≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 10 di Maghju di u 2021 cuntinueghja u mese di maghju energeticamente assai rivoluzionariu cù intensità cuncentrata è in particulare ci permette di sente l'effetti energetichi di u secondu ghjornu di u portale di a serie di dece ghjorni. Facendu cusì, andemu per una nova luna speciale (u 12 di maghju) è sperimentanu forti cambiamenti di frequenza di risonanza planetaria è di sicuru l'energii generale di maghju speciale, chì in fine stanu per a fertilità, l'amore è a fioritura. Maghju marca l'ultimu mese di primavera è à a fine di u ghjornu ci porta direttamente in i mesi di a massima abbundanza.

Cumplimentu di i nostri compiti

Cumplimentu di i nostri compitiInoltre, oghje (u listessu vale ancu per i ghjorni à vene) sò rispunsevuli di assicurà chì avemu travagliatu più chè mai per cumpiendu i nostri compiti interni. Recentemente aghju parlatu cù un bonu amicu nantu à l'energii di maghju attuale è questu aspettu hè diventatu più ch'è chjaru. In questu sensu, assai persone parlanu chì maghju hè u mese più impurtante di tutti, vale à dì un mese chì ci cunfronta cù i nostri cunflitti interni in modu senza precedente (ombre internu - campi à traversu i quali ci cunnettamu ripetutamente cù energie scure) o in questu sensu mette u nostru prucessu di maturazione internu à a prova. Riescemu à stà cunnessu à a nostra divinità, o ritruvemu in strutture distruttive è lasciamu chì a manifestazione di u nostru veru sè, cù u cumpletu di i nostri più grandi compiti internu, diventanu più distanti. In particulare, a cunnessione cù a divinità (chì andaraghju in più detail in u prossimu articulu di l'energia di ogni ghjornu per via di a so impurtanza gigantesca attuale) hè di grande impurtanza in questi ghjorni. In fondu, hè precisamente sta cunnessione interna prufonda chì ùn solu envelops u nostru campu tutale in un statu di prutezzione, ma ancu accelerà o mette in muvimentu u prucessu di svegliu divinu in u mondu esternu. È postu chì ci hè oghje assai rancore è, soprattuttu, teme per via di a siparazione enormosa in l'umanità, hè più impurtante chè mai chì simu cunnessi in questu sensu. In ultimamente, questu và direttamente à a manu cù a realizazione di i nostri più grandi compiti. Qu'il s'agisse de surmonter toutes les ombres intérieures (chì in fine carattirizza ancu una grande parte di u nostru più grande compitu internu - vale à dì a realizazione massima di un spiritu divinu) o in ultimamente a manifestazione finale generale di u nostru veru sè (da quale pò esce un mondu paradisiacu), in parechje manere diffirenti avemu avà cunfruntatu cù u fattu chì abbandunemu a nostra zona di cunfortu è cuminciamu à rinviviscia un statu chì hè à u turnu basatu nantu à u cumpletu. Truvemu u nostru modu di ritornu à u nostru core (pura cuscenza | fonte), decidemu d'accettà una auto-imaghjina divina è dopu cuminciamu à campà / sviluppà u nostru veru destinu.

U più impurtante di maghju

May hà fattu assai in mossa in questu sensu finu à avà. Appropritamente, e cose escalate enormamente in fondo. In l'ultimi 10 ghjorni solu, a frequenza di risonanza di u pianeta hà sperimentatu fluttuazioni è cambiamenti impressiunanti. Per parechji, stu mese hè a petra di fundazione per una vita in quale u timore o a bughjura ùn predomina più, ma invece l'enfasi hè chjaramente diretta in avanti. Cumu l'aghju dettu, avà più chè mai diventa chjaru quale hè svegliu in a prufundità o vole esse svegliu è quale ùn hè micca, vale à dì quale sceglie l'ascensione per elli o e radiche in u sistema 3D. Hè dunque una fase incredibile in a quale pudemu amparà à superà i nostri più grandi paure - in modu chì pudemu allora esse cumpletamente ancorati in a nostra fiducia in Diu. In questu sensu, era questu per oghje. Mantene sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment