≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 10 di maghju 2022 hè carattarizatu da una parte da a luna crescente, chì hà avà superatu a so forma di mezzaluna è si dirige avà versu u so statu cumpletu (Pleine lune le 16 mai). Per quessa, sta luna piena serà ancu accumpagnata da un avvenimentu estremamente putente è energicamente assai cambiante, cum'è serà nantu à noi in sei ghjorni. un'eclissi lunare totale, vale à dì una luna di sangue. Un tali avvenimentu hè sempre dettu di magia pura. I lune di sangue in particulare anu ghjucatu un rolu maiò in e civilizazioni avanzate prima è sò ancu parti di scritti religiosi, trattati è profezie.

Luna di sangue chì vene

energia di ogni ghjornuIn fondu, eclissi lunari o lune di sangue sò sempre accumpagnati da una energia immensa è essenzialmente rapprisentanu un periodu prufondu di cambiamentu. Sò grandi portali chì ci influenzanu è liberanu cusì potenziale inimmaginatu in noi, potenziale attraversu quale u nostru propiu percorsu in a vita pò esse cumplettamente riallineatu. In u listessu modu, e lune di sangue ci portanu ancu più vicinu à u nostru veru sè è ci permettenu di ricunnosce ciò chì ci appartene veramente o ciò chì veramente ci porta a guariscenza è ciò chì ùn ci hè micca. Grandi prucessi di lasciazione, forte autocunniscenza è mumenti di ricunniscenza sò dunque stati estremamente prisenti o sperienze pussibuli annantu à i ghjorni di luna di sangue. In ultimamente, si puderia ancu parlà di ghjorni in quale una trasfurmazione interna tutale pò esse iniziata. È sopratuttu in l'attuale fase alta di u svegliu cullettivu, in quale parechji si trattanu di u so propiu esse in u modu più prufondu è sviluppanu ancu di più u so veru putere primariu (ammaistrà u so propiu esse è, sopratuttu, ammaistrà i tempi à vene), a luna di sangue pò fà miraculi veri. È cum'è aghju dettu, hè avà più impurtante chè mai chì sviluppemu u nostru veru putere primariu è immersemu in a nostra pace interna. In ultimamente, questu rapprisenta unu di i più alti livelli di maestria di tutti, vale à dì l'ingressu à un statu in u quale sperimentemu a pace cumpleta, a rilassazione è l'armunia in noi stessi è, sopratuttu, in permanenza o in una misura assai larga. U nostru spaziu internu ùn hè più sopracarcu di carichi o mudelli danati, ma pienu di ligerezza è calma. Quasi nunda ci innesca più, o piuttostu avemu amparatu à stà arradicatu in a nostra ligerezza interna, ancu quandu e crisi cercanu di nasce à l'esternu.

Mercuriu retrogradu

Mercuriu retrograduEsattamente u listessu hè applicà à a fase attuale. In questu rispettu, Mercuriu torna retrogradu à 13:47 p.m., cambiendu a so influenza. Mercuriu retrogradu hè sempre accumpagnatu da difficultà di cumunicazione, disrupzioni tecniche è malintesi generale (o ch'ellu hà da mette in luce nantu à temi pertinenti cun noi). Hè dunque marcatu una fase in a quale duvemu à pusà à pusà invece di chjappà in malintesi o, più precisamente, Mercuriu retrogradu ci mostra chì duvemu arradicà ancu di più in u nostru centru internu. È se pudemu fà questu o se simu generalmente ancorati in u nostru centru internu, inseme cù a piena fonte / cuscenza di Diu (noi stessi simu a fonte), allora permettemu un statu per esse manifestatu in quale l'influenza di l'astri nantu à a nostra mente cambia ancu significativamente. Tandu ùn simu più influenzati, ma influenzemu, perchè cum'è l'aghju dettu, tuttu ciò chì esiste nasce da u nostru campu è hè ancu incrustatu in a nostra mente. Ebbè, infine, vogliu signalà u mo ultimu video, in quale aghju trattatu esplicitamente u tema di l'armunia è hà ancu parlatu per quessa chì duvemu mantene u nostru spaziu sacru internu puro più cà mai. Hè definitivamente diventatu un video preziosu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment