà à separà noi da circustanze pesanti. è per pulisce in questu sensu (a priscinniri di u fattu chì Mercury retrogradu generalmente rapprisenta difficultà in a cumunicazione - una fase in quale, per esempiu, ùn deve micca cuncludi alcunu cuntrattu.).

Pleine lune en Poissons

pesciuPer d 'altra banda, l'ultimi ghjorni di u portale in particulare anu annunziatu l'iniziu di cambiamenti maiò è, sopratuttu, l'iniziu di un novu ciculu, chì avà serà iniziatu cù a fine di sta fase. Appropritamente, a luna piena hè ancu in u signu di Pisces, vale à dì l'ultimu signu di u zodiacu - un signu chì, vistu in questu modu, simbulizeghja sempre a fine è a transizione in u novu. Oghji entremu in una nova fase o, in cunfurmità cù l'elementu pisci di l'acqua, simu literalmente trascinati in questa nova fase. L'energia di pisci, chì hè generalmente assuciata cù umore assai sensittivi, una percepzione prufonda è una spiritualità pronunciata, ci mostra ancu quale qualità duvemu piglià in u ciculu prossimu è quale micca. Grandi prucessi di lascià andà sò messi in muvimentu è duvemu lascià daretu à tutte e cose chì ùn ci servenu più in modu chì pudemu passà in a fase successiva completamente senza preoccupazione. Ancu à u livellu glubale, stu prucessu hè chjaru, vale à dì chì un vechju ciculu hè finitu è ​​un novu hè statu principiatu. A morte di a regina Elisabetta II rapprisenta ancu un puntu di svolta maiò in u cambiamentu globale (nunda succede per casu). Hè una vechja regula chì hè ghjunta à a fine.

Transizione à una nova qualità

Transizione à una nova qualitàÈ avà simu in una transizione diretta à una nova qualità, chì hè per quessa chì pudemu ancu aspittà grandi scontri pulitichi. Di sicuru, avemu avutu una accelerazione incredibile in questu sensu dapoi u 2020 è da tandu tuttu hè cambiatu à un ritmu impressiunanti. I grandi piani sò implementati è pudemu esse assolutamente sicuri chì i cambiamenti più serii di tutti venenu à noi in un futuru vicinu. U sistema o a matrice colapserà, sia si sia iniziatu o micca cuscente, in essenza questu colapsu rapprisenta a fine di a matrice in u nostru stessu esse è in quantu à questu ùn ci hè micca ritornu. U prucessu di svegliu hè avà cusì profondamente arradicatu in noi chì avemu solu l'adattazione di a materia à u nostru spiritu. Eppo, u decimu è ultimu ghjornu di u portale hè accumpagnatu da una qualità energetica assai speciale. A luna piena serà assai intensa è "intervene" in u nostru sistema energeticu in una manera prufonda è pudemu dunque aspittà assai l'ultimu ghjornu d'oghje. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment